Gå til innhold

Chubby chaser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig ikke, siden chubby ikke er et norskt ord.

Chubby er vel det samme som "lubben" på norsk, eller?

Kjære TS, du kommer forøvrig til å bli godt imponert og sjokkert i fremtiden, når du får nyss i alle de andre sjukt sære preferansene og turn-ons'ene mennesker har ;) Å være litt "chubby chaser" er vel en ganske vanlig og litt uskyldig preferanse. Fins ting som garantert kommer til å sjokkere deg mer....

Anonymous poster hash: b1f19...a25

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Men herlighet da...noen cm med mykt fett rundt en deilig damekropp er jo superdigg da! Hva er det med denne motforestillingen mot noe så deilig??

Har man virkelig prøvd å være med en chubby dame når man uttaler seg sånn om dem?

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Men herlighet da...noen cm med mykt fett rundt en deilig damekropp er jo superdigg da! Hva er det med denne motforestillingen mot noe så deilig??

Har man virkelig prøvd å være med en chubby dame når man uttaler seg sånn om dem?

vel, er ikke alle som har samme pereferanser som kompisen til ts. noen syns det er digg, andre ikke.

jeg for eksempel, takler ikke tynne menn

Gjest HarryDotter
Skrevet

vel, er ikke alle som har samme pereferanser som kompisen til ts. noen syns det er digg, andre ikke.

jeg for eksempel, takler ikke tynne menn

Er bare sjeleglad jeg liker damer jeg da...uansett om de er kjempetynne eller om de har litt ekstra godt på kroppen... vinn for meg...bedre utvalg ;)

Skrevet

Hva skulle jeg ikke ha til felles med godt trente menn? Jeg trener selv hver eneste dag. Er i svært god form til tross for tallet på vekta. Og hvorfor skulle vi ha to middager? Jeg har et sunt og balansert kosthold. Er ikke alltid det mest åpenbare som er grunnen til at mange er overvektig.

Anonymous poster hash: 69e21...0ac

Beklager, men dette er bare ikke sant. Du blir ikke så stor med trening og sunt/balansert kosthold.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kvifor er det fetisj å tenne på overvektige damer, men normalt ( i mangel på eit betre ord) å tenne på normalvektige damer?

Alle som tenner på meg har ein fetisj for store pupper og ei knall rumpe? Så det er kun det eg er?

Skrevet

Beklager, men dette er bare ikke sant. Du blir ikke så stor med trening og sunt/balansert kosthold.

Jeg ble ikke vips 170 kg. Jeg har vært både normalvektig og veid rundt 200 kg.

Er mange grunner til jeg ble så stor, som jeg har vært og er og har ikke så lyst til å legge ut om dem her.

Trening hver dag og ikke minst gåturer hver dag gjør at jeg går sakte men sikkert ned i vekt. Jeg har drevet med idrett før og formen har egentlig alltid vært god til tross for størrelsen min.

Gjest krokodillen
Skrevet

Er bare sjeleglad jeg liker damer jeg da...uansett om de er kjempetynne eller om de har litt ekstra godt på kroppen... vinn for meg...bedre utvalg ;)

ja det er jo en vinnsituasjon for din del! :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Kvifor er det fetisj å tenne på overvektige damer, men normalt ( i mangel på eit betre ord) å tenne på normalvektige damer?

Alle som tenner på meg har ein fetisj for store pupper og ei knall rumpe? Så det er kun det eg er?

fordi du kan ikke se på det sånn.

du må se på andre enden av skalaen. overvekt vs tynn (ikke normalvektig)

Skrevet

La kompisen få lov til å tenne på det han vil uten at du skal blande deg, du.

Etter alle disse antifett-kampanjene her på KG om dagen skulle man tro det var verre å like en dame med noen kilo for mye enn å være pedofil.

Synes jeg ser antikvinnekropp-kampanjer her inne på mer generelt grunnlag jeg da. Var nettopp en tråd om at tynne jenter ikke er kvinnelige - og ble da omtalt som prepubertale barn, turn-off, ribbevegger, krysning mellom kvinne og tenåringsgutter osv. Og så er det jo en person lengre nede i tråden her som skriver at eksen mener det ser ut som om tynne kvinner knekker om man tar i de. Det er jo også veldig hyggelig.

