Gå til innhold

Hjelp! Jeg slipper snart opp for tema å skrive om!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet med en hyggelig mann på en datingside i ca. 3 uker nå. Han har en jobb som gjør at han er bortreist i et par uker av gangen og deretter fri. I jobbeukene har jeg valgt å skrive ca. hver 2. eller hver 3 dag, og synes dette funker greit. Problemet er at jeg snart slipper opp for tema å prate om. Har snakket om studier,jobb,sport og fritidssysler - alt det vanlige + noen litt dypere tema som hva vi ser etter i en partner osv.

Noen som har forslag til flere tema?

Og hva bør jeg gjøre nå, invitere ham til kaffedate? Eller skal jeg be han legge meg til på fbook først?

Er redd hele kontakten vil fade ut dersom denne skrivingen fortsetter i flere uker til...Vil helst at HAN skal invitere meg ut da, men han er litt sjenert tror jeg..



Anonymous poster hash: 34690...c0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok bare invitert han ut. Han må jo like deg, siden han skriver med deg i 3 uker. Og hvem som ber hvem ut spiller vel ingen rolle.

Ellers blir vel gjerne tema, hva man gjør i løpet av dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet med en hyggelig mann på en datingside i ca. 3 uker nå. Han har en jobb som gjør at han er bortreist i et par uker av gangen og deretter fri. I jobbeukene har jeg valgt å skrive ca. hver 2. eller hver 3 dag, og synes dette funker greit. Problemet er at jeg snart slipper opp for tema å prate om. Har snakket om studier,jobb,sport og fritidssysler - alt det vanlige + noen litt dypere tema som hva vi ser etter i en partner osv.

Noen som har forslag til flere tema?

Og hva bør jeg gjøre nå, invitere ham til kaffedate? Eller skal jeg be han legge meg til på fbook først?

Er redd hele kontakten vil fade ut dersom denne skrivingen fortsetter i flere uker til...Vil helst at HAN skal invitere meg ut da, men han er litt sjenert tror jeg..

Anonymous poster hash: 34690...c0b

Er litt i samme situasjonen selv. Har vel kommet frem til at jeg ikke gidder å "tenke over" hva jeg skal skrive eller hva jeg skal si i telefonen osv.

var en periode selv jeg følte at jeg gikk litt tom på en måte... Men fant ut at det egentlig var best og ikke tenke for mye ver det, og heller jabbe om det som treffer deg der og da. Det funker i hvert fal tålelig greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å treffes å finne ut av ting i virkeligheten.



Anonymous poster hash: 929bb...00b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man gjør det til en fast greie å skrive til noen så blir det fort tamt. Prøv å gjøre det litt mer impulsivt, ikke gå den kjedelig og standarde veien med "på jobb hadde jeg det fint... Blablabla".

Anonymous poster hash: 8c2d7...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...