Gå til innhold

Akutelt (og været)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Chanela¤

Takk for det, Mel-anie :)

Nå skal vi ut og grille :briller:

Gleder meg, er sulten og har akkurat kommet hjem fra jobb. Må bytte klær også. Bikini? Eventuelt skjørt og singlet, hvis det blåser kjølig nede ved sjøen.

Fri i morgen igjen! Hvem sa jeg ikke hadde sommerferie? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg observerte deg i dag. Var så vidt innom å handlet. Du var opptatt med en kunde.

Gratulerer med ny dagbok foresten. Kjekt å lese i den.

Lykke til med førerkortet. Det er deilig å være ferdig med sånt. Jeg drømmer om lappen på sykkel. Men så var det de pengene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hepps! Jeg la ikke merke til at du var der på torsdag. Hadde det kanskje travelt i øyeblikket. Motorsykkellappen må du prøve å ta!

Halv åtte i dag morges lå jeg og sov søtt bekymringsløst. Rett etterpå ble jeg vekket av at mobilen ringte. Det var fra jobben. Jeg måtte komme klokken åtte, hun som skulle vært der var nemlig blitt syk. Så da ble det ikke fri i dag likevel. Skal aldri bli vikar!! Helt greit er det å dra på arbeid, og å stå opp tidlig, så lenge jeg har planlagt det på forhånd. Var oppe til midt på natt i går, måtte hoppe over frokosten i dag, og så ut som jeg var gravd opp fra de døde da jeg ankom jobben klokken 08.00. Sååå overtrøtt!

Vel nå er jeg da kommet hjem, laget smakfull indisk middag og sett litt TV. Er alene i huset, foreldrene mine har reist på ferie. Bare meg og dyret igjen. Det er en riktig selskapsfull fugl. Jeg har vondt av ham som skal være alene hjemme hele dagen i morgen. Jeg begynner på jobben 1230, men må innover en stund tidligere. Har kommet frem til at det ikke er lurt å reise hjem etter jobb for som sagt, bor et stykke fra sentrum, og siste buss hit går 1330 om lørdagene. Shit happens. Hvis jeg går tar det meg nesten 45 minutter, og siden jeg likevel skal ut samme kveld så... Tenker å stikke bort til en venninne som bor i sentrum etter jobben.

Så skal vi ut, og feire min nye alder og myndighet! Skal prøve noen sterke drinker :wink:

Traff på en aldeles nydelig hundehvalp i dag, på bare 3 måneder. Vanligvis liker jeg ikke fremmede hunder som hopper på meg og vil kose, men denne var bare skjønn!

Har forresten utrolig lyst å åpne gavene som ligger klare til meg i stuen - men jeg klarer vel å styre meg! Håper vi... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bursdag?

Da må vi jo ha :gratulerer::plystre: :dagensrose: :perebrus::bursdag:

Du må ha en kjempefin bursdag når den kommer og nyt den!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Dere er koslige :kysse: Me det er først i morgen jeg fyller 20 :-) Derfor skal jeg ut i kveld, har jo lov å kjøpe brennevin etter midnatt :danse:

Huff, lurer på hva jeg skal ha på meg :forvirra:

Er nødt å spise litt mer gulrotkake før jeg går. Kremen er fantastisk god :sikle:

Ha en strålende slutt på uken :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulrotkake = namnam :sikle:

Ønsker deg gratulerer med dagen på forskudd jeg!!! :D :D :D

Men stikker nok innom med en gratulasjon i morgen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Thank you darlings *dele ut kake*

:hoppe:

Det ble noen brennevinsglass for mye i går. Kjenner det, hele kroppen verker og halsen er tørr som papir. Jeg fikk to drinker på resturanteierens regning, vodka juice og Fjellbekk. Og så ble det litt til. Kjøpte èn, og ble spandert på to ganger til av noen ukjente folk. Og da var jeg allerede halvfull, med 4 rusbrus i magen (det skal lite til med meg :ler: ). Den eneste drikken jeg har lyst på i dag, er sitronvann. Sur mage - sur drikke. Har eksperimentert før; søsteren min ga meg en gang et glass melk da jeg var kvalm. Det endte med oppkast som lignet creme fraise. Men nok om det.

Har fått mye, mye fint :Hehe:Hardanger bestikk, Rosa høyhælte festsko, Island Kiss (Escada) parfyme, Shiseido pureness dagkrem, leopardmønstret topp, en ganske lekker pynteting (kunne sagt det var et bilde, men det er ikke helt det heller), gavekort på fotpleie, penger, kaffetrakter, smykke og alt det der jeg har sagt før, som jeg fikk av en tante. Og enda har jeg ikke fått alle gavene...! Det lyser BORTSKJEMT av meg nå.

Kommer inn senere, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Feiret i går (i natt) :hoppe::danse::perebrus:

Nå er jeg bare en eldgammel, fattig tante med fyllenerver :(:ler: Neida, er ikke så ille som det høres ut. Er i bedre form nå. Skal spise opp kaka som står i kjøleskapet. Så har jeg tenkt på besøk til en venninne, som har sagt hun skal bake muffins til meg :wow: Jømmmy!!

Har ikke noen spesielle planer, bare se tv og sånne ting.

Har fått mange presanger, bla til side to du :-)

Glad i dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake er nam. :sikle: Og mange stilige gaver har du også fått ja! Godt å kunne ha all oppmerksomheten for en dag! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Oppmerksomhet er gudd inni mellom :)

Og koslig å se deg her, Monja!! Har du dagbok?

*Servere litt kake til dagbokgjestene* :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Da var jeg ferdig med tredje kjøretime med lærer. Jeg tror jeg bruker lang tid på å lære å sitte bak rattet. Må kjøre mer privat, mye mer faktisk. Er litt utålmodig, har lyst å se raskere fremgang!! Har fått time til neste mandag til samme tid. Da henter han meg der jeg bor. I dag måtte jeg gå inn til sentrum fordi det passet dårlig med bussene. Fikk meg en fin morgentur i hvert fall.

Været forstår jeg meg ikke på. Det var flott i går, jeg satt flere timer på terassen og nøt at solen gjorde nesa rød. I dag har gråværsskyene pakket inn fjellene igjen.

Nå får jeg sette på en maskin (klesvask), og plante meg selv i sofaen med en bok. Skal bli godt! Må inn til sentrum igjen senere, skal treffe venninne M når hun er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen i går da!!!

Kjøretimer er morro da! Sikkert en fordel å øve privat ja... sparer sikkert litt penger på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...