AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 vet ikke om denne hører til på singel eller sex forumet men.. Jeg 25 om ett par år. har hatt et langvarig forhold (destruktivt) Og ellers litt flørter - ons , alle i fylla. problemet nå er at jeg tør såvidt snakke med menn. mange viser interesse for meg og jeg snakker litt men så vil de møtes og da trekker jeg meg unna. Siden jeg var tenåring skjønte jeg at kroppen min var annerledes enn mange jenter, hadde bare ikke pupper. ja mindre enn to egg rett og slett.. for noen år siden sa en venninne : Oi er glad jeg har de puppene jeg har jeg, du kan jo bli tatt for en gutt forifra! Nesten da.' (nei hun mente det virkelig og syntes synd på meg) Noen gutter sier at puppene mine er ok, men jeg tror ikke på dem, tror de bare blokker det ut og nyter fitta.. nå etter jeg fikk barn så har jeg jo litt mer akkurat foran på magen enn før pluss strekkmerker og DA med de små puppene i tillegg! Føler meg bare så deprimert Hvordan skal jeg tørre , jeg har jo så lyst å møte noen, men er blitt til at jeg setter alle i friend zonen selvom jeg ikke vil det egentlig. Og jeg overdriver ikke eller noe, de ER virkelig små.. som på et barn ;S Bruker jo BH med skikkelig pushup da så da ser det ut som jeg har litt men det er jo også kjipt når jeg eventuelt skal kle av meg foran noen, liksom "hvor ble det av puppene?" ikkesant .. Var så flaut da en ons en gang sa han ville titfucke meg, jeg bare eh ok.. det var så kleint da vi begge så jo at det ikke var vits etter han sa det. har sett mange menn med større enn meg. selvom de ikke var så veldig feite. Jeg er 23 og er ellers veldig pen (får jeg høre ofte) , Tar vare på de rundt meg, osv osv føler jeg ER en god jente da, men puppene ødelegger.. resten av "feilene" med kroppen kan jeg takle men pupper er liksom grunnleggende for en jente Har ikke råd til sillikon nå, kanskje om noen år men vil jo ikke sette alt på vent til jeg Kanskje en vakker dag får råd Anonymous poster hash: fd40e...88a
Testosteron Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 En mann som elsker deg, bryr seg ikke om størrelsen på puppene dine 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 En mann som elsker deg, bryr seg ikke om størrelsen på puppene dine det forstår jeg , men problemet er å bli kjent med han og komme dit hvor han elsker meg, når jeg ikke vet om jeg tør å møte han i tilfelle vi skal ha sex og han da ser puppene.. er ingen *han* da men generelt sett TS Anonymous poster hash: fd40e...88a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Hvor små er de? Kan du finne et bilde på nett som illustrerer? Anonymous poster hash: 3e86d...ad9
Dr_love Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 (endret) En mann som elsker deg, bryr seg ikke om størrelsen på puppene dine Jeg Støtter denne.... Jeg har sett alt fra peanøtt størrelse til 750g silikon i vær pupp... Først nevnte var en super jente jeg var i forhold med. mao pupper er ikke alt. Du kan sammenlignede det med en kar som går på steroider // jenter = silikon Endret 3. september 2014 av Dr_love 3
Testosteron Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 det forstår jeg , men problemet er å bli kjent med han og komme dit hvor han elsker meg, når jeg ikke vet om jeg tør å møte han i tilfelle vi skal ha sex og han da ser puppene.. er ingen *han* da men generelt sett Du kan vente med sexen til du er trygg på at han elsker deg. Det er jo ikke sånn at sex er en forutsetning for kjærlighet. 3
Egutt Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 En mann som elsker deg, bryr seg ikke om størrelsen på puppene dine Veldig enig! Det har til syvende og sist ingenting å si. Men det jeg kan love deg er at du med silikon kommer til å få veldig mye uønsket oppmerksomhet (men det er kanskje det du vil ha?).
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Slutt å tenk på de jævla puppene. Ja, menn liker pupper, men de liker pene ansikter, fine rumper, flotte lår, lange ben, etc, også. Drit fullstendig i de puppene dine og bruk PERSONLIGHETEN din til å snakke med folk - ikke puppene. Finner du en bra mann som liker deg og som du liker, så kommer han til å takle små pupper helt fint. Dersom du derimot konstant ditcher alle menn på grunn av dine egne fordommer om hva de synes om puppene dine, så kommer du aldri noen vei. Voks opp og skift fokus. Anonymous poster hash: facb9...138 5
Cambria Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Hvis de virkelig er så små som du sier ville jeg prata med legen om det. Ville egentlig gjort det uanset da drt tydelig går utover selvtilitten din. Pupper er ikke alt, men man skal jo føle man har pupper og.
