Gå til innhold

idag turte jeg kjøpe Fornarina!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert kg-bruker

Hei!

Jeg har lest innlegg her i mange måneder, og lært endel av dere kg-brukere om shopping og moter og slikt :-) Selv er jeg så sjenert at jeg sjelden tørr å gå ut å kjøpe meg klær. Når jeg gjør det, så må jeg "mote meg opp" i mange dager først...jeg blir så engstelig for at ekspeditrisene skal le av meg fordi jeg ikke er pen nok for butikkene deres og til å kunne kjøpe de fine nye mote klærne. :cry:

Jeg har tenkt på å kjøpe en dyr og stilig bukse til meg selv i mange måneder nå: syns jeg fortjener det etter å ha stått på eksamen og jobbet hardt i sommerjobben min.

I dag stakk jeg innom BikBok på impuls, etter anbefaling fra flere her inne. Jeg pustet dypt inn, og ba pent om hjelp av ekspeditrisen. HUN VAR SÅ SNILL MOT MEG! :-) Jeg sa som ærlig var, at jeg ikke visste noe om størrelser og stiler, men det gjorde ingenting sa ekspeditrisen og smilte. Hun sa at jeg nok var ca str som henne (det trodde jeg ikke helt på, for hun var så fiiin og kjempetynn!) Hun gav meg forskjellige bukser jeg kunne prøve, så så hun på meg i dem, og anbefalte meg tilslutt en lysblå nyeste modell av Fornarina i str 25.

Jeg ville bare fortelle dere KG brukere denne lille historien. For meg var dette en spesiell opplevelse - å få så god service og bli behandlet så pent - som om jeg var en pen og verdig oslo-babe liksom :wink: Også var det rart å passe i så liten størrelse, like liten som den tynne ekspeditrisen - når jeg føler meg så tjukk når jeg ser i speilet (henger vel igjen etter spisevegringen min dessverre :oops: )

Hadde det ikke vært for deres anbefalinger og innlegg her på KG hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gå for å finne en fin jeans, og ikke hadde jeg turt heller! Så tusen takk! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal
:) Gratulerer! Men ett tips fra meg (Fornarina-fantast): Ta vare på kvitteringen, glidelåsene på de buksene er nemlig dårlige, og da kan du få sendt den til Fornarina og få skiftet glidelås uten at det koster deg noe som helst :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
å få så god service og bli behandlet så pent - som om jeg var en pen og verdig oslo-babe liksom  :wink:

Det er jo det du er. :)

Så utrolig koselig å høre, jeg synes du var skikkelig tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det betalte seg å "mote seg opp"! Du fortjener like bra service som hvem som helst annen :wink:

Og gratulerer med ny og stilig bukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du er fornøyd. Og det er ikke fysisk mulig å være tykk når man bruker strl 25. Så du har nok en meget slank kropp.

Jeg har selv en slik bukse og er veldig fornøyd (og glidlåsen virker fortsatt)

Eller vil jeg anbefale deg å se etter bukser på Carlings. Der har de jeans i små størrelser. Pluss at de som jobber der er veldig hjelpsomme og hjelper deg og finne riktige modeller og størrelser. Jeg er mest fornøyd med den lille Carlingsbutikken som ligger i Bogstadveien. Sist jeg var der ringte de til produsentene sine for å finne ut hvilke modeller de lagde i min størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjenert kg-leser

wow!

:o :kghjerte:

Tusen takk for "støtte" og nyttige jeans-tips! Jeg skal ta vare på kvitteringen. Og hvis jeg tør å shoppe sånn her igjen (det gikk jo så bra, så jeg tørr nok :wink: ) så skal jeg se på carlings i bogstadveien....(men er ikke shopping i bogstadveien bare noe for de aller fineste jentene da? :oops: :-? )

Nok engang: tusen takk for at dere gadd svare lille meg. Dette er et bra forum :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Og hvis jeg tør å shoppe sånn her igjen (det gikk jo så bra, så jeg tørr nok :wink: ) så skal jeg se på carlings i bogstadveien....(men er ikke shopping i bogstadveien bare noe for de aller fineste jentene da? :oops: :-? )

Man handler der man vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...