Gå til innhold

Er det rett å ikke være aktiv på datingssiden så lenge man dater en person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil vise til han jeg dater at det er han jeg konsentrerer meg om nå. Dater en fast type. Så jeg har ikke vært aktiv eller innlogget på datingssiden jeg bruker på over en måned. Er det galt av meg? Kan det skremme han? Eller er det rett? Hva synes dere?



Anonymous poster hash: f310a...5d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vise til han jeg dater at det er han jeg konsentrerer meg om nå. Dater en fast type. Så jeg har ikke vært aktiv eller innlogget på datingssiden jeg bruker på over en måned. Er det galt av meg? Kan det skremme han? Eller er det rett? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Jeg tenker at mange setter pris på at den andre konsentrerer seg om han/henne, og ikke dater mange andre samtidig :) Jeg kan ikke se noe negativt i det

Anonymous poster hash: e63af...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt det til han men han ser det nok hvis han sjekker profilen min

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du selv er komfortabel med :).

At du eller han kikker innom i blant behøver ikke ennebære dating med flere.



Anonymous poster hash: a94c4...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt det til han men han ser det nok hvis han sjekker profilen min

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Kommuniserer dere på sms og ringer til hverandre? Hvor ofte møtes dere og hvor lang tid har dere datet?

Hører dere ofte fra hverandre på tlf og via sms?

Om han er innlogget og du ikke er innlogget, kan det evt føre til at dere kommuniserer mindre enn hvis begge hadde vært innlogget.

Anonymous poster hash: e63af...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes ca to til tre ganger i uken. Dette har pågått i en måned. Vi chatter i ca to timer på Facebook hver kveld. Jeg logger meg ikke inn på dating profilen pga jeg vil vise at jeg konsentrerer meg om kun han. Jeg vet ingenting om hva han gjør. Men uansett jeg håper at han konsentrerer seg om meg han også.

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møtes ca to til tre ganger i uken. Dette har pågått i en måned. Vi chatter i ca to timer på Facebook hver kveld. Jeg logger meg ikke inn på dating profilen pga jeg vil vise at jeg konsentrerer meg om kun han. Jeg vet ingenting om hva han gjør. Men uansett jeg håper at han konsentrerer seg om meg han også.

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Ok :) Det er positivt at dere chatter så mye, og med så mye kontakt som dere har, så virker det som han konsentrerer seg om deg også :) Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: e63af...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Det er positivt at dere chatter så mye, og med så mye kontakt som dere har, så virker det som han konsentrerer seg om deg også :) Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: e63af...a18

Trådstarter: Jeg håper at han gjør. ;) Men vet aldri. Men jeg føler at det er rett å satse på en om gangen. Hvis dette ikke funker, så går jeg videre.

Anonymous poster hash: f310a...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at du gjør dette for å vise han at du konsentrerer deg om han. Hvorfor gjør du det? Er det fordi du egentlig ønsker at han skal bevise for deg at han vil konsentrere seg om deg, og så tenker du at dette er en måte å teste han?

Det blir det samme som når damer sier til typen:

-Bare gå ut med gutta i dag altså... jeg skal bare slappe av her hjemme jeg...

Og så blir de drit sure når han bare

-yey, takk så snill du er..

Fordi det hun egentlig ville var at han skulle si:

-Nei jeg vil være her hjemme med deg jeg....

Det er ingenting som tilsier at en person er mer eller mindre interessert fordi man logger seg av en nettdatingside. Jeg ville aldri reagert om typen min fortatt hadde Tinder kontoen sin ett år etter at vi var blitt sammen. Fordi jeg er såpass trygg på meg selv at jeg lar han få gjøre det han vil og så vurderer jeg han ut i fra det jeg får fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du egentlig sier er at du kommer ikke til å logge deg på for å vise at du stoler på ham, men han må jo da logge seg inn for å se at du ikke logger deg inn (om han i det hele tatt tenker på å se på det stedet der det står om innlogginger). Så han kan gjøre noe du ikke gir deg selv lov til? Hva om du logger deg inn etter en måned og ser at han ikke har logget seg inn, men så logger han inn rett etterpå og ser at du har vært der samme dagen? Dette blir for merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...