Gå til innhold

Synes synd på alle folk der ute som....


MS.MR

Anbefalte innlegg

Har kjærester som tar i mot seg råd av vilt fremmede mennesker på et nettforum om de skal avslutte et forhold eller ikke....

Hvorfor ikke sette dere ned, å finne ut av ting - ILAG med den personen dere faktisk en gang har sagt ja til...?

Jeg bare skjønner det ikke. Er det vanlig med så lite kommunikasjon mellom kvinner og menn i forhold (som jeg får veldig inntrykk av her etter litt kjapp scrolling på KG)?

Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg skal i hvert fal forsikre meg om at jeg finner ei jente som jeg kan kommunisere skikkelig med.

Endret av MS.MR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flott at du ser viktigheten av kommunikasjon i et forhold! tror det er veldig smart av deg å se etter en jente du kan kommunisere skikkelig med.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Har kjærester som tar i mot seg råd av vilt fremmede mennesker på et nettforum om de skal avslutte et forhold eller ikke....

Hvorfor ikke sette dere ned, å finne ut av ting - ILAG med den personen dere faktisk en gang har sagt ja til...?

Jeg bare skjønner det ikke. Er det vanlig med så lite kommunikasjon mellom kvinner og menn i forhold (som jeg får veldig inntrykk av her etter litt kjapp scrolling på KG)?

Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg skal i hvert fal forsikre meg om at jeg finner ei jente som jeg kan kommunisere skikkelig med.

typisk ting å si fra en person som sikkert aldri har vært i et langvarig forhold som er gått i stå.

nei det er ikke BARE å kommunisere. kommunisere er noe av det vanskeligste vi gjør. og går den i stå så er det ikke BARE å få den oppe å gå igjen.

det handler ikke nødvendigvis om lite kommunikasjon, men misforståelser og liten evne til å sette seg inn i den andres problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og av og til kan man kommunisere så mye man vil uten at problemer i det hele tatt nærmer seg en løsning. Man føler seg rådvill og lurer på om det er noen der ute som har vært i samme situasjon. Fint å ha et forum da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å få et par friske, upartiske øyne til å se på saken, er ikke nødvendigvis dumt det. :) Man bør derimot ikke la alt falle på det, man tar kommentaren(e) til etterretning, å gjør seg opp en mening basert på hva man selv mener er det rette. :)

Anonymous poster hash: d3d7b...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjærester som tar i mot seg råd av vilt fremmede mennesker på et nettforum om de skal avslutte et forhold eller ikke....

Hvorfor ikke sette dere ned, å finne ut av ting - ILAG med den personen dere faktisk en gang har sagt ja til...?

Jeg bare skjønner det ikke. Er det vanlig med så lite kommunikasjon mellom kvinner og menn i forhold (som jeg får veldig inntrykk av her etter litt kjapp scrolling på KG)?

Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg skal i hvert fal forsikre meg om at jeg finner ei jente som jeg kan kommunisere skikkelig med.

Eller kan det være at mange mangler evnen til å møte motgang med tapperhet og jobbe seg gjennom den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg skulle kommunisere med eksen når jeg bestemte meg for å bare dra etter et funn som øddela meg helt? (Ikke at jeg postet om jeg skulle slå opp, mer hvordan jeg skulle gjøre alle stegene)

Hvorfor tror du folk drar fra hverandre? Fordi i 70% av gangene så svikter kommunikasjonen. Men, det er dog flott at du skriver det du skriver TS, og på dine vegne håper jeg du finner den jenta.

Edit: Må legge til; Jeg tror de fleste skriver for å få et "second pair of eyes" på situasjonen.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skulle kommunisere med eksen når jeg bestemte meg for å bare dra etter et funn som øddela meg helt? (Ikke at jeg postet om jeg skulle slå opp, mer hvordan jeg skulle gjøre alle stegene)

Hvorfor tror du folk drar fra hverandre? Fordi i 70% av gangene så svikter kommunikasjonen. Men, det er dog flott at du skriver det du skriver TS, og på dine vegne håper jeg du finner den jenta.

Edit: Må legge til; Jeg tror de fleste skriver for å få et "second pair of eyes" på situasjonen.

Poenget til ts er vel at mange velger å kommunisere med folk de ikke kjenner, om forholdet, isteden for å kommunisere med den det gjelder :)

Anonymous poster hash: 16a18...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget til ts er vel at mange velger å kommunisere med folk de ikke kjenner, om forholdet, isteden for å kommunisere med den det gjelder :)

Anonymous poster hash: 16a18...1e4

Ops :fnise: Leste kanskje litt feil ja.

Men poenget i posten min står enda, det med å få noen ferske øyne på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen situasjoner er kommunikasjon svaret, men ikke i de fleste trådene jeg leser her.

Som f.eks. at TS er sammen med en idiot/hurpe som ikke respekterer dem og må ut av forholdet, og eneste måten det kan skje på er at en utenforstående bekrefter det. Kommunikasjon med partneren hjelper selvsagt ikke for partner er uskikket for et forhold.

Jeg er stadig overrasket over hva slags elendige mennesker enkelte her finner. Klart at man kun ser saken fra en side, men mange situasjoner som utroskap, fysisk og psykisk vold, verbal utskjelling, avhengighetsproblemer osv. er det nulltoleranse for når det ikke er barn involvert.



Anonymous poster hash: b517d...f35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg velger å bruke KG som en rådgiver, men ikke pokker om jeg hører på alle "dump han" kommentarene. men ting blir ofte lettere om man ser ting med andre øyne og får en annen vinkling på ting.



Anonymous poster hash: 8a66d...860
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...