Gå til innhold

Når følelsene ikke er gjengjeldt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i 4 år.

De siste 3 årene har jeg vært veldig forelsket/betatt av to menn. Mine følelser ble ikke gjengjeldt og det var vondt da det skjedde.

Nå, på 3 korte uker har 3 menn som jeg kjenner fra før vist sin interesse for meg. De er alle tre voksne, skikkelige og sjarmerende menn.

Jeg har alltid kjent eller i det minst visst hvem de var selv om vi bare har møttes sporadisk. Det har vært typ slik at vi har slått av en prat ved tilfeldige møter på gata, butikk eller uteplass.

Nå er de altså interessert i meg og det er ikke gjengjeldt.

Det er ingenting i veien med utseendet, kroppen eller væremåte/oppførsel hos dem.

De har en del alle kvaliteter jeg alltid har sett etter hos en mann så hvorfor kan jeg ikke bli forelsket i en av dem? :frown:



Anonymous poster hash: 13ce6...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C'est la vie:)

Hjertet vil ha det hjertet vil ha. Det kan være vondt når følelser ikke blir gjengjeldt, men det er ikke noe man kan gjøre noe med. At du velger å ikke hoppe inn i et forhold fordi noen viser interesse, vil jeg si viser integritet og selvinnsikt på hva du ønsker, noe som bare er positivt. :) Kjemien må stemme, og gjør den ikke det, er det ikke noe en kan noe for... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet vil ha det hjertet vil ha. Det kan være vondt når følelser ikke blir gjengjeldt, men det er ikke noe man kan gjøre noe med. At du velger å ikke hoppe inn i et forhold fordi noen viser interesse, vil jeg si viser integritet og selvinnsikt på hva du ønsker, noe som bare er positivt. :) Kjemien må stemme, og gjør den ikke det, er det ikke noe en kan noe for... :)

Nei, slik er ikke jeg.

Det er sånn verden er. Du vil ha det du ikke kan få, og vil ikke ha det så tilbys deg.

Jeg ville ikke ha de kun fordi jeg ikke kunne få dem, det visste jeg jo ikke da jeg falt for dem. Det er ikke slik at jeg ikke vil ha dem kun fordi de er tilgjengelige for meg. Det er jo nettopp det jeg ønsker, at jeg kunne falt for en av disse 3 kjekke mennene.

Anonymous poster hash: 13ce6...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kvaliteter har de du falt for som de 3 andre mennene ikke har?

Egentlig har de alle ganske like kvaliteter bortsett fra at de to jeg falt for ikke var like kjekke utseendemessig. De jeg falt for kjente jeg ikke fra før og i prosessen med å bli kjent med dem falt jeg ganske kraftig.

Anonymous poster hash: 13ce6...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig har de alle ganske like kvaliteter bortsett fra at de to jeg falt for ikke var like kjekke utseendemessig. De jeg falt for kjente jeg ikke fra før og i prosessen med å bli kjent med dem falt jeg ganske kraftig.

Anonymous poster hash: 13ce6...a50

Ok!

Hvis du hadde prøvd å date 1 av de 3 mennene som har vist interesse for deg så kan det jo være at sånn følelser oppstår? Høres jo ut som om du faller i "bli-kjent-fasen" men at du ikke har prøvd å hatt den skikkelig med de 3 mennene som er bekjente av deg fra før av!

Poengtere; ikke date flere på en gang. Det blir bare dumt og du ødelegger for deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Hvis du hadde prøvd å date 1 av de 3 mennene som har vist interesse for deg så kan det jo være at sånn følelser oppstår? Høres jo ut som om du faller i "bli-kjent-fasen" men at du ikke har prøvd å hatt den skikkelig med de 3 mennene som er bekjente av deg fra før av!

Poengtere; ikke date flere på en gang. Det blir bare dumt og du ødelegger for deg selv.

Jeg har vært inne på den tanken men er redd de skal føle seg såret og lurt hvis det går i vasken. Og nei, hadde selvsagt datet èn av gangen.

Anonymous poster hash: 13ce6...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på den tanken men er redd de skal føle seg såret og lurt hvis det går i vasken. Og nei, hadde selvsagt datet èn av gangen.

Anonymous poster hash: 13ce6...a50

Men hvis de gjør det, så er det noe DE må takle. Det er ikke ditt ansvar. Du skal gjøre det som føles rett for deg og som gir DEG de beste følelsene. Det betyr også å fjerne usikkerhet og tanker som "hva hvis......" Å gi noe en sjanse for å vite 100% at det ikke er noe der er lurt. Mener iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn verden er. Du vil ha det du ikke kan få, og vil ikke ha det så tilbys deg.

Det kan virke sånn til tider, men heldigvis er det jo ikke sånn når man ser på det, uten egne referansepunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, men hvordan vet du de er interessert? Har de fortalt deg det?

Anonymous poster hash: 68ec1...b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser ganske typisk kvinneoppførsel ved å ikke ville ha det du kan få, og ved å ville ha det du ikke kan få. Det er derfor menn aldri må vise at de er interessert, og helst behandle kvinner så dårlig som mulig.

Hadde en av disse mennene nå funnet seg en dame så hadde du med en gang blitt interessert.



Anonymous poster hash: 0c956...f2a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du viser ganske typisk kvinneoppførsel ved å ikke ville ha det du kan få, og ved å ville ha det du ikke kan få. Det er derfor menn aldri må vise at de er interessert, og helst behandle kvinner så dårlig som mulig.

Hadde en av disse mennene nå funnet seg en dame så hadde du med en gang blitt interessert.

Anonymous poster hash: 0c956...f2a

dummeste jeg har hørt.

hadde noen behandla meg dårlig og ikke vist interesse så hadde jeg gått raskt videre uten å nøle, hvorfor i helvete skal jeg legge meg etter folk som ikke kan behandle meg med respekt? slike er ikke kjærestemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...