Gå til innhold

Forslag til hva man kan gjøre på date!


millabs

Anbefalte innlegg

Har møtt en fra nettet, første gang spiste vi middag og nå skal vi på date nr 2. Forslag til hva man kan finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjorde dei vel på første møtet?

Jeg setter pris på seriøse svar.. Sex er ikke noe man foreslår for en fyr man skal møte for andre gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Jeg setter pris på seriøse svar.. Sex er ikke noe man foreslår for en fyr man skal møte for andre gang...

Me er alle forskjellige

Eg ser ingen problem med å ha sex verken på første, andre eller tredje date. Har du lyst har du lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Gå tur, lage mat sammen, dra på kino, aktivitet av noe slag (minigolf, gocart osv) piknik... Jahh, mye man kan finne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se film, bake kake, lage mat, gå tur, reise å bade, kino :)



Anonymous poster hash: 1e3e9...a69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur, lage mat sammen, dra på kino, aktivitet av noe slag (minigolf, gocart osv) piknik... Jahh, mye man kan finne på :)

Det er ikke litt rart å lage mat hjemme hos noen andre gang man møtes da? eller kino? for meg er kino fint, men tror hans synes det er litt dumt siden da får man ikke pratet noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

kino

mat

bowling

sitte på brygga

tur

museum

stand up

cafe

konsert

pub

sykkeltur

skyte på blink

spele brettspel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Det er ikke litt rart å lage mat hjemme hos noen andre gang man møtes da? eller kino? for meg er kino fint, men tror hans synes det er litt dumt siden da får man ikke pratet noe særlig..

Nei, jeg synes i grunn ikke det? Jeg har vært hjemme hos de jeg har datet relativt tidlig, men der er jo vi forskjellige, så om du ikke føler deg komfortabel med det så ville jeg jo unngått det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes i grunn ikke det? Jeg har vært hjemme hos de jeg har datet relativt tidlig, men der er jo vi forskjellige, så om du ikke føler deg komfortabel med det så ville jeg jo unngått det :)

Okei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...