Gå til innhold

Knulla svigermor.......FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja ja. Snart sengetid. Festlig at det er noen som tror på det våset her.



Anonymous poster hash: 65e91...e1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen liker mora og noen liker dattera..... Og noen liker begge to......



Anonymous poster hash: 3f398...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg klarte ikke holde på dette, så jeg fortalte min samboer om dette... ikke populært. Det var meg og svigermor som bestemte oss for å holde dette hemmelig, men jeg orket bare ikke. Så nå har sambo kastet meg ut, og jeg sitter frustrert i bilen her alene... Vurderer å dra til svigermor.



Anonymous poster hash: d4099...ed6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg klarte ikke holde på dette, så jeg fortalte min samboer om dette... ikke populært. Det var meg og svigermor som bestemte oss for å holde dette hemmelig, men jeg orket bare ikke. Så nå har sambo kastet meg ut, og jeg sitter frustrert i bilen her alene... Vurderer å dra til svigermor.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Du skriver ikke som en 43-åring....

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg klarte ikke holde på dette, så jeg fortalte min samboer om dette... ikke populært. Det var meg og svigermor som bestemte oss for å holde dette hemmelig, men jeg orket bare ikke. Så nå har sambo kastet meg ut, og jeg sitter frustrert i bilen her alene... Vurderer å dra til svigermor.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Jeg har litt problemer med å tro. Men dersom det er sant er det bra at du foralte det hvertfall!

Anonymous poster hash: 883ab...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nekter å tro at noen er så dum.

Why? Folk er istand til mye rart så dette er neppe første gangen noen har pult noen i en svigerfamilie.

Når det gjelder dette tilfellet tror jeg ikke noe på ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Jeg klarte ikke holde på dette, så jeg fortalte min samboer om dette... ikke populært. Det var meg og svigermor som bestemte oss for å holde dette hemmelig, men jeg orket bare ikke. Så nå har sambo kastet meg ut, og jeg sitter frustrert i bilen her alene... Vurderer å dra til svigermor.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Hva skal du hos henne?

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med å tro. Men dersom det er sant er det bra at du foralte det hvertfall!

Anonymous poster hash: 883ab...5c4

Når det er sagt så syntes jeg svigermor var bedre i senga enn sambo. Fælt å si det, men jeg må få dette ut.

Dette skulle aldri ha skjedd.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du hos henne?

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

Vet ikke. Jeg har bare fryktelig dårlig samvittighet, og siden vi hadde en god samtale tidligere idag så vil jeg ha noen å prate med. Sambo ble helt knust, og dette forstår jeg meget godt.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så syntes jeg svigermor var bedre i senga enn sambo. Fælt å si det, men jeg må få dette ut.

Dette skulle aldri ha skjedd.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Din eks bruker ikke KG hun da?

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg klarte ikke holde på dette, så jeg fortalte min samboer om dette... ikke populært. Det var meg og svigermor som bestemte oss for å holde dette hemmelig, men jeg orket bare ikke. Så nå har sambo kastet meg ut, og jeg sitter frustrert i bilen her alene... Vurderer å dra til svigermor.

Anonymous poster hash: d4099...ed6

Hahah!

Vurderer å dra til svigermor?!

Den var god! 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaiii...hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt tett med svigers om den hytteturen. Shit happens!

Var samtidig modig gjort å fortelle samboer om hendelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener går det an å bli så dum? Jeg forstår ikke hva som får enkelte mennesker til å oppføre seg som usiviliserte apekatter. Jeg tenker seriøst at dette må være den sureste nyheten en noen gang kan få. Fy søren så langt nede i kjelleren altså! :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener går det an å bli så dum? Jeg forstår ikke hva som får enkelte mennesker til å oppføre seg som usiviliserte apekatter. Jeg tenker seriøst at dette må være den sureste nyheten en noen gang kan få. Fy søren så langt nede i kjelleren altså! :glare:

Ja, dette har ødelagt svært mye. Jeg tenker på forholdet mor/datter som igjen kan gå utover barna...huff :(

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes virkelig du burde skamme deg og alkholen er ingen unnskyldning. Men forklar mer om hva som skjedde. Hvem la an på hvem først, etc?

Ja, dette har ødelagt svært mye. Jeg tenker på forholdet mor/datter som igjen kan gå utover barna...huff :(



Anonymous poster hash: 6d5ce...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg synes virkelig du burde skamme deg og alkholen er ingen unnskyldning. Men forklar mer om hva som skjedde. Hvem la an på hvem først, etc?

Jeg er ikke TS

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du på hyttetur med svigermor og 3 venner av henne?

Lurer jeg og på :skratte:

Dette her er så lite gjennomtenkt og trolololololol... :riste:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok men da tok jeg feil.

Alt i orden :)

Det er ikke bestandig lett å holde styr på alle anonyme brukere.

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...