Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ, Jeg elsker Paris. Nå ble jegmisunnelig Juni. Jeg har bodd der, og koser meg hver gang jeg er der. Moren min har bodd der i mange år, og jeg har besøkt henne flere ganger i året.

Om det er for deres skyld at dere drar til Disneyland, og det ikke er små barn med ville jeg heller dratt til Asterixparken. Disneyland er ganske fin å se på, men det er ikke så mange morsome "rides".

Asterixparken er lett å komme til, du tar bare T-banen til den stoppet der flyplassen er (RER-B, den blå linjen), og hopper på en shutllebuss som tar deg inn til parken. Der er det kjempegøy med masse berg og dalbaner!

Ellers sier mamma at det er massssse fine babyklær der nå. Hun har kjøpt masse fint.

Håper dere får det kjempefint!! Bare spør hvis du lurer på noe!

God helg!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det blir noe tur alikevel..Stefaren min mente de ikke hadde råd, de skal en tur til Cannes nå snart. Mamma vil veldig gjerne reise til Paris..Har ikke lyst til å reise med mannen alene, vil ha med mamman min jeg :oops: Så vi får se hva det blir til..Men shopping av barneklær frister veeelig mye!!

Når det gjelder Disneyland, har jeg mest lyst til å se. Jeg er ikke så veldig glad i berg og dalbaner, kan vel kanskje ikke kjøre det når jeg er gravid uansett? Men det hade vært morsomt å sett hvordan det er, er jo ikke så lange flyturen heller!!

Mens mannen var på jakt i dag fikk jeg melding av han: Glad i deg jenta mi..Takk for at du er den du er..Gleder meg til å bli pappa.. :cry: :-) :hjerte: Åh, det var så koselig!!

Gjorde ferdig bryllupsalbumet i går! 4 TIMER satt jeg, da begnyte jeg å bli litt lei også!!!!!! Men det ble kjempe fint! ::stolt::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris er jo en helt vidunderlig shoppingby. (En helt vidunderlig by, faktisk!) Håper dere får reist! :)

Jeg skjønner godt at du har lyst til å reise med mamma'n din - det er ikke mulighet for at dere kan reise bare dere to, da? På jentetur! :-)

(Bryllupsalbum er utrolig morsomt å ha - og ikke bare for dere. Vårt blir hentet frem titt og ofte når vi har besøk!)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket litt om jentetur, Moonchild. Men jeg har litt lyst til å dra med mannen siden dette blir vår "siste" ferie før den lille kommer..Vi hadde en massiv overtalelsesmiddag i går, kan hende det hjelper. Vi skulle vente litt og se da!

Mamma og sviger fikk DVD`n fra bryllupet og jeg tror de ikke har gjort annet enn å se den filmen når de har hatt tid! Svigers hadde blitt så rørt og det hadde kommet noen tårer..Men det er jo kjempe flott at de liker den. Har hatt med albumet oppover også og jeg har fått kjempe mye skryt, alle synes det var veldig fint! Og det var vel verdt strevet..

Har forresten hatt to stykker som har tatt på magen min i helga, det er jo liksom ikke annet enn valken min å ta på og bebisen har jo heller ikke flyttet seg opp dit ennå! Men jeg merket at det egentlig ikke gjorde meg noe, men jeg sa i fra at det kun er fettet mitt, ingen baby der ennå..Ligger litt lengre ned!! :roll:

Mannen er på jobb i dag, så jeg skal rufse litt hjemme her! Det trengs virkelig! Uff, jeg er så lei alt rotet!! Men bare jeg får drevet på litt, så skal det nok skinne her tenker jeg :-)

4 dager til UL og 5 dager til ferie! :hoppe:

11+0 i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris høres herlig ut - spesielt med shopping av babyklær :wink: Har jo blitt helt hekta på det jeg, men etter at gutten kom har jeg ikke trengt å kjøpe noe, for han har fått så utrolig masse fint. Trodde ikke en baby kunne få så mange flotte klær jeg. Og heldigvis fikk vi alt fra str 50 til 74 :-)

Sikkert ikke så dumt å dra på en siste ferietur med mannen din før babyen kommer, for etterpå blir man litt hindra tror jeg. Tviler på at det blir noen ferietur på oss før smurfen er blitt 1 år iallefall. Så det må nok la vente på seg til i 2006 eller noe :-?

Hurra for 11+0!!!! :hoppe:

Det går jammen framover med deg. Høres ut som om det er kjempelang tid igjen, men det kommer til å gå kjempefort. Synes ikke det er lenge siden jeg var 6+0 og nå ligger det en skjønn liten krabat og sover i vugga si :hjerte: Blir spennende å følge deg videre!

Ha en god søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg, Monja! :klem2:

Jeg blir bare mer og mer redd for å miste, selvom jeg er 11 uker på vei, så er jeg jo ikke helt trygg ennå! Skulle ønske jeg bare kunne være hjemme, har ikke lyst til å være på jobb for tiden..

Fra det ene til det andre, kjøpte forresten boby, pysj og sengesett til vogn da vi var på Donaldson..Det er virkelig ikke billig der gitt!! Håper bare det blir tur til Paris jeg!!

