Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min er straks en måned gammel, og størrelse 50 passer perfekt først nå. Han var 3500g og 49cm. Kjøpte bare litt på forhånd, og mer nå i ettertid, siden vi har fått en skikkelig gulpeunge, og skifter ganske mange ganger i løpet av en dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var helt gjennomsnittlig stor (3400g) og hun svømte i 56! Jeg angret på at jeg ikke kjøpte klær i 50, hadde bare 1 bukse og den brukte jeg hele tiden da alle andre bukser var altfor store. Bodyene derimot gikk det jo an å brette opp armene på, så det funket jo greit nok :) Men ville nok hatt bittelitt i 50 ja :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg angret på at jeg ikke kjøpte klær i 50, hadde bare 1 bukse og den brukte jeg hele tiden da alle andre bukser var altfor store. Bodyene derimot gikk det jo an å brette opp armene på, så det funket jo greit nok :) Men ville nok hatt bittelitt i 50 ja :)

Men du kunne jo kjøpt når dere kom hjem fra sykehuset?

Skrevet

Men du kunne jo kjøpt når dere kom hjem fra sykehuset?

Jeg var ikke i form til å handle noe som helst når jeg kom hjem fra sykehuset. Så er glad jeg hadde det jeg trengte.

Anonymous poster hash: f2b19...fc5

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg var ikke i form til å handle noe som helst når jeg kom hjem fra sykehuset. Så er glad jeg hadde det jeg trengte.

Så sant man ikke er helt alene, så kan man jo få andre til å handle for seg da. Mannen, eller egne foreldre/søsken.

Skrevet

Brukte 50 i ca 6 uker.

Anonymous poster hash: f77b3...3af
Skrevet

Vi brukte 44 en stund og noen klær i 50 var ganske store. Ble født 2 uker før termin og var 3 kilo.

Skrevet

Så sant man ikke er helt alene, så kan man jo få andre til å handle for seg da. Mannen, eller egne foreldre/søsken.

Så klart! Men da vet man aldri hva han hadde kommet hjem med. Såvidt han klarte å hente rett klær hjemme når vi ble lenge på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...