Gå til innhold

Hvor lang tid tror du det tar før Svømmefrue stenger for kommentarer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det en blogger jeg virkelig ikke bryr meg om så er det henne ass...



Anonymous poster hash: e25db...6b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk slettet et innlegg på SF-bloggen der jeg spurte om hun hadde tatt silikon.

Er det noen som vet som svømmefrue har tatt silikon, og i tilfelle hvor mye?



Anonymous poster hash: 65047...585
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen alltid skal gi den dama hets! Helt utrolig, spør du meg..
Hvis man ikke liker en person, så er det vel ikke DENS skyld at jeg/du oppsøker dem?
Synes mange av bloggerne får ufortjent kritikk pga småpiss som enkelte henger seg opp i. Og det er jo sjelden noe er godt nok -og kritikk er man eksperter på. Men å lukke øynene å gå videre, det går liksom ikke an..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen alltid skal gi den dama hets! Helt utrolig, spør du meg..

Hvis man ikke liker en person, så er det vel ikke DENS skyld at jeg/du oppsøker dem?

Synes mange av bloggerne får ufortjent kritikk pga småpiss som enkelte henger seg opp i. Og det er jo sjelden noe er godt nok -og kritikk er man eksperter på. Men å lukke øynene å gå videre, det går liksom ikke an..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm.....er det svømmefrue selv som har lagd dette innlegget?

Jeg har lurt på noe av det samme med Fotballfrue i starten, er det de selv som lager endel av trådene på diverse forum? :vetikke:

Anonymous poster hash: 42681...0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen alltid skal gi den dama hets! Helt utrolig, spør du meg..

Hvis man ikke liker en person, så er det vel ikke DENS skyld at jeg/du oppsøker dem?

Synes mange av bloggerne får ufortjent kritikk pga småpiss som enkelte henger seg opp i. Og det er jo sjelden noe er godt nok -og kritikk er man eksperter på. Men å lukke øynene å gå videre, det går liksom ikke an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm.....er det svømmefrue selv som har lagd dette innlegget?

Jeg har lurt på noe av det samme med Fotballfrue i starten, er det de selv som lager endel av trådene på diverse forum? :vetikke:

Anonymous poster hash: 42681...0ef

Litt paranoid eller som lurer på om SF har laget innlegget? Jøjemeg lite å gjøre på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det stengt for kommentarer og bloggen har skiftet både plattform og adresse



Anonymous poster hash: e6838...2cf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det stengt for kommentarer og bloggen har skiftet både plattform og adresse

Anonymous poster hash: e6838...2cf

Vet ikke helt om den Syden-karikatur-headeren var så nødvendig å ha med videre?

Anonymous poster hash: c0470...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har virkelig noe å pirke på uansett. Jeg synes hun har en riktig så fin blogg jeg......



Anonymous poster hash: 544c1...ae7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svømmefrue selger sin Louis vuitton noe veske fra 1998. Vanligvis blir de solgt til rundt 3000kr i den standen og budrunden på hennes veske starter på 4800kr! Skulle ønske jeg var kjendis slik at jeg kunne selge til overpris :) :) Er en smule misunnelig ja:)

Anonymous poster hash: 833f5...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmefrue selger sin Louis vuitton noe veske fra 1998. Vanligvis blir de solgt til rundt 3000kr i den standen og budrunden på hennes veske starter på 4800kr! Skulle ønske jeg var kjendis slik at jeg kunne selge til overpris :) :) Er en smule misunnelig ja:) Anonymous poster hash: 833f5...b7f

Tviler på hun får solgt til den prisen. Da kan man liksågodt kjøpe ny. Hun har ikke akkurat den mest attraktive lv veske, kjendis eller ei. Se nå bare på kona til Riise. Hun sliter med å få solgt enkelte merker til ønsket pris.

Anonymous poster hash: 1342f...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev tidligere at det var mange interesserte i vesken, og for ikke så lenge siden skrev hun at den ble solgt. Så hun fikk nok en god pris for den. Man kunne like så godt investert litt mer penger, og kjøpt en ny en heller ja.



Anonymous poster hash: 833f5...b7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun mister mange lesere på å fjerne seg helt fra blogg.no altså. Går ikke an å gå til den nye bloggen via den gamle adressen lenger...

Anonymous poster hash: 0fcbc...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmefrue selger sin Louis vuitton noe veske fra 1998. Vanligvis blir de solgt til rundt 3000kr i den standen og budrunden på hennes veske starter på 4800kr! Skulle ønske jeg var kjendis slik at jeg kunne selge til overpris :) :) Er en smule misunnelig ja:)

Anonymous poster hash: 833f5...b7f

Åh, det er helt sinnsykt hvis hun klarte å få over 5000 for den, hun har jo brukt den veska hver dag siden hun ble "kjent" :sjokkert:

Anonymous poster hash: a8103...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å brukt så mye penger på en harry 16 år gammel veske. Du kan liksom ikke kalle det vintage heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...