AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #101 Del Skrevet 30. september 2014 SE og hennes hardnakkede tro på at hun er en vakker kjendis og at det er derfor folk glaner. Sannheten er nok en helt annen. Anonymous poster hash: 75269...9b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #102 Del Skrevet 30. september 2014 http://gladehjem.wordpress.com Fordi hun kopierer Villa Paprika, alt fra stilen til teksten på bloggen. Grøss!Anonymous poster hash: b2676...6a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #103 Del Skrevet 30. september 2014 Irriterer meg at Louise Angelica Marcussen Riise den tredje ikke har kommet med blogg enda. Det kunne fort satt full fyr på Rampelys-forumet, til glede for lesere og KGs annonsører. Vi krysser fingrene for at toget ikke er gått. Anonymous poster hash: ecdf9...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #104 Del Skrevet 30. september 2014 Irriterer meg at Louise Angelica Marcussen Riise den tredje ikke har kommet med blogg enda. Det kunne fort satt full fyr på Rampelys-forumet, til glede for lesere og KGs annonsører. Vi krysser fingrene for at toget ikke er gått.Anonymous poster hash: ecdf9...893 Hvor har hun blitt av? Lagret instgrammen hennes som bokmerke,men nå er det kun et bilde der av en katt. Anonymous poster hash: bdd66...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #105 Del Skrevet 30. september 2014 Det er mange som går på konsert. Hvorfor kan ikke hun få lov til å skrive i bloggen sin hvor hun har vært og hvem hun har vært sammen med uten at folk skal holde på å kritisere henne for hver minste ting hun gjør? Hun står opp om morgenen også. Jeg venter bare på om det vil komme en tråd om hvilken fot hun setter først på gulvet, måten hun gjesper på og om hun pusser tennene 2 sekunder for lite eller 2 sekunder for mye. Jeg håper virkelig at dere mobberne har litt mellom-mennesklig forståelse igjen, eller holder dere på slik med deres egne venner også? Kanskje de ikke er "rike nok" til bli diskutert opp og i mente?Anonymous poster hash: bc39e...e95 Tror ikke du skjønner hva personen som skrev kommentaren mente :/Anonymous poster hash: bdd66...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #106 Del Skrevet 30. september 2014 Her kan man vel nevne i fleng. Villa paprika, utelukkende pga. alle skrivefeilene. Og den overdådige stilen da selvsagt, som hun hevder man ikke får tak i andre steder. Hallo? Se deg om i butikker? Fotballfrua er det vel ikke verdt å irritere seg over. Det er bare å ta seg en titt i kommentarfeltet en kveld det skorter på underholdning. Hun og mannen er selve fasiten på levemåte, oppdragelse av unger, kostholdsbiten og nå også dans, ettersom Lars Kristian går ut på facebook og diskuterer hvorvidt dommerne har peiling på det dem driver med og ikke, med tanta si. Dette da mens fotballfrua fortsatt er MED i Skal vi Danse. Konge. Hvem er egentlig hu Lene Orvik? Nette Nestea tror at alt som er trendy må på SAMTIDIG, og det funker ikke for meg ass. Gnål om depresjon i annenhvert innlegg. Kjedelig. Anonymous poster hash: 29c19...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. september 2014 #107 Del Skrevet 30. september 2014 Sophie Elise. Påstår hardnakket at dyrevern er hennes kampsak, men unnlater å svare på spørsmål om hvorfor det er greit for henne å bruke silikon, restylane og lignende som er testet på dyr. Hun bruker skinnvesker. Spiser fisk til tross for at hun kaller seg vegetarianer. Hun er bare en dyrevenn når det passer henne. For ikke å snakke om hvor forvridd bilde hun har av kropp og skjønnhet, men der synes jeg egentlig mest synd på henne. Hun var så søt før hun begynte med alle de ekstreme operasjonene, den tunge sminken og ikke minst all photoshopping av bilder. Kan ikke annet enn å signere. Dyrevenn my ass! Bruker produkter som er testet på dyr å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 30. september 2014 #108 Del Skrevet 30. september 2014 Ryddet for spekulasjoner. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 30. september 2014 #109 Del Skrevet 30. september 2014 Krisssy -Sprer usannheter om M.E som hun ikke vet noe om -Er dødsharry -Går med høyhelte sko selv om hun er høy og ser ut som en kjempe -Poserte med en gammel ekkel Starbucks kopp i flere uker etter hun hadde vert på Starbucks første gang. Hun tok altså med seg koppen hjem fra Gardermoen og brukte den om og om igjen i flere uker. Kvalmt! -Viser frem rompa si til en hver tid. Hun bretter opp kjoler fordi de er "for lange" slik at rompa hennes henger ut, og de shortsene er så korte at begge rompeballene henger ut. Hun kan også kle på seg om vinteren, ikke vimse rundt i magetopper og shorts bare med en tynn strømpebukse under. Ikke spesielt pent. -Fremstår generellt ganske whitetrash. Helene Drage -Slanker og slanker men blir aldri tynnere - lyver tydeligvis om matinntak, trening eller beggedeler. -Skaffet seg hund, gav bort hund, skaffet seg ny. -Poseringene hennes får meg til å ville rive av meg håret. Skjer med å skyte brystet så langt opp og frem som mulig samtidig som det står en pose/bag på bakken nedenfor beina? Ikke en spesielt flatterende posering. -Skal bli PT, men sier selv også hun ikke har psyken på plass? Dessuten, hvordan skal hun hjelpe andre å "komme seg til det neste nivået" når hun ikke klarer å holde seg til treningsprogram og kostholdsprogram selv?MammaTilMichelle -Så vidt fylt 18 år og har to barn (ett ufødt riktignok) med to forskjellige menn der ingen av dem er involverte? Seriøst? -Alle skrivefeilene i innleggene Kunne ikke vært mer enig...spesielt ang Helene Drage... