Gå til innhold

Hvilke plagg bør man investere i når man har et stramt budsjett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å spare så mye jeg kan for tiden, men dessverre trenger jeg nye klær. Jeg er ferdig utdannet på nyåret og trenger klær til intervjuer og eventuell jobb. Garderoben min består av utslitte og formløse plagg og jeg har ingenting å ha på meg. Jeg ønsker å kjøpe noen gode basis plagg som kan kombineres på forskjellige måter. Jeg ser etter klassiske og tidløse plagg, gjerne noe som "aldri" går av moten. Har dere noen tips? Hvor og hva bør jeg handle? Hittil har jeg kun kjøpt klær på impuls på kjedebutikkene. Jeg har fremdeles ikke noe problem med dette, men ønsker plagg som varer og som kan brukes i flere ulike sammenhenger, både jobb og fritid. Jeg har et veldig begrenset budsjett.

Anonymous poster hash: a26db...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hva med tanken om å ønske deg enten gavekort, penger eller noen plagg til jul?

Med begrenset budsjett vil jeg si at penger og/eller gavekort til påflyll i ny garderobe må være den perfekte julegaven i år.

- og romjulssalg/nyttårssalg har alle muligheter til å kunne gi deg mye mer for pengene enn ellers.

Siden jeg nå er meg så må jeg jo også anbefale deg å kjøpe et blyantskjørt, om du trives med den fasongen, hvis ikke så kan et A-linje skjørt være flott).

En pen top/skjorte/bluse/genser og kanskje en cardigan?

Det kan være lurt å holde skjørtet i en nøytral farve slik at det kan kombineres med mest mulig andre farver og klær.

Når du får bedre råd og har perfeksjonert stilen din så er tiden for å kanskje kjøre litt alternativt i farver og fasonger, men ikke bruk pengene på det nå med mindre du finner det helt, helt perfekte som får deg til å gløde når du har det på.

Et par mørke jeans er det også alltid bruk for, og kanskje et par nye støvletter/boots?

Dette bare som noen lette innspill fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider