Gå til innhold

Hva bruker dere denne lørdagen til, alle dere single der ute? :-)


MS.MR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sovet lenge, trent, sett fotballkamp på tven(pcen that is, har ikke tv), sett serier og generelt kjedet meg... Vil ut på byen, men har ingen å dra med. Neste helg kanskje *håpefull*

Edit: Får vel finne meg en Tinderdate eller noe, haha:D

Endret av Eneleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig deppa i hele dag...dårlig vær gjør ikke humøret noe bedre. Orker ikke dra ut heller. Leste litt pensum i stad. Snakket med mamma en god stund. Det var godt å høre stemmen hennes igjen. Hun har vært bortreist i et par uker. Vi snakket om alt og ingenting og det var både vondt og godt. Jeg gråt, hun gråt og vi lo :)

Nå skal jeg prøve å få i meg noe å spise...kanskje se på noen serier og kanskje prøve å lese litt til. Prøver å få dagene til å gå selv om det er tungt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er vel det som er vanlig å vorse med vennegjengen? Jeg er mann og pleier å gå på vors kun med kompisene. De gangene det er jenter på vorsene så er det gjennom jobben, skolen, foreninger, osv.

Anonymous poster hash: f4aa7...917

Jeg vet.. Og det irriterer meg. Jeg vil treffe nye gutter også, ikke bare nye jenter. Er lei av å skravle om de samme "jente-tingene" på vors.

Har lyst til å avslutte singeltilværelsen og har mye mer lyst til å møte gutter på vors enn på byen.

Slår et slag for blanda-vors!

Anonymous poster hash: 3dd18...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her og depper, og tenker at ingen vil ha meg og at jeg aldri kommer til å få pult igjen. Noensinne. Og prøver å glede meg over at snart er jeg langt over havet på en tropisk øy hvor det i det minste er mye varmere enn her....jeg bor der, men det er litt deprimerende også, for det er verdens rumpehull, om enn et nydelig et, hvor det i hvert fall ikke er noen menn. Men, tanken på å bli i iskalde Norge, med pisseregn og blåst, økende bleikfeithet og å bli overmannet av cellulitter etter ingen fysisk aktivitet (pga drittværet og at treningssenter er mye kjedeligere og surfing er så gøy, ergo tropisk øy, IKKE pisseregn og nordsjøblåst i 8 grader her i landet), så er utsiktende til å bo langt borte uten menn, med et sikkert økende antall katter som kommer til å spise meg når jeg dør helt alene og sikkert ikke kommer til å bli funnet før etter mange dager langt bedre enn å bli her.



Anonymous poster hash: b6fbf...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig deppa i hele dag...dårlig vær gjør ikke humøret noe bedre. Orker ikke dra ut heller. Leste litt pensum i stad. Snakket med mamma en god stund. Det var godt å høre stemmen hennes igjen. Hun har vært bortreist i et par uker. Vi snakket om alt og ingenting og det var både vondt og godt. Jeg gråt, hun gråt og vi lo :)

Nå skal jeg prøve å få i meg noe å spise...kanskje se på noen serier og kanskje prøve å lese litt til. Prøver å få dagene til å gå selv om det er tungt.

Håper du får en så fin kveld som mulig :-) Det tror jeg du fortjener. Jeg håper min kveld også blir god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en så fin kveld som mulig :-) Det tror jeg du fortjener. Jeg håper min kveld også blir god.

Takk for det, kom igjennom denne kvelden også :)

Håper du har hatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra ferie. Store deler av dagen er tilbragt i bil. Nå siste hotellovernatting før jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen der ute, kvinner og menn! Så det ble en del dype singel-tråder her, så jeg gjør slik jeg :laugh: :

Hva bruker dere denne lørdagen til?

Selv sitter jeg på jobb i Nordsjøen og er snart halveis i en 4-ukers tur. Jeg jobber som elektriker, og har hendene ganske fulle fortiden, likevel blir det alltid litt tid til andre ting i helgene. Det skal bli pokker så godt å komme seg hjem på fri, London og nye eventyr venter!

I kveld venter lørdagsbiff 2 av 4!

Ha en fin helg, alle sammen! :biggrin:

Hilsen meg.

Sitter hjemme og kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter hjemme og kjeder meg.

Trodde du var på date med Gjest-

Anonymous poster hash: 6413f...f84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vasket jeg hus( noe som virkelig trengtes), sløvet litt, var på bursdag til niesa mi, og tok meget tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på fest. Veldig hyggelig på vorset, men selve festen er alltid noe nedtur synes jeg. Nei...



Anonymous poster hash: 422c1...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...