Hypnotica Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Det er ikke puppene dine som "ødelegger alt", det er faktisk tankegangen din. Det du må gjøre, er å bli glad i deg selv. Der må fokuset ditt ligge, ikke på å finne "feil", som du unødvendig lager en katastrofe ut av. 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Hvis de virkelig er så små som du sier ville jeg prata med legen om det. Ville egentlig gjort det uanset da drt tydelig går utover selvtilitten din. Pupper er ikke alt, men man skal jo føle man har pupper og. Ja, skal man det? Sier du det samme til mennesker som synes lårene er for feite? "Man skal jo føle man har fine lår, fettsug de". Rumpeløft, ja, man skal jo føle at man har fin rumpe. Botox? Seff, man skal jo føle at man har fint ansikt. Hvor skal det i såfall stoppe? Tenk hvis det faktisk gikk an å "føle" at man har pupper, selv om de er kjempesmå? Å faktisk være fornøyd med seg selv? Det går faktisk an. Og man bør heller etterstrebe en slik følelse, fremfor en time hos kirurgen. Anonymous poster hash: 94f95...401 11
got2go Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Hvis du føler at det er så fælt så ville jeg ha tatt silikon.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Selv fikk jeg dekket brystreduksjon og ei venninne av meg fikk dekket silikon. Prat med legen din og forklar at dette går psykisk utover deg. Det beste er selvsagt at du er fornøyd med slik du er skapt, men vet selv at det ikke er enkelt. For min del følte jeg aldri at mine enorme pupper var en del av meg, som om jeg egentlig hadde fått feil pupper. Høres sikkert rart ut men jeg er bare 160cm høy og slank så F-cup så og føltes helt malplassert ut. Har nå en stor B-cup og som passer godt til figuren min. Lykke til uansett Anonymous poster hash: 2030f...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Ok, jeg kan jo prøve å hjelpe deg litt med mine ærfaringer…eksen min = en snadderdeilig dame med silikonpupper, men et helvete å leve med. Kort fortalt, jeg kunne aldri ha levd livet mitt med henne ett sekund mer enn det varte. Puppene hennes var overhode ikke verdt min tid! Generelt sett liker jeg store pupper - likte også silikon…. Men nå har jeg verdens beste kjæreste! Hun er strøken! Hun har en fantastisk personlighet, positiv og snill, det nydeligste smilet, flink i det meste - og tar gjerne en utfordring. Jeg kunne fortsatt i lang lang tid med å ramse opp hvor herlig denne jenten er! Men det skal jeg spare deg for Tingen er, hun har så og si ingen pupper OG det kunne ikke brydd meg mindre!! Du bør kanskje jobbe med selvbildet ditt og lære deg selv å se hvor bra du er - eller du kan ta den "enkle" og kostbare veien ut og ta silikon. Mitt syn på silikon har endret seg voldsomt. For meg er det bare veldig avslørende for en jente med lav selvtillit/ evt. en skral selvtillit som ett kan bryte sammen… Men herlighet, det virker som om mange her på KG fått det bedre etter en slik operasjon - så du må jo selvsagt finne ut selv om det faktisk er verdt det :/ personlig har jeg troen på at du fint vil klare deg uten (selv om jeg ikke vet noe om deg). Anonymous poster hash: b0fc9...ce5 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Selv har jeg fine men veldig små pupper. Mannfolka jeg har vært sammen med har gitt dem mye oppmerksomhet, sagt at de er flotte selv om de er små. Men når det kommer til stykket har flere av dem vært fokusert på rumper enn pupper! Smak og behag, antar jeg. Anonymous poster hash: 84873...dca
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 ts her. Takk for svar Jeg føler ikke jeg akkurat hater meg selv pga dette men mer at jeg er redd for å gjøre ting, når jeg er alene kan jeg se meg i speilet naken og ja smile til meg selv og alt det der. men kanskje jeg undervurderer menn? men er det virkelig vanlig å få dekket silikon nå til dags da ? trodde det nesten adri ble innvilget jeg :/ For det har jeg jo tenkt på i vel over 10 år men trodde det var umulig å få med noen lege på det.. ellers er det ikke "Bare" å ta silikon heller.. koster jo 36 tusen jo.. og har ikke rett på noe kreditt.. ønsker meg ikke giga silikon pupper, men i allefall nok til å fylle en liten B cup. fyller faktisk ikke A helt engang. vet ikke om det er normalt, mange har jo små men de har jo noe da. men har sjekket meg hos legen for å se om jeg hadde for lite østrogen og det hadde jeg ikke. er ikke så lett å bare "vokse" opp og ut av det heller , for som sagt liker jeg meg selv ganske godt, hvertfall alene. sammen med andre kommer problemet Anonymous poster hash: fd40e...88a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 (endret) fant bilde som virker ganske riktig: http://images.sodahead.com/polls/002388227/5928363233_1446_answer_1_xlarge.jpeg Anonymous poster hash: fd40e...88a Endret 4. september 2014 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 bildet er fra meg TS foresten Anonymous poster hash: fd40e...88a
Gjest brutal_mann Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Du har problemer i hodet, ikke med puppene. 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 ts her. Takk for svar Jeg føler ikke jeg akkurat hater meg selv pga dette men mer at jeg er redd for å gjøre ting, når jeg er alene kan jeg se meg i speilet naken og ja smile til meg selv og alt det der. men kanskje jeg undervurderer menn? men er det virkelig vanlig å få dekket silikon nå til dags da ? trodde det nesten adri ble innvilget jeg :/ For det har jeg jo tenkt på i vel over 10 år men trodde det var umulig å få med noen lege på det.. ellers er det ikke "Bare" å ta silikon heller.. koster jo 36 tusen jo.. og har ikke rett på noe kreditt.. ønsker meg ikke giga silikon pupper, men i allefall nok til å fylle en liten B cup. fyller faktisk ikke A helt engang. vet ikke om det er normalt, mange har jo små men de har jo noe da. men har sjekket meg hos legen for å se om jeg hadde for lite østrogen og det hadde jeg ikke. er ikke så lett å bare "vokse" opp og ut av det heller , for som sagt liker jeg meg selv ganske godt, hvertfall alene. sammen med andre kommer problemet Anonymous poster hash: fd40e...88a Vet ikke om det er vanlig og du får det neppe hvis du bare har "små" pupper, menn venninnen min hadde nesten slike som på bildet du la ut og fikk det dekket. Anonymous poster hash: 2030f...bcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå