Gå til innhold

Chubby chaser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig ikke, siden chubby ikke er et norskt ord.

Så du skjønte ikke chubby, men ordlegger deg selv med skinny og bitch...?

Er vel ikke akkurat norske ord det heller, men du har åpenbart forstått de, da :fnise: .

Djizez.... Ups, ikke norsk det heller. Men du skjønte det sikkert ikke.

Anonymous poster hash: a474d...855

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har god form med størrelse å gjøre?

Anonymous poster hash: 69e21...0ac

Jeg siterer, "Hva skulle jeg ikke ha til felles med godt trente menn? Jeg trener selv hver eneste dag. Er i svært god form til tross for tallet på vekta. Og hvorfor skulle vi ha to middager? Jeg har et sunt og balansert kosthold. Er ikke alltid det mest åpenbare som er grunnen til at mange er overvektig."

Å veie 170 kilo tilsier ikke at du er i svært god form fordi den fysiske vekta hindrer deg å være i svært god form. Selv om man kan legge på seg av medisiner legger man ikke på seg nærmere 100 kilo over normalvekt for en kvinne, når man fortsatt spiser et sunt normalt kosthold (slik det blir hevdet) og trener hver dag.

• Liker 2
Skrevet

Det har ingenting med å stigmatisere overvekt å gjøre at jeg skriver som jeg gjør. Det er bare å påpeke fakta.

Skrevet

Hva liker du da?? Skinny bitches???

Nei. Jeg er en jente som liker menn.

Anonymous poster hash: dc822...4b3

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det at jeg disser preferansen/fetisjen hans, men jeg synes det bare er veldig rart. For de fleste er overvekt ikke noe man ser positivt på.

Hadde han likt formfulle damer best, som Kate Upton og Christina Hendricks, så hadde jeg vel tenkt det var på grunn av de store puppene. Men han liker best sånne som Tess Munster og han sier hun har en deilig mage. Han er veldig opptatt av magen, noe jeg tror gjør dette til en fetisj.

IMG_1828.jpg

Skrevet

Så du skjønte ikke chubby, men ordlegger deg selv med skinny og bitch...?

Er vel ikke akkurat norske ord det heller, men du har åpenbart forstått de, da :fnise: .

Djizez.... Ups, ikke norsk det heller. Men du skjønte det sikkert ikke.

Anonymous poster hash: a474d...855

Vel, det var ironi på høyt nivå, beklager at ikke du forstod det.

Nei. Jeg er en jente som liker menn.

Ja, ja.

Skrevet

Det er ikke det at jeg disser preferansen/fetisjen hans, men jeg synes det bare er veldig rart. For de fleste er overvekt ikke noe man ser positivt på.

Hadde han likt formfulle damer best, som Kate Upton og Christina Hendricks, så hadde jeg vel tenkt det var på grunn av de store puppene. Men han liker best sånne som Tess Munster og han sier hun har en deilig mage. Han er veldig opptatt av magen, noe jeg tror gjør dette til en fetisj.

IMG_1828.jpg

Jeg synes den der damen var steikfin.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes den der damen var steikfin.

For all del er hun pen, men du verden så vakker hun hadde vært om hun ikke hadde 50 kilo for mye på kroppen. Dette er forresten et av de mer smakfulle bildene han har delt, noen av damene er jo lettkledde.

Du har kanskje ikke vært overvektig selv? Da kan du ikke vite hvor vanskelig det kan være. Det er som sagt rart at han, som for noen år siden, var stor og rund har blitt relativt slank men fortsatt har denne forkjærligheten for tjukke jenter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For all del er hun pen, men du verden så vakker hun hadde vært om hun ikke hadde 50 kilo for mye på kroppen. Dette er forresten et av de mer smakfulle bildene han har delt, noen av damene er jo lettkledde.

Du har kanskje ikke vært overvektig selv? Da kan du ikke vite hvor vanskelig det kan være. Det er som sagt rart at han, som for noen år siden, var stor og rund har blitt relativt slank men fortsatt har denne forkjærligheten for tjukke jenter.

Jeg har 7-10 kg for mye på kroppen selv og har ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig å slanke seg. Uansett så liker denne mannen litt mer fyldige damer uavhengig egen vekt og det skal du bare respektere.

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg siterer, "Hva skulle jeg ikke ha til felles med godt trente menn? Jeg trener selv hver eneste dag. Er i svært god form til tross for tallet på vekta. Og hvorfor skulle vi ha to middager? Jeg har et sunt og balansert kosthold. Er ikke alltid det mest åpenbare som er grunnen til at mange er overvektig."

Å veie 170 kilo tilsier ikke at du er i svært god form fordi den fysiske vekta hindrer deg å være i svært god form. Selv om man kan legge på seg av medisiner legger man ikke på seg nærmere 100 kilo over normalvekt for en kvinne, når man fortsatt spiser et sunt normalt kosthold (slik det blir hevdet) og trener hver dag.

