Gå til innhold

Kan du bli forelsket i noen kun på utseendet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men har dere ikke en spesiell type dere faller for?

Anonymous poster hash: c71b5...814

Jo. Men kjenner ikke forelskelse av bare å se noen på gata liksom. Da er det mer "oi han der var fin"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Da jeg var 14 ble jeg så forelsket som bare 14-åringer kan i Leonardo DiCaprio, kun basert på et bilde i et blad :P

Etter det skal det nok litt mer til enn et vakkert ytre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et slags sug i magen når jeg ser den type mann jeg lett faller for. Blond, blåøyd, trent, superkjekk og bare vanvittig deilig. Er bare blonde menn jeg pleier føle sånt sug mot.



Anonymous poster hash: 189a8...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jo. Men kjenner ikke forelskelse av bare å se noen på gata liksom. Da er det mer "oi han der var fin"

Ble du aldri forelsket i gutter på skolen i yngre dager?

Jeg var stadig forelsket, gjorde alt for å "tilfeldigvis" havne på samme sted som vedkommende, vi skrev navnene på forelskelsene våre i koder på hender og skolebøker osv. Husker at jeg begynte å sykle en omvei til skolen bare for å "tilfeldig" treffe en gutt jeg var kjempeforelsket i.

Synes det er rart at ikke flere har opplevd noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du aldri forelsket i gutter på skolen i yngre dager?

Jeg var stadig forelsket, gjorde alt for å "tilfeldigvis" havne på samme sted som vedkommende, vi skrev navnene på forelskelsene våre i koder på hender og skolebøker osv. Husker at jeg begynte å sykle en omvei til skolen bare for å "tilfeldig" treffe en gutt jeg var kjempeforelsket i.

Synes det er rart at ikke flere har opplevd noe lignende.

Joda, men da er det snakk om barneskolen. Det er noe helt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Joda, men da er det snakk om barneskolen. Det er noe helt annet!

Om det er barneskolen eller som i mitt tilfelle på ungdomsskolen så var det samme forelskelse som da jeg gikk på videregående og senere opp til 20-årsalderen da jeg traff ham jeg i dag er gift med.

Eneste forskjellen var at jeg ikke lenger syklet etter dem når jeg var ferdig på ungdomsskolen - da hadde jeg andre teknikker for å komme i kontakt med dem. Men forelskelsen var for mitt vedkommende det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kan bli litt små-betatt da. Vegard Ylvisåker drømmer jeg litt om, men er ikke forelska i han. Kjenner han jo ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det Vinglasset snakker om, tror jeg er kjempevanlig blant tenåringer. Men de fleste som svarer her, er vel voksne.

Jeg vil nå si at jeg var voksen første gang jeg så mannen min og ble forelsket i ham.

Spørsmålet i denne tråden er om man kan bli forelsket i en person bare ved å se på vedkommende.

Tydeligvis så er det forskjell på oss der - men jeg kan si med sikkerhet at jeg har blitt forelsket ved første blikk omtrent flere ganger helt opp til 20-årsalderen da jeg traff han jeg fremdeles er gift med.

Når man blir eldre så er det godt mulig at man krever litt mer når man treffer en potensiell partner. Jeg tror nok at om jeg ble alene nå så ville jeg vært langt mer tilbakeholden og forsiktig i omgang med menn enn jeg var den gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg vil nå si at jeg var voksen første gang jeg så mannen min og ble forelsket i ham.

Spørsmålet i denne tråden er om man kan bli forelsket i en person bare ved å se på vedkommende.

Tydeligvis så er det forskjell på oss der - men jeg kan si med sikkerhet at jeg har blitt forelsket ved første blikk omtrent flere ganger helt opp til 20-årsalderen da jeg traff han jeg fremdeles er gift med.

Når man blir eldre så er det godt mulig at man krever litt mer når man treffer en potensiell partner. Jeg tror nok at om jeg ble alene nå så ville jeg vært langt mer tilbakeholden og forsiktig i omgang med menn enn jeg var den gang.

Ja, og jeg tror "forelskelse ved første blikk" først og fremst er noe svært unge mennesker opplever, selv om mange sikkert opplever det som voksen også.

For min egen del tar det litt tid å bli forelsket, både som tenåring og som voksen. Kan nok telle forelskelsene mine på én hånd. Og det som gjorde meg forelsket, var jo det å være sammen med den utvalgte. Utseende er mer en interesse-fanger for min del. Vi er alle ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Det blir jo som å forelske seg i et bilde - og ikke noe mer.

Heller motsatt: at jeg ikke vet hvordan personen ser ut, og forelsker meg i personligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D

Er som å lese bekreftelse på teorien man har studert.

Damer er mindre opptatt av utseende enn menn, denne tråden burde vært publisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forelsket i, men betatt ja.

Utseendet har en god del å si for om jeg blir forelsket, men personlighet og "connection" er viktig.

Anonymous poster hash: db6ed...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det heter seg at det er det ytre som gir det indre en sjanse. Det må være noe i personligheten for at jeg skal bli forelsket, men det er jo gjerne utseendet som gjør meg nysgjerrig i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg har blitt forelsket i tryggheten jeg får av personen og sexen, noe som gjør at forholdet ikke funker særlig lenge når det er oppbrukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg, seksuelt. Betatt altså. Tror jeg må ha mannehjerne?

Men seksuellt begjær har jo ingenting med forelskelse å gjøre. Begjær, betatt, forelsket; forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...