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 2. oktober 2014 #110 Del Skrevet 2. oktober 2014 Rimelig irriterende med bloggere som til stadighet må markere at *Haters gonna hate..fakers gonna fake*...gjeeeeeeeeeeeeeeesp....På tide å komme med noen nye fraser kanskje!!!????... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #111 Del Skrevet 2. oktober 2014 Rimelig irriterende med bloggere som til stadighet må markere at *Haters gonna hate..fakers gonna fake*...gjeeeeeeeeeeeeeeesp....På tide å komme med noen nye fraser kanskje!!!????... Hahahahaha Anonymous poster hash: 75269...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. oktober 2014 #112 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ryddet for spekulasjoner. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #113 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lene Angelica fra årets paradise hotell... La akkurat ut en videoblogg der hun kritiserer andre norske bloggere uten å nevne navn, mens hun selv har en blogg med dårlige bilder, myyye skrivefeil og et kjedelig og "uproffesjonelt" design. Forstår ikke hvorfor hun skal kritisere andre når hun har en dårlig blogg selv. Anonymous poster hash: 7d0c1...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #114 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lene Angelica fra årets paradise hotell... La akkurat ut en videoblogg der hun kritiserer andre norske bloggere uten å nevne navn, mens hun selv har en blogg med dårlige bilder, myyye skrivefeil og et kjedelig og "uproffesjonelt" design. Forstår ikke hvorfor hun skal kritisere andre når hun har en dårlig blogg selv. Anonymous poster hash: 7d0c1...b90 DobbeltLOOL. Anonymous poster hash: 3fb3d...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 3. oktober 2014 #115 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg oppsøker aldri nettsider som irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. oktober 2014 #116 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 4. oktober 2014 #117 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva er greia med at det skal holdes så hemmelig hvor mye Helene Drage har lagt på seg...spesielt når hun presenterer seg som en ærlig blogger...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #118 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nå får du gi deg, det å ha et klesplagg med en plante på er ikke å fronte marihuana. Ikke fronter ho operasjoner heller, selv om ho har tatt det betyr ikke det at ho ber andre om å gjøre det.. Blir du så lett påvirket så råder jeg deg til å komme deg ut av internett å søke hjelp! når man har en så populær blogg syns jeg det faktisk er å fronte marijuana jeg. Alle vet hva den planten symboliserer, eller hva mener du annet den skal bety? Hun vet at hun har mye unge lesere og da syns jeg det er direkte stygt gjort å holde på sånn jeg. også kom hun med den kommentaren fra amster i tillegg, jehey. Jeg sluttet å lese FF pga måten hun svarte på kommentarer. Sluttet å lese MTM pga hun stengte kommentarfeltet og for min del er halve moroa nettopp der. SE syns jeg er mest trist og ønsker ikke gi henne ekstra klikk fordi jeg tror hun får det verre og verre jo mer populær hun blir. skulle egentlig ønske jeg kjente henne og kunne hjelpe henne. eller at noen andre gjør det. Hun er veldig pen men man ser at hun ikke har det bra Anonymous poster hash: c6a3d...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 5. oktober 2014 #119 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror prisen for den mest irriterende bloggern går til Helene Drage...Makan til agressjonsnivå!! Måten hun svarer en leser som jeg ikke oppfatter som verken frekk eller slem i sitt siste innlegg...er det mulig??!! Lesern bare påpeker noe Helene Drage selv sier! Men det skal man ikke tåle altså...På tide å legge ned bloggen kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #120 Del Skrevet 5. oktober 2014 http://hegehoiaas.wordpress.com/ Denne irriterer meg. Jeg forstår nesten ikke hva hun skriver og tegnsetting er fraværende. Når det kommer til henne som privatperson, virker hun kjempekoselig, men blogging ligger kanskje ikke for henne. Anonymous poster hash: bc39e...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg