Gå til innhold

Akutelt (og været)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Chanela¤

Ny dagbok, etter å ha slettet den forrige :D

Good stuff:

:kyss: Å sove. Elsker dyna & puta mi!! Den er så goood!

:kyss: Slappe av med venner, familie & kjæreste.

:kyss: Musikk, hvilken som helst sjanger. Legger vekt på intelligente tekster eller dansbare rytmer.

:kyss: Fremmede kulturer.

:kyss: Helse, trening & kosthold.

:kyss: Kosmetikk; sminke, parfymer, hudpleie osv.

:kyss: Filmer & bøker som klarer å engasjere meg (som ikke får meg til å tenke på dyna).

:kyss: Dyret mitt. Har en bråkete, nebbete, sulten og kosete seneGAL papegøye.

PS: Det er lov å taste ned noen mer eller mindre gjennomtenkte ord i denne dagboken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ny dagbok på deg altså :-)

Likte tittelen veldig godt, brakte frem et smil!

Gleder meg til å følge med her inne!

Ha en kjempeflott dag!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Takk, Fredslilja! Ha en fin dag du også :kose:

Og hei igjen veslo :hoppe:

Har snart spist opp en hel korg med moreller siden jeg kom hjem for ca. 15 minutter siden... :sikle:

Jeg har vært en ordentlig merr i dag. Var litt smågretten allerede da vi skulle besøke slekt i 12-tiden, og være der til over 14.00. Koslig var det jo, med tante, onkler og søskenbarn med egne barn. Da var det jeg som skulle kjøre hjem, og siden det er bare er min andre (motvillige) kjøretur på vei, var jeg helt overnervøs. Og hvilken flaks hadde jeg? FERJEKØ!! Tante, mor og far maste alle på meg om forsjellige ting samtidig; som om jeg ikke allerede var stresset nok. Det endte med at jeg begynte å grine mens jeg kjørte, noe jeg stadig begynner med når jeg er sint og nervøs (og nærmer meg slutten på en viss syklus). Så - jeg var ikke i godt humør da jeg kom på jobb klokken 15.00. Er litt blidere igjen nå da :)

Fikk forresten forskudd på bursdagsgave i dag, fra en tante. Parfymen ''Naomi Cambell - Exult'', 200 kroner og jerntilskudd (!) Hun er veldig opptatt av vitaminer, ja :ler: Pensjonert sykepleier. Men jernmangel har jeg ikke. Parfymen var uansett god :)

Senvakt i morgen også. Går og venter på onsdagen, jeg. Da har jeg nemlig fri :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moreller er noe av det beste jeg kan få. de selger moreller for 5 kroner per hekto her, og jeg trenger vel ikke si at jeg har hatt vondt i magen et par dager :ler:

Forresten veldig glad for å se at det er noen andre enn meg som har musikk-smak :wink:

Huff da, høres ikke ut som en fin kjøretur. er du og en av de (meg inkludert) som det renner tårer på ved sinne? en av mine verste sider :-?

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Vi er visst litt like vi :tommelsmil: 5 kroner hektoen er jo ingenting :o Selv får jeg moreller gratis, fordi vi eier 50 % av en fruktgård her inne i Hardanger. Ganske kult egentlig. Bare jordbær som mangler der ute, og det MÅ vi få snart :wink:

Skulle av og til ønske jeg var en sånn som hadde for vane med å kaste ting i gulvet eller virkelig smelle og kjefte når jeg var sint. Jeg bræler jo i alle andre situasjoner også (rørt, glad, ler, trist, vondt ++) :oops: Jaja.

Hadde mareritt i natt. Jeg drømte at jeg hadde skrevet feil kode på søknaden (1. valget) til samordna opptak, og kom inn på noen matematiske greier. Lage statistikker og sånt. Jeg var selvfølgelig helt jævlig ufornøyd, men hadde ingen muligheter til å la være å gå der. Drømte også at typen min var på besøk, og oppførte seg skikkelig blærete og ekkelt mot søstrene mine. Var sint da også. Uff... Helvetes natt. Godt å våkne opp til virkeligheten som ikke er fullt så ille!

Har forresten masse bøker på loftet. Bl.a. Isfolket-bøkene 25-47, som jeg har vurdert å kjøpe, men ikke har hatt råd til, eller det vil si hatt penger til å prioritere. Og alle heksemesteren bøkene har jeg også funnet :danse: Gøy, gøy, gøy!

Må ringe en venninne nå. Ha en flott dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei... :vinke:

Moreller er supergodt....mmm...!

Gratulerer med ny dagbokda! Får holde meg oppdatert her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Grattis med ny dagbok, blir spennende og følge med videre :)

Pass på morellspisingen :wink: Har bitter erfaring med forspisning på den frukten....behøver vel ikke og si hvilket rom som ble okkupert i timesvis etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Hellou gøls :heiajente:

Veslo: Dagen har vært bra, din? Har bursdag kommende helg. Nærmer meg den magiske grensen nå :wink:

Betty: :ler: Skal prøve å begrense meg. Vært der, gjort det... Mange ganger! Lærer visst aldri :ler: :oops:

Alovera: :klem:

ENDELIG ferdig med første brev i brevkurset! Det tok tid, gitt. Jeg er en treiging. Må huske å ta det med til kjøretimen i morgen. Brevet, og en liste over når jeg har fri, så jeg får bestillt ny time med det samme. Håper å dra meg opp i god tid og kan kjøre litt privat før timen. Blir litt bedre for hver gang, men så har jeg jo bare kjørt fem ganger til sammen, en med lærer, fire privat. Jeg glemmer de to gangene jeg kjørte da jeg var 16 eller 17. Husket så og si ingenting fra det likevel.

Dyna ligger og roper på meg :sove: Tar med Sandemos ''engel med svarte vinger''. Spennende lesning. Det beste er at det er frivillig. Det er så deilig å kunne lese bøker som jeg liksom ikke MÅ lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover og drømmer søtt nå :wink:

Og at du våkner opp uthvilt og får en utrolig bra dag i morgen!

varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie

Gratulerer med ny dagbok! :dagensrose:

Håper du har en kjempe fin dag! :D

Klemmer fra Otilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Takk for fine ord, Lilja & Otilie :) *klem*

Jeg føler at kjøringen har blitt bedre, har i hvert fall fått skryt. Jeg må være litt mer tålmodig enn jeg hadde trodd, for jeg kan jo ikke lære alt på en gang. Giret litt mer i dag. Siden en kjøretime ikke er mye, kjørte jeg litt med mamma etter timen. Trente på rolig start og stopp. Det begynner å sitte. Fikk time igjen til mandag 12 juli. Innen januar 2005 BØR jeg ha førerkort! Da står jeg mye friere når jeg skal noe sted. Det er den tanken som presser meg til å gi litt mer, prøve litt hardere.

Kjøpte shampo og balsam på frisørsalongen. Jeg kan bruke produkter for fett, farget, sensibel hodebunn og shampoer som skal gi mer løft/volum. Jeg valgte en fra Loreal for sensibel hodebunn. Har prøvd balsamen før og likte den. Den er god og mild, uten å tynge for mye på håret. Jeg har mørkt, litt tynt hår som rekker ned til midten av ryggen. Det er slitt i tuppene nå, lenge siden jeg har stusset det. Har ikke råd til å gå til frisør i sommer, skal vente til søster N. - saksemesteren - tar turen hit.

En fridag midt i uken er just supert :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Privat melding mottatt :tommelsmil:

Svarer i morgen :) Glad i deg!

Tanken slo meg i sted. Hadde vært kjekt å fått med seg Quart Festivalen i år. Har vært der en gang og det var moro :kul: Drar muligens neste år.

Anyway, bed time is good time. Arbeidsdagen starter 10.00 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...