Maleficenta Skrevet 4. januar 2015 #81 Skrevet 4. januar 2015 Dere ønsker ikke noe oppmerksomhet rundt dette men skal overraske en hel kirke med giftemål? .......Anonymous poster hash: d749e...fe7 Er jo kult det da. Surpriiise!!!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #82 Skrevet 4. januar 2015 Altså jeg må bare spørre, dere ønsker ingen oppmerksomhet rundt bryllupet, derfor velger dere å "ta" deres dåpbarn sin dag og overaske alle? Jeg ser ikke logikken i den. Om dere ikke ønsker noe oppmerksomhet så ville jeg heller ha tatt det på prestekontoret i forkant, kun med forlovere og that's it. For om dere gjør det i barnedåpen så kan jeg love dere at det blir en snakkis, og helt ærlig vil jeg tro dere kommer til å ta oppmerksomheten litt fra barnet.. Anonymous poster hash: be75b...019
Maleficenta Skrevet 5. januar 2015 #83 Skrevet 5. januar 2015 Altså jeg må bare spørre, dere ønsker ingen oppmerksomhet rundt bryllupet, derfor velger dere å "ta" deres dåpbarn sin dag og overaske alle? Jeg ser ikke logikken i den. Om dere ikke ønsker noe oppmerksomhet så ville jeg heller ha tatt det på prestekontoret i forkant, kun med forlovere og that's it. For om dere gjør det i barnedåpen så kan jeg love dere at det blir en snakkis, og helt ærlig vil jeg tro dere kommer til å ta oppmerksomheten litt fra barnet..Anonymous poster hash: be75b...019 De ønsker vel ikke oppmerksomhet rundt planleggingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå