Gå til innhold

Samboeren har fått utslett på penis - utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, for det første så har ikke han vært på ferie. Jeg har. For det andre så kikket jeg rundt å leste litt om sopp, og jeg fant et bilde som lignet veldig på det han har fått. Dette er en sopptype i serien Candidas som smitter ved seksuell kontakt. Han må ha vært med en jente for å få dette. Han har ikke gått på noe penicillin og han har alltid vært nøye med intimhygienen.

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Hvilken type Candida smitter kun ved seksuell kontakt?

Anonymous poster hash: a1e6a...e73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må ikke ha vært med en annen kvinne for å få sopp! Han kan fint ha fått deg fra deg, før du reiste, og så har han ikke behandlet det, og nå, etter over en uke, har det blitt ganske stort og stygt.

Jeg får sopp i underlivet av og til, men det kommer ikke fra noen andre. Det bare oppstår, av ulike årsaker. Det samme kan vel skje med mannen din?

Anonymous poster hash: 054ea...728

Det finnes forskjellige typer sopp. Noen får man av dårlig ph balanse, sterke såper osv. mens andre får man av seksuell kontakt. Jeg sa bare at samboeren min sitt utslett ser ut som den typen man får av seksuell kontakt.

Vi har vel alle lest om kvinner som finner ut av utroskap gjennom mannens kjønnsmitte? F.eks Klamydia. Jeg bare ser på det medisinske her. Hvis det viser seg at det er sopp av den seksuelle kontakten så må jeg jo ta i betraktning at det dreier seg om utroskap?

Noen som vet hvor lang tid prøvesvar tar?

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type Candida smitter kun ved seksuell kontakt?

Anonymous poster hash: a1e6a...e73

candidal balanitis

ts

Anonymous poster hash: e387f...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha fått fuglelopper av bikkja.

Anonymous poster hash: f7291...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Causative Factors

As mentioned above, Balanitis may be caused by a myriad of factors. The causative factors are generally categorized into two:

  • Infectious (such as in the case of STDs)
  • Non-infectious ( such as in the case of Balanitis xerotica obliterans)

Dette fant jeg med et kjapt søk på google. Denne sopp-typen smitter ikke kun ved seksuell kontakt.

Anonymous poster hash: 580f1...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

candidal balanitis

ts

Anonymous poster hash: e387f...298

La diagnosen være opp til legen, før du driter deg skikkelig ut. Jeg hadde vært mer bekymret for diabetes, enn at han har vært utro - du sier jo selv at du vet han bare har jobbet og vært hjemme.

Anonymous poster hash: b7728...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candidal balanitis

ts

Anonymous poster hash: e387f...298

Dette er jo ikke en sopptype/art. Det er inflammasjon på penis som er forårsaket av sopp, deriblant Candida albicans.

Anonymous poster hash: a1e6a...e73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

candidal balanitis

ts

Anonymous poster hash: e387f...298

Du driter deg skikkelig ut her. Hva slags kompetanse har du for å i det hele tatt trekke frem ulike diagnoser på dette planet?

Anonymous poster hash: 0de5c...6f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Vel, for det første så har ikke han vært på ferie. Jeg har. For det andre så kikket jeg rundt å leste litt om sopp, og jeg fant et bilde som lignet veldig på det han har fått. Dette er en sopptype i serien Candidas som smitter ved seksuell kontakt. Han må ha vært med en jente for å få dette. Han har ikke gått på noe penicillin og han har alltid vært nøye med intimhygienen.

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Håper han har noen andre som har litt sympati med han, siden du sannsynligvis ikke har tid til det i all din mistenksomhet. :glare:

Hvorfor er du så usikker på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om du virkelig tror han ville vist deg prikkene/utslettet hvis han hadde vært utro?

Hvis kjæresten min finner en mystisk prikk på penis så er jo meg den første han spør/viser det til for å finne ut hva det er. Jeg tror Ikke automatisk at han har vært bortpå en annen kvinne.

Slenger meg på og spør : hvorfor er du så usikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om du virkelig tror han ville vist deg prikkene/utslettet hvis han hadde vært utro?

Hvis kjæresten min finner en mystisk prikk på penis så er jo meg den første han spør/viser det til for å finne ut hva det er. Jeg tror Ikke automatisk at han har vært bortpå en annen kvinne.

