Gå til innhold

Oppdrag "kjæreste" - hvordan få kjæreste-tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en tråd for oss som har lyst og er klar for kjæreste, men ikke helt vet hvordan vi skal begynne å lete.

Her kan vi dele tips om datingsider, tinder, hvor det er sannsynlig å treffe noen ol.

Vi kan også dele tips om hvordan vi skal få oppmerksomhet fra gutter på en måte som ikke er seksuell. Hvordan vet vi at han er interessert? Hvor ofte kan vi kontakte de? Hvordan få i gang datingen?

Vi kan jo også fortelle litt om hvem vi er, hvor vi bor osv. Så kanskje noen her kan date hverandre :)



Anonymous poster hash: db6d6...6b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Når man skriver så må man tåle å skrive to (eller kanskje tre) meldinger på rad. Det kan faktisk hende at den andre har glemt av det, eller ikke kommer på noe brukbart svar. Folk som er avhengige av å ha et annenhver-melding mønstergår det sjelden godt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skriver så må man tåle å skrive to (eller kanskje tre) meldinger på rad. Det kan faktisk hende at den andre har glemt av det, eller ikke kommer på noe brukbart svar. Folk som er avhengige av å ha et annenhver-melding mønstergår det sjelden godt for.

Faren ved å sende flere meldinger etter hverandre kan være at den andre ser på det som mas og trekker seg unna pga det. Det kommer helt an på hva slags type menneske man er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være teit, men når du skriver "oppdrag kjæreste" høres du veldig ung ut. Første tips er å luke vekk utsagn som får en til å høre umoden ut..



Anonymous poster hash: 3082d...9d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Faren ved å sende flere meldinger etter hverandre kan være at den andre ser på det som mas og trekker seg unna pga det. Det kommer helt an på hva slags type menneske man er interessert i.

Det kan være det ja. Men et menneske som synes 2 meldinger er mas er ikke vært å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skriver så må man tåle å skrive to (eller kanskje tre) meldinger på rad. Det kan faktisk hende at den andre har glemt av det, eller ikke kommer på noe brukbart svar. Folk som er avhengige av å ha et annenhver-melding mønstergår det sjelden godt for.

Kommer litt ann på. Em, når jeg er aktiv på dateren kan jeg godt skrive og flørte med flere. Hun som investerer mest tid i meg og sender meldinger blir selvsagt belønnet med mest oppmerksomhet :P Å drive i sende flere meldinger etter hverandre til en som ikke virker interessert synes jeg er waste of time. Da er det kjekkere å skrive med noen som faktisk virker interessert.

Anonymous poster hash: 3082d...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til gode dating sider da? Er på norgesdate da jeg ikke føler for å betale for å Være på en sånn sie. Virker ok der inne men litt sånn latskap.. De fine menna venter på at damer skal komme til dem og jeg selv tar meg i å vente på gutta men da får man jo ikke det beste. Noen menn tenker jeg nei han er for kjekk for meg og tør ikke sende mld før er dessverre til at jeg snakker mest med de "under" meg. Men er jo vanskelig å vite hva man skal si.

Anonymous poster hash: 3b15b...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være det ja. Men et menneske som synes 2 meldinger er mas er ikke vært å satse på.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til gode dating sider da? Er på norgesdate da jeg ikke føler for å betale for å Være på en sånn sie. Virker ok der inne men litt sånn latskap.. De fine menna venter på at damer skal komme til dem og jeg selv tar meg i å vente på gutta men da får man jo ikke det beste. Noen menn tenker jeg nei han er for kjekk for meg og tør ikke sende mld før er dessverre til at jeg snakker mest med de "under" meg. Men er jo vanskelig å vite hva man skal si.

Anonymous poster hash: 3b15b...861

Det er vel bare Norgesdate og Frodig jeg vet om som er gratis.

Det er gratis å registrere seg både på Møteplassen, Match og Sukker, men det er vel bare sistnevnte som lar gratismedlemmer være med på "moroa" uten å betale - så lenge motparten er V.I.P-medlem. Såvidt jeg vet i hvert fall - jeg har ikke vært aktiv på møteplassen noen gang.

Match er helt tragisk om man ikke ønsker å betale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips til hvor man kan møte noen irl? Altså ikke nettdating/tinder :rolleyes:

Ja, jeg søker også etter slike tips. Jeg er 20 år.

Anonymous poster hash: 9d5c4...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder gutter

Damene kommer ikke å banker på døra deres, dere må opp av sofaen og jakte. Damer sjekker sjelden opp gutter og dere må gjøre den tunge jobben. ( i starten )

Så regel nr 1.

if you don't open the girl you want get her ( snakker du ikke med henne så kan du ikke få henne )

regel nr 2.

Diversifiser tiden din, du kan ikke være på alle steder på en gang.....eller ?

Bruk, tinder, jobben, byen, alle steder hvor det kan være single damer...

regel nr 3.

Lær litt om sjekking slik at du tørr å snakke med andre mennesker, plutselig står drømme dama der og da er det greit å kunne føre en samtale.

regel nr 4.

Når du blir rå til å sjekke damer og det ikke er en kunst lengre så husk alltid å ikke bli ett rasshøl, behandle damer alltid med respekt og la heller en fisk gå enn å knuse hu totalt med løgn og triks.

Damer:

Hvordan gutt søker dere, sossete vestkant fyr ? ok da hopper dere ikke rundt på byn på østkanten, ikke ons ? ok da finner dere ofte gutter gjennom bekjente, klubber eller andre interesse områder. Inviter en kar på fest eller lignende og be han ta med kammerater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne lage en tråd for oss som har lyst og er klar for kjæreste, men ikke helt vet hvordan vi skal begynne å lete.

Her kan vi dele tips om datingsider, tinder, hvor det er sannsynlig å treffe noen ol.

Vi kan også dele tips om hvordan vi skal få oppmerksomhet fra gutter på en måte som ikke er seksuell. Hvordan vet vi at han er interessert? Hvor ofte kan vi kontakte de? Hvordan få i gang datingen?

Vi kan jo også fortelle litt om hvem vi er, hvor vi bor osv. Så kanskje noen her kan date hverandre :)

Anonymous poster hash: db6d6...6b7

Du vet når gutten er interessert, du føler han er slitsom og han er ofte synelig på radaren...

En som er flink eller har erfaring er som en B1 fly, han er usynlig på radaren din... Du lurer på om han liker deg om han ikke snart sender melding, hvor er han, hva tenker han ?

Det er jo litt av spenningen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Ikke for å være teit, men når du skriver "oppdrag kjæreste" høres du veldig ung ut. Første tips er å luke vekk utsagn som får en til å høre umoden ut.. Anonymous poster hash: 3082d...9d1

Hvorfor det? Jeg var umoden da jeg var 16 men fikk meg nå kjæreste for det om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være teit, men når du skriver "oppdrag kjæreste" høres du veldig ung ut. Første tips er å luke vekk utsagn som får en til å høre umoden ut..

Anonymous poster hash: 3082d...9d1

Om du er kvinne trenger det ikke å være negativt å høres litt ung ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...