Gå til innhold

Chubby chaser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å? Jeg har gitt inntrykk for at jeg trener hver dag, har et balansert sunt kosthold og er i god form til tross for mine 170 kg.

Anonymous poster hash: 69e21...0ac

Når du sier det sånn høres du ut som du ligger stabilt på denne vekta, til tross for livsstil. At du er på vei ned er en vesentlig opplysning.

Anonymous poster hash: 05e8f...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sier det sånn høres du ut som du ligger stabilt på denne vekta, til tross for livsstil. At du er på vei ned er en vesentlig opplysning.

Anonymous poster hash: 05e8f...bf5

Ok. Det var ikke meningen det, men sier seg vel selv at er man så stor som meg, så burde man vel være på vei ned når man trener.

Skrevet

Vi har fremdeles ikke fått svar på hvorfor det er galt at vi av de litt større damerne får oppmerksomhet.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Vi har fremdeles ikke fått svar på hvorfor det er galt at vi av de litt større damerne får oppmerksomhet.

Det kommer nok av at det ikke er noe galt i det. Simple as that ;)

Damer er både digg og morsomme og hyggelige helt uavhengig av vekta....er vel derfor damer av alle vektklasser får og alltid vil få oppmerksomhet.

Skrevet

Det kommer nok av at det ikke er noe galt i det. Simple as that ;)

Damer er både digg og morsomme og hyggelige helt uavhengig av vekta....er vel derfor damer av alle vektklasser får og alltid vil få oppmerksomhet.

He, he, he.

Skrevet

Jeg personlig liker fyldige jenter (altså, liker alle slags jenter), men det jeg synes er positivt med lubne jenter er at de er deilige å kose med. Er som å ha en kosepute pluss at de har deilige, fyldige bryst som er myke og gode å ta på. Varmt og godt på en kald vinteraften. :P

Anonymous poster hash: f3dcf...0d1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Hadde flere menn vært som han kunne vi vel halvert slankepresset.

• Liker 1
Skrevet

Er du en av de litt større?

Om det er deg på avataren din...omg...those eyes... :hjerter:

Anonymous poster hash: a474d...855

Skrevet

Er du en av de litt større?

Om det er deg på avataren din...omg...those eyes... :hjerter:

Jeg har noen kilo for mye ja, men ikke så mye at jeg kan kalles overvektig.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du vet ingenting om min kropp, så slutt å uttale deg om at den fysiske vekta hindrer meg i å være i svært god form for det gjør den ikke. Jeg trener hver dag. Spinning, styrke og/ eller Pilates. Jeg har hund som også trenger sine daglige turer. Og jeg har et sunt normalt kosthold. Jeg følger kostholdsplan satt sammen av min ernæringsfysiolog.

Sorry men tviler på det sterkeste at du i det hele tatt gjør noe som kan kalles trening. Ja kanskje du sitter og spinner, men noe trening kommer ikke ut av det. Å veie 170kg, trener spinning/styrke/pilates og du har et sunt normalt kosthold? Ikke faen, med den vekta og i tillegg reell trening så er du nødt til å spise mat for 3 personer for å holde deg på 170kg. Det er verken sunt eller normalt.

Skrevet

Sorry men tviler på det sterkeste at du i det hele tatt gjør noe som kan kalles trening. Ja kanskje du sitter og spinner, men noe trening kommer ikke ut av det. Å veie 170kg, trener spinning/styrke/pilates og du har et sunt normalt kosthold? Ikke faen, med den vekta og i tillegg reell trening så er du nødt til å spise mat for 3 personer for å holde deg på 170kg. Det er verken sunt eller normalt.

Unnskyld meg. Hun sier hun har vært oppi 200 kg - og har altså gått ned TRETTI kilo. Selvfølglig trener hun. Tretti kilo er MYE - det er sånn over halvparten av min egen kroppsvekt. Tipper hun jobber rimelig hardt jeg. Du sitter ikke på rumpen om du går ned så mye i vekt. Hun skriver at hun trener og spiser etter en plan - regner med du kan lese. Hvorfor skulle hun lyge om det??

Er ikke sånn at man kan knipse med fingrene, og gå ned 100 kilo på en dag. Ærlig talt. Noen folk her inne er så frekke at det ikke ligner grisen. Selvfølgelig trener hun! Dagens idiotinnlegg. Grattis.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har noen kilo for mye ja, men ikke så mye at jeg kan kalles overvektig.

Du ser sikkert fantastisk ut:-)

Skrevet

Du ser sikkert fantastisk ut:-)

Vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...