Du vet ingenting om min kropp, så slutt å uttale deg om at den fysiske vekta hindrer meg i å være i svært god form for det gjør den ikke. Jeg trener hver dag. Spinning, styrke og/ eller Pilates. Jeg har hund som også trenger sine daglige turer. Og jeg har et sunt normalt kosthold. Jeg følger kostholdsplan satt sammen av min ernæringsfysiolog.

Skrevet

Tror du alle store menn har forkjærlighet for store damer?

Skrevet

Det er det da ingen som tror.

Skrevet

Du vet ingenting om min kropp, så slutt å uttale deg om at den fysiske vekta hindrer meg i å være i svært god form for det gjør den ikke. Jeg trener hver dag. Spinning, styrke og/ eller Pilates. Jeg har hund som også trenger sine daglige turer. Og jeg har et sunt normalt kosthold. Jeg følger kostholdsplan satt sammen av min ernæringsfysiolog.

Beklager, I call bullshit, akkurat dette velger jeg å uttale meg om :)

• Liker 6
Skrevet

Nei, men hvorfor har han vært så opptatt av å gå ned i vekt selv når han hele tiden sier at big is beautiful. Det virker litt selvmotsigende.

Skrevet

Egentlig ikke, siden chubby ikke er et norskt ord.

"norskt" er ikke et norsk ord det heller :fnise:

Anonymous poster hash: b7287...4de

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tenner du på kvinner?

Hvis ikke så er det vel bare din egen subjektive oppfastning som deles, og hva i alle dager skal den bety for ham?

Dette er jo ikke en mann du har et erotisk forhold til, så hvorfor i alle dager er du så fryktelig opptatt av at han burde endre sine preferanser til å tenne på kvinner som likner mer på deg? :klo:

Og mener du tenningsmønster og triggerfaktorer endrer seg om man går opp eller ned i vekt? - think not.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Tenner du på kvinner?

Hvis ikke så er det vel bare din egen subjektive oppfastning som deles, og hva i alle dager skal den bety for ham?

Dette er jo ikke en mann du har et erotisk forhold til, så hvorfor i alle dager er du så fryktelig opptatt av at han burde endre sine preferanser til å tenne på kvinner som likner mer på deg? :klo:

Og mener du tenningsmønster og triggerfaktorer endrer seg om man går opp eller ned i vekt? - think not.

Skrevet

Jeg har vært overvektig og vil aldri igjen bli det. Derfor skjønner jeg verken hvorfor noen kan like det eller synes det er pent. Han vil da åpenbart ikke være det selv, men han ønsker at partner skal være det.

Han har før vært veldig åpen om sin preferanse/fetisj, men han er litt mer tilbakeholden nå heldigvis. Jeg husker ikke hva "idealkvinnen" hans het, men det er en veldig overvektig plus size modell.

Skrevet

Så menn med bra utdannelse og som ser ganske så normal ut kan ikke foretrekke større damer? Hva har du med hva han tenner på og liker?

Er personer som deg som gjør at det er så stor stigma og tabu rundt det å foretrekke større damer.

Er ikke nødvendigvis sånn at alle menn som liker store damer har en fetisj. Noen har det selvfølgelig, men så langt i fra alle.

Noen menn foretrekker rett og slett damer man kan ta i, uten at de knekker, som ene eksen min sa. Og ja, jeg er ei stor dame. Veier 170 kg og alle kjærestene mine har vært menn med bra utdannelse og som har vært godt trent alle sammen. Og ingen av de hadde en fetisj.

Noen menn liker damer tynne og lette og andre menn foretrekker damer med både stor rumpe, kraftige lår, stor mage og store pupper. Alle har sine preferanser.

Vær mer opptatt av hva du selv liker i stedet for å legge nesen din i hva andre måtte foretrekke.

Veldig stor forskjell på å være overvektig og å ha fine former, som en stor sprettrumpe, hofter og pupper. Man må ikke være chubby for å ikke "knekke" vet du. Jeg er slank men har en stor sprettrumpe, brede hofter ol.. Er slank men har litt å ta i, og er langt ifra chubby.
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har vært overvektig og vil aldri igjen bli det. Derfor skjønner jeg verken hvorfor noen kan like det eller synes det er pent. Han vil da åpenbart ikke være det selv, men han ønsker at partner skal være det.

Han har før vært veldig åpen om sin preferanse/fetisj, men han er litt mer tilbakeholden nå heldigvis. Jeg husker ikke hva "idealkvinnen" hans het, men det er en veldig overvektig plus size modell.

Men hvorfor er du så opptatt av hans preferanser da?

Det er helt normalt at mennesker har sine personlige preferanser.

Noen tennes av det ene, andre av det motsatte, - og det må jo være greit.

Det er tvilsomt om han ved å møte drømmedamen ville starte en oppfetingskur for å få henne til å liken mest på en fiktiv drømmedame i et magasin.

Slike aktivteter er det desverre flest kvinner som starter med for å endre en mann til å bli mer lik et bilde av en drømmemann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...