Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser på utrolig mye søte babyklær. Har du opplevd at str 50 har vært for lite for din nyfødte?

Har lyst til å handle på nett, men er redd str 50 er for lite. Er det sannsynlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

50 var alt for lite til det første barnet vårt, mens minsten brukte str 50 i to mnd.

Skrevet

Jeg fikk liten baby, så selv 44 var alt for stort

Skrevet (endret)

Eldstejenta brukte 50 i noen uker, yngstemann gikk rett på 56. Ville ikke hatt mer enn to-tre sett i 50 :)

Endret av Tekola
Skrevet

50 var for stort her så han brukte str 50 i flere uker.

Skrevet (endret)

Var mye babyklær i strl 0-3 mnd i england, og jeg kjøpte masse av dette. Tilsvarer ca strl 60 så jeg på noen plagg. Må jo ha litt av hvert :D

Eller masse... Kjøpte en 5pk bodyer og en 2pk som var litt mindre i størrelsen.

Endret av missdior
Skrevet

Begge deler. Det er uansett ikke lurt å kjøpe inn masse, trenger liksom ikke de store mengdene og ofte så er det for lite innen en uke eller to.

Skrevet

Her erfarte jeg at det kom an på merket også, synes lindex hadde litt større klær enn H&M for eksempel. Men brukte 50 i veldig kort tid, kanskje to uker. Det jeg fikk brukt i str. 50 var for lite fra fødselen av, da det hadde krympet. Nå er han sju uker og vi bruker 62, selv om det er bittelitt stort :)

Skrevet

Begge deler. Det er uansett ikke lurt å kjøpe inn masse, trenger liksom ikke de store mengdene og ofte så er det for lite innen en uke eller to.

Kommer an på babyen det, min gulpet masse som nyfødt, så var flere skift per dag. Men butikkene er åpne etter fødselen!

• Liker 3
Skrevet

Fikk en baby på 4200 g og 52 cm. Han passet str 50 ett par uker, men 56 passet også helt greit. Hadde nok kjøpt mest i str 56. Bare vær obs på at størelsene varierer veldig fra kjede til kjede. Størrelse 56 på h&m er ikke det samme som størrelse 56 på name it osv.

Anonymous poster hash: f2b19...fc5

Skrevet

Vår eldste brukte str 50 i et par måneder, den yngste startet med str. 56.

Skrevet

Str 50 ble for stort til min fyr på 49 cm og 3310 gram, brukte det ganske lenge. Hadde ikke kjøpt mye av denne str på forhånd, så dro ut og kjøpte mer uka etter vi kom hjem.

Skrevet

Babyen her var midt på treet vektmessig og kunne bruke 50 i body i kanskje 1 uke eller så. Luene i 50 var alt for små dog.

Anonymous poster hash: 223ba...00c
Skrevet

Kommer an på babyen det, min gulpet masse som nyfødt, så var flere skift per dag. Men butikkene er åpne etter fødselen!

Man trenger fremdeles ikke de store mengdene. Ting kan vaskes. Babyklær tørker dritfort.

Skrevet

Er lurt å handle noen klesplagg i størrelse 50. Min veide 3500 og var 48 cm. Hun brukte størrelse 50 i en måned. Jeg fikk en del klær i gave, men kun i størrelse 62 og 74. Så anbefaler å handle et par plagg i størrelse 50 og en del i størrelse 56.

Anonymous poster hash: d5b1a...c82
Skrevet

Man trenger fremdeles ikke de store mengdene. Ting kan vaskes. Babyklær tørker dritfort.

Her tørkes ikke babyklærne fort, om de ikke står ute i solvarmen, men var ikke sol og varmt når jeg fødte i oktober. Har ikke tørketrommel. Så var lurt for oss å ha mange bodyer, men når gulpingen ble mindre så kunne vi ha færre :)

• Liker 2
Skrevet

Vår var 52 cm da han ble født, brukte str 50 i nesten to uker tror jeg. Men som andre skriver, veldig stor forskjell på merkene.

Skrevet

Ja det med forskjell på samme størrelse er lurt å være ops på! Er flere plagg vi aldri har brukt fordi de var for små når de endelig skulle passe.

Skrevet

Her tørkes ikke babyklærne fort, om de ikke står ute i solvarmen, men var ikke sol og varmt når jeg fødte i oktober. Har ikke tørketrommel. Så var lurt for oss å ha mange bodyer, men når gulpingen ble mindre så kunne vi ha færre :)

Man trenger fremdeles ikke mengder med klær i 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...