AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #41 Skrevet 8. september 2014 Mitt yngste barn er slik. Er også høysensitiv. Det ble ikke noe bedre i skolealder. Jeg tenkte aldri tanken at det var noe galt, men at sånn var dette barnet og jeg må finne en måte å forholde meg til det som er totalt anderledes enn med storesøsken.Anonymous poster hash: 2023b...53c 2
Harlekin Skrevet 8. september 2014 #42 Skrevet 8. september 2014 High-need eller høysensitiv er da ikke noen diagnose, ingen har påstått det. Det er et personlighetstrekk som en viss prosent av befolkningen er, men det er like fullt innenfor normalen. 6
Ultiva Skrevet 9. september 2014 #43 Skrevet 9. september 2014 (endret) Samme her, jeg kan ikke se noe unormalt over de punktene? Diffust er det også, mye av det. Noen babyer er mer krevende enn andre, det er så, men det er et langt stykke derfra til en diagnose. Og så er det merkelig hvor mange eldste babyer som er krevende kontra de etterfølgende... Anonymous poster hash: 323d9...3d5 Når så og si alle punktene beskriver babyen på en prikk til enhver tid i månedsvis, så føles det faktisk som en aha-opplevelse for mange utslitte mødre. Men jeg har til gode å se noen hevde at at high need er en medisinsk diagnose Endret 9. september 2014 av Ultiva 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå