Gå til innhold

Til dere som mistror folk som erklærer sin store kjærlighet på fb!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grøss for at han av og til skriver under kommentarer og bilder? Hvorfor har du fb da? Om du aldri kommenterer eller sier noe fint til vennene dine? Eller kjæresten? Er du der bare for å snike og ikke dele noe selv?

Trur helst det var dei søte dikta han legg på veggen din dei tenkte på, Ikkje dei vanlige kommentarane som alle skriv :)

Tenkte "grøss" sjølv. Min kjære må for all del skrive fine dikt til meg, men om han skulle ha skrive det på veggen min så heile verda kunne sett det hadde det berre blitt pinlig, og mindre tilretta "for meg".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du svarte ikke på spørsmålet mitt

Grøss for at han av og til skriver under kommentarer og bilder? Hvorfor har du fb da? Om du aldri kommenterer eller sier noe fint til vennene dine? Eller kjæresten? Er du der bare for å snike og ikke dele noe selv?

Du skrev:

Kjæresten min kan skrive søte dikt og innlegg på veggen min av og til, eller kommentere søte ting om bilder jeg legger ut. Det er supersøtt.

Det er en jæææææævelig stor forskjell mellom å skrive noe fint på veggen til en venn, mot å skrive såkalte "søte dikt" ( :kvalm: ) på veggen til kjæresten. Det er faktisk ti tusen lysår kleinhets forskjell ;)

Klart jeg ikke er en som sniker rundt på FB uten å legge fra meg noen ord. Jeg er svært aktiv selv, men bare ikke på kleine måter altså. Der går grensen. Kall meg gjerne konservativ, det er jeg ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Du skrev:

Det er en jæææææævelig stor forskjell mellom å skrive noe fint på veggen til en venn, mot å skrive såkalte "søte dikt" ( :kvalm: ) på veggen til kjæresten. Det er faktisk ti tusen lysår kleinhets forskjell ;)

Klart jeg ikke er en som sniker rundt på FB uten å legge fra meg noen ord. Jeg er svært aktiv selv, men bare ikke på kleine måter altså. Der går grensen. Kall meg gjerne konservativ, det er jeg ;)

Eh, hva er forskjellen mellom søte dikt og fine ting på en vegg? Du vet da ikke hva han skriver i diktene?

Og hva er kleint å kommentere? Å skrive : så pen du er jenta mi,under et bilde ,er kleint?

Jaja hver sin smak, synes det er merkelig at det skal være kleint!

Skjønner det jo om man skriver det i hytt og pine, men av og til å få fine kommentarer under bilder eller innlegg ser jeg ikke noe kleint med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva er forskjellen mellom søte dikt og fine ting på en vegg? Du vet da ikke hva han skriver i diktene?

Og hva er kleint å kommentere? Å skrive : så pen du er jenta mi,under et bilde ,er kleint?

Jaja hver sin smak, synes det er merkelig at det skal være kleint!

Skjønner det jo om man skriver det i hytt og pine, men av og til å få fine kommentarer under bilder eller innlegg ser jeg ikke noe kleint med!

Kan ikke komme på en eneste en i min fb-feed som driver med slikt fjortisskliss.

Anonymous poster hash: f2245...4e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kan ikke komme på en eneste en i min fb-feed som driver med slikt fjortisskliss.

Anonymous poster hash: f2245...4e4

Du tok den som anonym ja :rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok den som anonym ja :rolleyes::rolleyes:

Jeg er alltid anonym, så du får finne på noe bedre. :)

Anonymous poster hash: f2245...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, hva er forskjellen mellom søte dikt og fine ting på en vegg? Du vet da ikke hva han skriver i diktene?

Og hva er kleint å kommentere? Å skrive : så pen du er jenta mi,under et bilde ,er kleint?

Jaja hver sin smak, synes det er merkelig at det skal være kleint!