4 dager til ferie, HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal slutte å være åpen, nå skal folk kun få greie på ting hvis de spør..Føler meg ikke helt tilpass her inne! En gjeng med konsulenter med høy utdannelse og skyhøy lønn og så meg..Enkelte ganger når jeg snakker med noen av de føler jeg meg skikkelig dum og flau over å være fra bygda og ikke Oslo!!

Som jeg skrev over, så synes jeg det er stas at Märtha skal ha barn. Gikk å fortalte dette til en kollega her inne og hun bare "jeg er ikke så veldig oppdatert på kongefamilien, jeg er ikke en av de som leser Se og Hør, VG eller dagbladet" :o Jeg ble kjempe paff, det er da vel alltid hyggelig med barn uansett hvem som skal ha de..Så sa jeg at jeg var bekymret for mitt barn og at jeg var sikker på at jeg kom til å miste..Da svarte hun at jeg helt sikkert kom til å gjøre det hvis jeg gikk å tenkte sånn!! Jeg hadde 9 måneder til å bekymre meg på og det var kjeeeempe lenge, tiden kom til å gå såå sakte..Så nå er jeg litt trist og lei meg jeg da. Sikkert ikke noe å være lei seg for, men jeg prøver bare å være åpen og snill og så får jeg sånn prippen oppførsel tilbake! Skal ikke så mye til for at jeg blir lei meg nå, men jeg kommer i allefall ikke til å være åpen lenger!

Sitter med tårer i øyekroken :cry: og tenker at jeg har mest lyst til å sykemelde meg, vil ikke være her mer. Føler meg skikkelig utenfor..Og så skal mannen kanskje jobbe i dag, ingen til å kose med meg når jeg kommer hjem..

::Sutre, sutre::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn da :trøste:

Ikke tenk på de rare duste menneskene!!! Selvfølgelig skal alt gå bra med deg og den lille :)

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det :) hormonene er på ville veier og jeg er kanskje like hormonell :ler:

Stakkar mannen syns jeg ...

Og så flink du har vært med innkjøpene !

Jeg har ikke tenkt på å begynne engang men gleder meg til å go babyzilla på klesfronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit kollega! :tunge1:

Alle som har hørt på nyhetene på radio i dag har vel fått med seg at Märtha og Ari skal ha barn nr. 2

Skjønner godt at du er redd for å miste den lille spiren jeg.

Har det akkurat på samme måte,

men jeg er mer redd for MA nå.

Redd for å komme til kontroll og så er det ikke liv der inne.

Krysser fingrene for at det går bra for både deg og meg,

og alle andre gravide her inne.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn, og god mandag!!

Ikke bry deg om sånne dumme og lite gjennomtenkte kommentarer du får fra andre... de skjønner ikke hvordan andre kan reagere på slike dumme bemerkninger , som for dem helt sikkert ikke er ment som å være slemt!! (kan jo hende noen er sjalu??)

Vil i allefall bare si at; det er ikke noe å bekymre seg for... spiren din har det helt sikker utmerket inne i magen din.... du skal se du kan fnyse av de som er uoppmerksomme og "dumme" når du sitter med h*n på fanget og ammer og koser deg! :wink:

Ha en fin dag... og kos deg i ditt eget selskap!!

:):):):):):)

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen tanken i forhold til det å miste, hadde selv den følsen i begynnelsen. Jeg turde ikke en gang å ligge på magen da jeg var bare 5 til 10 uker... :o

(Mens jeg lå trygt og godt på magen da jeg var 8 mnd'r...he he...)

En liten gutt her som krever sitt.... Ha en fortsatt god dag...

Klem fra Gloria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsener! Hva skulle man gjort uten dere?

Jeg er hjemme i dag, gadd bare ikke dra på jobb! Vet jeg ikke kan unngå å reise dit, men i dag så orka jeg ikke! Orker ikke forholde meg til så mange mennesker, lei av alle som vet bedre og skal fortelle meg alt!! Gjelder IKKE dere her inne..

Har kanskje ikke skrevet så mye om graviditeten her i det siste :-? Men dette er jo en graviditetsbok, ikke en sutrebok!! Kvalmen er stortsett borte, men brystvortene er ganske ømme..Og så er jeg sliten og trøtt, men jeg skal ikke klage, kunne vært mye verre!! Gleder meg til UL på torsdag, håper alt står bra til. Mamma hadde lyst til å være med, men mannen bør jo nesten få første prioritet!! Lurer på om de kan se kjønnet jeg? Det er sikkert altfor tidlig ennå, men det hadde jo være gøy!

Skal til frisøren senere i dag, gleder meg! Skal bli godt å freshe seg opp litt! Har ikke gjort noe siden mai, så det begynner å bli på tide! Nå er alt like langt fordi jeg sparte mest mulig til bryllupssveisen, men nå vil jeg ha en skikkelig frisyre! Blir moro å se hva vi kommer frem til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en liten visitt for å gi deg en god :klem: !

Har du ikke lyst å dra på jobb så gjør du ikke det :)

kos deg heller hjemme med den lille spiren i magen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker å gå til frisøren! Det lysner opp i en ellers grå hverdag (for et drittvær for tiden!).

Håper formen er stigende og at du får overskudd til alt du har lyst til å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...