Slenger meg på og spør : hvorfor er du så usikker?

Veldig enig!

Første gangen samboer fikk sopp var det jeg som var grunnen. Han fikk prikker på snabben og ble veldig nervøs, jeg hadde nettopp tatt prøve hos gynekolog og fikk påvist sopp.

Dette er veldig hysterisk synes jeg, og når utslettet er så stort må han komme seg til lege. Tenk heller litt mer på han enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få sopp uten å ha hatt sex!!

Anonymous poster hash: e2be5...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har fyren fått et mystisk, ubehagelig utslett og må til lege, -og det første du tenker på er deg selv og beskylder han for utroskap? Det var jo...sympatisk av deg. :filer:

Ganske mange hadde tenkt det. Plutselig utslett etter samboer har vært en uke på ferie. Eh... Kan hende de har en forhistorie.

Men TS, sikkert sopp. Han har sikkert sitti den samme svette underbuksa i en uke nå som han har hatt minifri selv (alene hjemme).

Anonymous poster hash: df82b...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis det er sopp, hvorfor har det da spredd seg på lår, penis og diverse? Det er ikke bare på hodet liksom.

TS



Anonymous poster hash: e387f...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er sopp, hvorfor har det da spredd seg på lår, penis og diverse? Det er ikke bare på hodet liksom.

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Sopp, eller noe annet som forårsaker utslett trenger ikke å bare være lokalisert på kjønnsorganer. Et utslett kan jo komme av veldig mye forskjellig, allergener som for eksempel parfyme fra vaskemiddel eller parasitter, sopp, u name it!

Anonymous poster hash: a1e6a...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med tanke på at mugg også er en sopp så er vel dette mer et tegn på at hans utstyr begynner å råte vekk heller enn at han har brukt det for mye. Dere har dere for lite, det er derfor det er skjedd, TS.

Men få se her, til å begynne med så viste han og da var det litt på penis og på magen. Nå er det plutselig over lårene og over hele underlivet. Og TS la ikke merke til det så han måtte vise TS dette.



Anonymous poster hash: 9b716...687
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville nok ikke hatt sex med han før jeg visste hva dette var, men jeg ville ikke vist ham at jeg beskyldte han for utroskap selv om jeg egentlig hadde gjort det innerst inne. Det er svært sjeldent at menn får soppinfeksjon av den karakter du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp kan man få overralt på kroppen. Bare vent, det ordner seg nok.

Anonymous poster hash: e2be5...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jevlig urettferdig.. noen prikker på pikken så er vi utro..

eg selv opplevde noe veldig rart med lillegutt..

her for ett par år siden så begynte eg plutselig å få noen små blemmer helt foran i forhuden etter samleie.

trodde først det var pga hun var tørr og at eg kanskje hadde skadet huden litt.

etter noen uker var han grodd fint igjen.

men så dukket det også opp noen røde prikker på kukhodet og eg gikk til legen.

han visste ikkje hva det var, men fikk salve mot sopp og om det ikkje forsvant skulle eg komme igjen..

driten forsvant og meg og eksen begynte med sex igjen. blemmer og sår og prikker dukket umiddelbart opp igjen..

slik som dette holdt eg på i vel 1 år, uten at legen eller prøvene sa noe..

no er det en hel evighet siden sist eg har hatt noen form for problemer så hva som gjorde det aner eg ikkje.

legen mente eg kunne være for renslig og at huden dermed tørket ut og at bakteriefloraen var feil.

eg begrenser meg idag med intimsåpe annenhver dag og vasking med vann hver dag.

smører huden også inn med fuktighetskrem..

så ikkje anklag han for noe før du har noe mer å gå på, for det kan være veldig uskyldig og det er for jevlig å bli anklaget for at en er utro..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

candidal balanitis

ts

Anonymous poster hash: e387f...298

Dette fant jeg da jeg googlet den diagnosen:
usually not considered sexually transmitted
 sometimes occurs after intercourse with female partner who has vaginal yeast
Altså IKKE ansett som seksuelt overførbar selv om den KAN oppstå etter sex også. Tror du har misforstått hva sopp er, TS.

Anonymous poster hash: edcf9...378

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...