Skjønner det jo om man skriver det i hytt og pine, men av og til å få fine kommentarer under bilder eller innlegg ser jeg ikke noe kleint med!

Nå var det IGJEN ikke kommentarer og likes noen reagerte på, men dikt og den slags klissete kjærlighetserklæringer som strengt tatt virker litt krampaktig. Og jo, det er dødsklein. Men det spiller da ingen rolle for deg at alle andre synes det er kleint. De gjør sikkert som meg, skjuler både deg og dikteren din fra nyhetsfeeden så de slipper å kleines ut, med mindre de bruker det som underholning og alle vinner.

Anonymous poster hash: 26a07...652

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Nå var det IGJEN ikke kommentarer og likes noen reagerte på, men dikt og den slags klissete kjærlighetserklæringer som strengt tatt virker litt krampaktig. Og jo, det er dødsklein. Men det spiller da ingen rolle for deg at alle andre synes det er kleint. De gjør sikkert som meg, skjuler både deg og dikteren din fra nyhetsfeeden så de slipper å kleines ut, med mindre de bruker det som underholning og alle vinner.

Anonymous poster hash: 26a07...652

Krampaktig? Å skrive fine ting under bilder jeg legger ut. Nå vet jeg ikke hva det er du tror han skriver, men er jo litt kleint å høre deg snakke om at du vet hva typen skriver til meg i kommentarene sine. DET er iallefall kleint. Og sånne baksnakkerkjerringer som deg omgåes jeg ikke, så det problemet har jeg ikke :) Å bruke andre som underholdning sier bare litt om deg det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive : så pen du er jenta mi,under et bilde ,er kleint?

Ja, det er kleint. Det er kleint fordi det er et utsagn som passer seg kun mellom dere to og ikke alle deres bekjente. Det er en del av privatlivet ingen andre bør ha noe som helst med eller innblikk i. Det er på nivå med å beskrive bleieinnholdet til avkommet.

Anonymous poster hash: 6281f...74d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja, det er kleint. Det er kleint fordi det er et utsagn som passer seg kun mellom dere to og ikke alle deres bekjente. Det er en del av privatlivet ingen andre bør ha noe som helst med eller innblikk i. Det er på nivå med å beskrive bleieinnholdet til avkommet.

Anonymous poster hash: 6281f...74d

Hvorfor er det kun mellom oss at han synes jeg er pen? Er det av privatlivet at andre ser at han synes jeg er pen og kommenterer bildene mine :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise: Tror nok de fleste vet det. Hva med de andre som kommenterer det? Er det legitimt , eller er det også på bleiestadiet? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Tror dere er misunnelige, jeg ;) Hvorfor ellers bry dere? Bare å blokkere de personene om dere irriterer dere så mye.

Jeg irriterer meg ikke, men synes ofte det blir pinlig. Jeg tar gjerne imot søte meldinger, men privat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampaktig? Å skrive fine ting under bilder jeg legger ut. Nå vet jeg ikke hva det er du tror han skriver, men er jo litt kleint å høre deg snakke om at du vet hva typen skriver til meg i kommentarene sine. DET er iallefall kleint. Og sånne baksnakkerkjerringer som deg omgåes jeg ikke, så det problemet har jeg ikke :) Å bruke andre som underholdning sier bare litt om deg det da...

Hehe, noen som følte seg litt truffet ja...Slikt umodent kliss på face er jo ren klein underholdning, det vet nok de som klasser seg ut der å.

Anonymous poster hash: 6895a...e32

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg irriterer meg ikke, men synes ofte det blir pinlig. Jeg tar gjerne imot søte meldinger, men privat :)

Så om du får et fint innlegg fra noen på veggen din eller en koselig kommentar rettet til deg, så sletter du den og sier til vedkommende at du heller vil ha det på innboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Så om du får et fint innlegg fra noen på veggen din eller en koselig kommentar rettet til deg, så sletter du den og sier til vedkommende at du heller vil ha det på innboksen?