Tror bare noen folk har et sterkt ønske om å få folk til å føle seg dårlig, uansett hvordan de ser ut.

Folk har ulike preferanser, og da er det jo greit at ingen ser like ut. Skjønner virkelig ikke greien med at enkelte folk tror at de har den universelle forståelsen av hvordan et menneske bør se ut. Helt idiotisk.

Gjest krokodillen
Skrevet

dessuten..

fetisj er et misforstått ord. fetisj betyr å tenne på noe som i utgangspunket er ikke-sexuelt. slikt som hender, føtter, sko, sure sokker, ballonger osv. å tenne på digre pupper er ingen fetisj

Skrevet

Chubby er vel det samme som "lubben" på norsk, eller?

Kjære TS, du kommer forøvrig til å bli godt imponert og sjokkert i fremtiden, når du får nyss i alle de andre sjukt sære preferansene og turn-ons'ene mennesker har ;) Å være litt "chubby chaser" er vel en ganske vanlig og litt uskyldig preferanse. Fins ting som garantert kommer til å sjokkere deg mer....

Anonymous poster hash: b1f19...a25

Ja, og da blir spørsmålet: Hvorfor spør ikke Ts om hvorfor den her kameraten hans liker lubne damer?

Skrevet

Jeg tenner ikke spesifikt på tjukke jenter, men liker best de som går under den standardiserte kategorien "et par kilo ekstra". Drømmekroppen er godt trent, med former (SQUATS!!), og litt fett utenpå.

Men i motsetning til mange jenter som tror drømmekroppen er en sweetspot innenfor en margin på 1 kg synes jeg de fleste jenter har minst 25 kg med sweetspot. Ca 60-85 kg et sted. Så er det noen som kler bedre enn andre å være i det ene eller andre ytterpunktet.

Anonymous poster hash: 39430...3ea
  • Liker 1
Skrevet

Sånn er det da :P

Anonymous poster hash: f54d4...b1f

Skrevet

Sånn er det da :P

fikk ikke med bilde :O

Cute-memes-good-kind-of-fat.jpg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

dessuten..

fetisj er et misforstått ord. fetisj betyr å tenne på noe som i utgangspunket er ikke-sexuelt. slikt som hender, føtter, sko, sure sokker, ballonger osv. å tenne på digre pupper er ingen fetisj

Og det var det som var poenget mitt.
Skrevet

Jeg ble ikke vips 170 kg. Jeg har vært både normalvektig og veid rundt 200 kg.

Er mange grunner til jeg ble så stor, som jeg har vært og er og har ikke så lyst til å legge ut om dem her.

Trening hver dag og ikke minst gåturer hver dag gjør at jeg går sakte men sikkert ned i vekt. Jeg har drevet med idrett før og formen har egentlig alltid vært god til tross for størrelsen min.

Dersom du er på vei ned er jo det en helt annen historie enn det du prøvde å gi inntrykk av først.

Anonymous poster hash: 05e8f...bf5

Skrevet

Dersom du er på vei ned er jo det en helt annen historie enn det du prøvde å gi inntrykk av først.

Anonymous poster hash: 05e8f...bf5

Å? Jeg har gitt inntrykk for at jeg trener hver dag, har et balansert sunt kosthold og er i god form til tross for mine 170 kg.

Skrevet

Du vet ingenting om min kropp, så slutt å uttale deg om at den fysiske vekta hindrer meg i å være i svært god form for det gjør den ikke. Jeg trener hver dag. Spinning, styrke og/ eller Pilates. Jeg har hund som også trenger sine daglige turer. Og jeg har et sunt normalt kosthold. Jeg følger kostholdsplan satt sammen av min ernæringsfysiolog.

Jeg er selv 80(10kg over der jeg trives) og jeg NEKTER å tro att du er i god form og er så aktiv med nesten 100 kg mer enn meg. 170 er ekstremt

Anonymous poster hash: c27a4...99d

Skrevet

Jeg er selv 80(10kg over der jeg trives) og jeg NEKTER å tro att du er i god form og er så aktiv med nesten 100 kg mer enn meg. 170 er ekstremt

Anonymous poster hash: c27a4...99d

Ja, det er ekstremt. Derfor jeg trener hver dag for å fortsette være i god form og for å kanskje kunne gå litt ned. Det er stor forskjell på å være overvektig og i god form og det å være overvektig i dårlig form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...