Gå til innhold

Greit at en ung voksen mann liker jenter på 16-18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Jeg mener ikke å være frekk nå. Var barnet planlagt? Mtp. at det gikk så rask tid.

Anonymous poster hash: f342f...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

:kvalm:

Anonymous poster hash: 54409...4d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dumt blir det jo kanskje når du ikke er 18 lengre!

Ehh nei. For jeg kommer alltid til å være så mye yngere enn han å det er det han liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en på 32 når jeg selv var 21 år, så då vett me d :P Han sa ganske klart i fra at det bare kunne være lek, so I guess I´m one of those!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :) enda et bevis på at alder ikke har noe å si:)

Takk :-)

I vårt tilfelle har alder ikke noe å si, og det finnes ingen fasit.

Skal love deg at mange er skeptiske til vårt forhold, og vi har møtt mye "motbør", men det har roet seg etter hvert........

De største kritikerne er faktisk de mest positive i dag.

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei. For jeg kommer alltid til å være så mye yngere enn han å det er det han liker:)

Det er stor forskjell på å like damer som er yngre enn deg selv, og det å lilke jenter på 18 år. Ehh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-)

I vårt tilfelle har alder ikke noe å si, og det finnes ingen fasit.

Skal love deg at mange er skeptiske til vårt forhold, og vi har møtt mye "motbør", men det har roet seg etter hvert........

De største kritikerne er faktisk de mest positive i dag.

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Godt å høre at d har blitt bedre:-)

Hos oss er ikke aldersforskjellen like stor så vi har heldigvis ikke opplevd noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å like damer som er yngre enn deg selv, og det å lilke jenter på 18 år. Ehh.

Ehh nei for 18 er yngere det også! Ehh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at d har blitt bedre:-)

Hos oss er ikke aldersforskjellen like stor så vi har heldigvis ikke opplevd noe sånt.

Kjærligheten er underlig. Man blir oppslukt, og ingen vei tilbake....å "tenke fornuftig" slår man.......men hva er fornuftig her i livet? Å si nei til ekte kjærlighet på grunn av aldersforskjell?

Jeg tok ikke sjansen på det, og er glad for det i dag.

Vi har det supert, og venter på våre tvillinger, mora blomstrer, jeg er lykkeligere enn jeg noen gang har vært.

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten er underlig. Man blir oppslukt, og ingen vei tilbake....å "tenke fornuftig" slår man.......men hva er fornuftig her i livet? Å si nei til ekte kjærlighet på grunn av aldersforskjell?

Jeg tok ikke sjansen på det, og er glad for det i dag.

Vi har det supert, og venter på våre tvillinger, mora blomstrer, jeg er lykkeligere enn jeg noen gang har vært.

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Ååå det er så artig å høre!:-) ja man må satse på kjærligheten å jeg er sikker på at dere kommer til å få det supert som foreldre:)

Jeg tror vi enda skal vente litt med barn, men det kommer det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei for 18 er yngere det også! Ehh

Jamen du er ikke ung for alltid, menn som ofte tiltrekkes av unge jenter kommer ikke til å holde ut med jenta etter hvert som hun blir eldre fordi det er nettop det de tenner på, at hun er og ser ung ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med ekskjæresten min da jeg var 19. Da var han 35. Jeg angrer ikke, for vi hadde en fin tid sammen. Men jeg hadde nok blitt ganske så rasende om en eventuell datter hadde gjort det samme. Så dobbeltmoralsk er jeg



Anonymous poster hash: 54409...4d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er ekkelt. Men ikke så ekkelt som fordi at kvinner biologisk sett er mest tiltrekkende før 20- gjengen, som alltid skal renne ned alderstrådene.



Anonymous poster hash: 8bc4c...ceb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv i slutten av 20-åra, litt umoden og ser mye yngre ut. Jeg tenner aller mest på jenter som er i slutten av tenåra eller maks 20-21 år.

Anonymous poster hash: b4e01...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig å synes 16-18 år gamle jenter er pene, det gjør alle menn. Ikke dermed sagt at de er kjæresteemner, men et seksuelt forhold mellom en på 30 og en på 16-18 er det overhodet ikke noe galt med så lenge du ikke lurer henne på noe vis. Kjør på!



Anonymous poster hash: b4e01...acb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei for 18 er yngere det også! Ehh

Beklager men du skriver som om du er 12! Da er det veldig vanskelig å ta deg alvorlig. Er du ferdig på skolen?

Anonymous poster hash: b9b80...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Kjedelig for ungene å ha en far som dør når de blir myndige. Med mindre du er heldig og blir over 60. Tvilsomt, med mindre du er med en 'rolig' 19 åring..

Endret av Spaghetti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for ungene å ha en far som dør når de blir myndige. Med mindre du er heldig og blir over 60. Tvilsomt, med mindre du er med en 'rolig' 19 åring..

Hvilken klode befinner du deg på? Man dør ikke nødvendigvis når man er 60 her i Norge. Dessverre tror jeg heller at dette forholdet ikke kommer til å vare spesielt lenge. Hvis man virkelig tror det er noe gøy å være 39 år og gå rundt sammen med en gubbe på 63 år...da lever man i en rosa boble. De fleste skiller lag lenge før det.

Anonymous poster hash: bdf3c...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for ungene å ha en far som dør når de blir myndige. Med mindre du er heldig og blir over 60. Tvilsomt, med mindre du er med en 'rolig' 19 åring..

Mine foreldre har nesten like stor aldersforskjell, og har vært gift i over 20 år. Har i dag en far i 70-årene som er supersprek og aktiv, mens jeg kjenner flere med foreldre i 50-årene som er i for dårlig form til å leke med barnebarna... Tror det er veldig individuelt det der med når man er "for gammel" til å få barn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klode befinner du deg på? Man dør ikke nødvendigvis når man er 60 her i Norge. Dessverre tror jeg heller at dette forholdet ikke kommer til å vare spesielt lenge. Hvis man virkelig tror det er noe gøy å være 39 år og gå rundt sammen med en gubbe på 63 år...da lever man i en rosa boble. De fleste skiller lag lenge før det.

Anonymous poster hash: bdf3c...286

Ganske mange skiller seg etter alt fra to år til tjue. Hvordan mener du det vil være verre for par med stor aldersforskjell enn for jevnaldrende?

Jamen du er ikke ung for alltid, menn som ofte tiltrekkes av unge jenter kommer ikke til å holde ut med jenta etter hvert som hun blir eldre fordi det er nettop det de tenner på, at hun er og ser ung ut.

Dette gjelder kun for par som surfer på en bølge av forelskelse, og ingenting annet. Par som bruker forelskelsestiden til å utvikle dyp kjærlighet til hverandre holder så det rekker. Hvordan kan du påstå at det er ene og alene hennes alder som tenner ham? Hva vet du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...