Gå til innhold

Hjelp til vurdering av juridisk problemstilling som vedrører habilitet


Rastaman

Anbefalte innlegg

Det intellektuelle nivået på denne diskusjonen er så lav at jeg finner det helt utrolig. Jeg stilte noen spørsmål i min innledningen og ingen har søkt å besvare disse spørsmålet. I stedet forhåndsdømmer man og fokuserer på omstendigheter som er totalt irrelevant for saken. At det er mulig å være så komplett idiot at man ikke forstår at en inhabilitetsinnsigelse ikke kan reises før man har fått vite om det inhabiliserdende forhold er jo rett og slett sinnsvakt. Som sagt ser jeg ingen grunn til å diskutere saken videre med noen her inne. I mine øyne virker det som om det er haug med arbeidsløse kvinner som tjener penger på barn de søker å få mest mulig omsorg for på bekostning av oss menn. Helt sykt. Melder meg selvsagt ut, men før jeg gjør det vil jeg gjøre oppmerksom på at spørsmålet om habilitet ikke er avgjort enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Kjære Rastaman. Dette er et forum der folk vier av sin tid for å gi råd. At disse rådene faller deg tungt for brystet betyr ikke at vi er en haug med arbeidsløse kvinner som tjener penger på barn. Denne typen generaliseringer og holdninger forteller forferdelig mye om deg og holdningen din til verden rundt.

Jeg har prøvd å svare ut fra det jeg vet om barnefordelingssaker. Jeg har ingenting - null, niks, nada - til overs for de såkalte sakkyndige, de er dessverre utrolig lett å manipulere - de ser ikke skogen for bare trær. Jeg har dessverre sett hva de kan forårsake med sin naive godtroenhet på forholdsvis nært hold.

Når det gjelder spørsmålet om habilitet så har du fått de svar som er å gi samt råd fra flere om å skaffe deg advokat. Disse rådene smaker beskt i munnen din, det er lov det. Men vi er ikke idioter fordi om du ikke liker rådene våre.

Det er også interessant at på tross av at du har sagt tre ganger nå at du ikke er interessert i denne tråden lenger fortsetter du å holde liv i den. Hvorfor?

Jeg ønsker deg lykke til i saken din og at du finner ut av hvordan du skal best tjene ditt barns beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...