Gå til innhold

Er det mange her som er aktiv på sukker?


Indignert

Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv på sukker. Og jeg stusser ofte på at det lyser grønt på profiler (som at de er pålogget) når de ikke skulle ha vært det.

Jeg lurer på om den fortsatt lyser grønt en god stund etter at de har faktisk logget av?

Er det flere som har erfaringer rundt dette?

Eller mener dere at det grønne lyset alltid er korrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aktiv og aktiv fru blom.. jeg har iallefall en profil der.

Det pålogget greiene er bare å droppe å tenke på med en gang. Noen blir logget av raskt andre står som grønn hele tiden selv om de ikke har vært innom på flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikker på at jeg holder på å bli helt mentalt skrudd. Det grønne lyset får meg til å dikte opp så mye rart i hodet mitt at det går snart på helsa løs. Det kverner og kverner i hodet mitt. Helt grusomt!! Greier ikke å konsentrere meg om andre ting :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke logger ut men bare lukker vinduet til sukker.no så vil de nok fortsatt stå som pålogget en god stund.



Anonymous poster hash: 37a47...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

La oss si det sånn, teknologi og teknisk kvalitet er ikke Sukker sin sterkeste side. De har mye å gå på der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sikker på at jeg holder på å bli helt mentalt skrudd. Det grønne lyset får meg til å dikte opp så mye rart i hodet mitt at det går snart på helsa løs. Det kverner og kverner i hodet mitt. Helt grusomt!! Greier ikke å konsentrere meg om andre ting :-(

I alle dager... Hvorfor blir du skrudd av de grønne lysene? :klo: Hvorfor dikter du opp rare ting bare fordi det ser ut til at en person tilsynelatende er pålogget? Dette ble merkelig. :ler.

Anonymous poster hash: 3c9b6...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du ikke fra han du skriver med, men du ser at han er online? Er det der problemt ligger?

hvor gammel er du ? ikke spydig ment men seriøst =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sukker. Tror ikke man alltid kan stole på det grønne lyset. Mange som bruker mobilapp også, så ikke alltid man får logga seg ut tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

For de som ikke forstod mitt forrige innlegg. Det er INGENTING av Sukker sitt tekniske oppsett en kan stole på. Teknisk sett er de en gjeng med amatører i en garasje der nachspielet har vart noen timer for lenge. Det grønne lyset på Sukker er mindre pålitelig enn psykopater innelåst i en kjeller på Ila.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er du ? ikke spydig ment men seriøst =)

Merkelig kommentar du kommer med. Hun stilte et adekvat spørsmål til trådstarter.

Anonymous poster hash: ef32a...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke forstod mitt forrige innlegg. Det er INGENTING av Sukker sitt tekniske oppsett en kan stole på. Teknisk sett er de en gjeng med amatører i en garasje der nachspielet har vart noen timer for lenge. Det grønne lyset på Sukker er mindre pålitelig enn psykopater innelåst i en kjeller på Ila.

Jeg har aldri tenkt over hvorvidt de grønne lysene er riktige eller ikke. Men gikk vel ut fra de var riktige til nå. Uansett har det ikke hatt betydning for meg. Er ingen menn der jeg har hatt behov for å overvåke, det skal være sikkert.

Anonymous poster hash: ef32a...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også på sukker. Og ser dert et grønt på mange. Og ofte de samme, og det er de som et på fremsiden etter jeg har logget inn. dvs de jeg har best match med, har lurt litt på det, jeg tenker litt sånn , har ikke denne personen noe bedre å gjøre en å vær inn på her hele dagen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre alternativer (og det er helt sikkert flere):

  1. Han/hun er ikke inne - men logget ikke av. Kun lukket vindu, slo av maskin, gikk fra PC etc.
  2. Han/hun er på jobb og kan ikke chatte/svare hele tiden
  3. Han/hun er ikke interessert i mer kontakt

Eller en kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...