Gå til innhold

Hva faen feiler det dere menn? Mannen vil ikke legge seg fordi han har funnet naken bilder av Jennifer Lawrence på nett..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehehe jennifer lawrence trenger å flashe nudes av seg selv for å få en karriere i hollywood

Hehe ja, med hovedrolle i 2 av de største pågående ungdomsfranschisene i hollywood samt en oscar i en alder av 24, så er det nok en boost i karrieren hun trenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke denne gangen. Det er for mange kjendiser og det er i it-tekniske miljøer digre diskusjoner rundt hullet i iCloud. Denne gangen er det et reelt tyveri. At folk er idioter og laster opp slikt materiale i nettskyen, det er en annen debatt.

Hei, slutt. Hun har jo jobbet innen PR så hun sitter med fasiten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen feiler det oss menn?

Er det noe galt med resten av verdens menn fordi din mann har fått akutt hjernefeil?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hei, slutt. Hun har jo jobbet innen PR så hun sitter med fasiten.

Jeg lar meg bare fascinere av hvor godtroende folk er når det kommer til (den totale mangel på) sikkerhet i skytjenester.

På den andre siden, hvem bryr seg om noen nakenfoto? "Alle" gjør det. "Alle" har seg. Det er ikke noe nytt eller revolusjonerende å se her... Dog, ansiktet til Kate Upton på film kan jeg se om igjen og om igjen og om igjen. Himmel den jenta er sjarmerende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva faen feiler det oss menn?

Er det noe galt med resten av verdens menn fordi din mann har fått akutt hjernefeil?

Hallo! Noen hjemme!?!?! Vi menn er alle overgripere! Tsk tsk tsk, har du ikke lest feminisme 101?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Noen hjemme!?!?! Vi menn er alle overgripere! Tsk tsk tsk, har du ikke lest feminisme 101?

Ah, det var sånn det var, ja.

My bad. :klaske:

(Burde egentlig visst bedre, etter å ha åpnet profil på Kg og forsøkt å delta i debattene her...)

Spørsmålet burde egentlig være "Hva faen er galt med TS som ikke går og legger seg og sovner?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann vil jeg bare si at dette ikke er representativt for oss. Å oppføre meg på denne måten i et forhold kunne aldri falle meg inn! Finn deg en type som viser deg mer respekt enn dette!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann vil jeg bare si at dette ikke er representativt for oss. Å oppføre meg på denne måten i et forhold kunne aldri falle meg inn! Finn deg en type som viser deg mer respekt enn dette!

Dagens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor skal en ALDRI laste opp sine private bilder, filmer eller andre dokumenter opp i skytjenester. Da snakker vi FB, Snap, Insta, iCloud, Azure, Dropbox og hvilken som helst annen "hei så lettvint å ta backup" tjeneste. I skyen legger du kun ting det er greit at andre stikker av med.

Takk for info. Uansett om jeg lagrer det på et trygt sted, så tar jeg aldri slike bilder av meg selv uten å maskere ansiktet, jeg. Man kan aldri være helt trygg på at ikke noen kan få tak i dem. Noen du kjenner som er hjemme hos deg f.eks.

Anonymous poster hash: 00af5...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at kjendiskvinner sprer nakenbilder på nett har mer for seg enn kun PR.

Det er tullete at en kjendiskvinner som gjør et poeng ut av å ikke bli seksualisert skal legge ut nakenbilder av seg selv (for ingen er vel dumme nok til å tro at det skjer mot deres vilje i disse dager). Men så skjer det. Den åpenbare årsaken er å skape en verden hvor folk til slutt ikke lenger bryr seg om nakne kjendiser.

Dette er hva som skjer. En kjendis "lekker" et nakenbilde av seg selv og jenter verden rundt venter for å se hvilke gutter som reagerer. Når jenter ser hvilke idioter som gjør et stort poeng av å se en avkledd kvinnekropp foretar de seg et stillte jenteløfte om å aldri ha sex med gitt gutt igjen.

Dermed vil hans gener ikke overleve til neste generasjon, og neste generasjon er mindre disponert for å bestå av en gjeng nerder hvis liv blir snudd på hodet pga. et glimt av bar kvinnehud.

har ikke lest noe av det du har skrevet, var for opptatt med å se på bildet i avataren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo alltid en "hacker". Men bildene eksisterer av en grunn, og er tilgjengelige.

Det er da ingen kjendiser som legger ut slikt personlig. Selv ikke Paris Hilton. Det er et maskineri innen PR.

Og jeg har jobbet i PR.

Det trenger ikke å være noen større grunn et at disse bildene er tatt av perosnlige grunner, som så utrolig mange helt vanlige mennesker også gjør. Det at slike bilder sv kjendiser lekker betyr jo bare at de gjør det samme som mange andre helt vanlige mennesker. Men kjendiser er jo mye mer utsatt nettopp fordi de er kjendiser. Og derfor får de så mye oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bare minne alle i tråden på at deling og spredning av disse bildene er et seksuelt overgrep og invasjon av privatliv, og også forbudt ved lov. Vær så snill og ha forståelse og respekt for disse jentene og unngå å dele bilder og linker.

Dette er feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er feil.

§ 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a) på offentlig sted, b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år.

Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon.

§ 205. Straffebud i dette kapittel rammer også den som medvirker til handlingen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Jeg vil også se. Hvor finner jeg bildene? :P

Blir alt fra iPhone lagret på iCloud automatisk? Hvordan sletter man ting fra iCloud? Ble nervøs jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...