Gå til innhold

Får man egentlig bytte saksbehandler hos NAV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så mye frem og tilbake om dette, kan man det?

Får AAP og var veldig fornøyd med min saksbehandler, han ordnet ting og om jeg spurte om noe så fant han ut det med en gang.

Han var en av de som hadde vært i min situasjon og aldri fått hjelp av NAV selv, derfor fikk han jobb der og skulle gjøre en forskjell for han ønsker ingen skal havne i den situasjonen. En utrolig dyktig saksbehandler!

Men plutselig når jeg skulle avtale et møte så fikk jeg høre at jeg hadde fått en annen, hadde ikke fått beskjed om dette heller, det irriterte meg! Og nå har alt stoppet opp, for min nåværende ikke gjør noe.. Sist møte (som var det første med henne, hadde hatt henne i 2 måneder da men kontakter meg aldri for første møte heller), så spurte jeg hvorfor jeg fikk mindre utbetalt de siste månedene når det står et annet beløp på "utbetaling" på nav siden enn det som står på nettbanken min! Det ante hun ikke og skulle sjekke opp og sende melding om. Dette er 1måned siden nå.

I tillegg var avtalen med NAV (med han andre saksbehandler), at de skulle hjelpe med med lærlingplass, jeg sliter med angst, så har litt problemer med å få til dette selv, men jeg hadde en avtale med han forrige, men nå har alt stoppet opp..

Jeg er så frustrert, vi var så godt igang men så skjedde dette bare helt uten videre og nå er det helt stopp igjen, aner ikke hva jeg skal gjøre, har ringt om et møte igjen og det er som at hun ikke forstår meg, og hun gjør ingenting :(

Rotete innlegg, men jeg mister sånn motivasjon nå, som jeg hadde..

Anonymous poster hash: 05085...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å rotere saksbehandlere. Du kan spørre pent om å få bytte sakabehandler, men det er ikke noe du har krav på.

Anonymous poster hash: 6b045...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger ikke saksbehandler selv, for å bytte skal man ha en rimelig og "alvorlig" grunn for det. Det må søkes om og begrunnes. I ditt tilfelle ville jeg blitt overrasket dersom du fikk bytte på det grunnlaget.



Anonymous poster hash: f788b...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...