Hvis en kjæreste hadde skrevet noe klissete, hadde jeg bedt ham om å sende meg dette privat i fremtiden ja. En hyggelig kommentar er da noe annet, jeg mente typiske kjærestemeldinger, det synes jeg er kleint når det blir offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hvis en kjæreste hadde skrevet noe klissete, hadde jeg bedt ham om å sende meg dette privat i fremtiden ja. En hyggelig kommentar er da noe annet, jeg mente typiske kjærestemeldinger, det synes jeg er kleint når det blir offentlig.

Og hva er klissete? Definer klissete, takk :) Og hva er en hyggelig kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Faerunpedia

Og hva er klissete? Definer klissete, takk :) Og hva er en hyggelig kommentar?

Hvis noen skriver "fint bilde" feks, er dette en hyggelig kommentar, men kommentarer av typen " åh du er så søt, jeg elsker deg, savner deg sååå mye ." er klissete. Særlig når den andre begynner å kommentere også, blir det kleint: " Jeg elsker deg også sååå mye og savner deg deg, gleder meg såå til i kveld." osv Dvs en slik melding kan jeg gjerne få på sms, men ville syntes det var pinlig å få slikt på veggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampaktig? Å skrive fine ting under bilder jeg legger ut. Nå vet jeg ikke hva det er du tror han skriver, men er jo litt kleint å høre deg snakke om at du vet hva typen skriver til meg i kommentarene sine. DET er iallefall kleint. Og sånne baksnakkerkjerringer som deg omgåes jeg ikke, så det problemet har jeg ikke :) Å bruke andre som underholdning sier bare litt om deg det da...

Jeg skrev ikke "noe fint", jeg skrev "dikt og den slags klissete kjærlighetserklæringer". Hadde jeg ment "pent", "hyggelig" eller "en kompliment" så er det det jeg haddde skrevet.

Baksnakke? Fordi jeg ler av morsomme statuser når jeg sitter å kuker på mobilen på bussen? Slapp nå av, som sagt så er det da ingenting å bry seg om. Jeg synes det er kleint, krampaktig og ler av det, du synes det er normalt. Big deal, ingen grunn til å angripe meg å kalle med en baksnakkerkjerring bare fordi vi er uenige. Voks opp.

Anonymous poster hash: 26a07...652

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere er misunnelige, jeg ;) Hvorfor ellers bry dere? Bare å blokkere de personene om dere irriterer dere så mye.

Irriterer ikke meg.

Synes det kan være litt søtt når noen nettopp har funnet hverandre, men om det fortsetter i det uendelige, synes jeg det blir litt kleint ja, så lenge man ikke er tenåring da.

Og litt morsomt er det når de parene som man VET har det elendige forholdet holder på sånn. Dette vet man fordi man gjerne er den skulderen som blir grått på når det stormer som verst. Og da mener jeg stormer, ikke bare en liten krangel slik de fleste har.

Blir nesten litt flau om jeg trykker liker, og trykker man ikke så er vel kanskje det galt også..

Anonymous poster hash: c7232...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk er stormende forelsket, har de veldig lyst å dele kjærligheten til alle sine venner på facebook, og det forstår jeg til en viss grad,og det er søtt, men hvis det blir for mye av slike kjærlighetserklæringer, merker jeg at jeg føler at jeg er i et privat område, som jeg er en del av , som jeg blir påtvunget, det blir litt som å spise 3 soft is er på en gang, blir for mye av det gode, man bør begrense det, uansett, fordi når man har på rosa briller, ser man ikke selv hvor klissete det kan virke for andre.Og da kan man også ikke bli så mye likt, for hvis man poster for mye på facebook, kjærlighetserklæringer eller andre ting, da legger jeg merke til at folk ikke liker det, fordi det blir for mye av det ! virker som mange ikke forstår at de kan irritere andre ved all denne postingen.



Anonymous poster hash: 54713...6cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...