Gå til innhold

Fikk vite noe jeg absolutt ikke burde i går.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med damer som plutselig tar kontakt for å "gratulere" når eksen (som de ellers ikke har noe mer med å gjøre) får seg dame?

For et halvt års tid siden offentliggjorde kjæresten og jeg forholdet vårt på fb, vi hadde allerede vært sammen i over et år så ingen vi kjenner var overrasket, vi fikk bare plutselig lyst til å proklamere det for verden en kveld.

Han er en kjekk fyr, med mange eksdamer og utsvevende liv før min tid. Vi har ingen hemmeligheter, så når meldingene begynte å renne inn samme kveld fra damer som han hadde vært sammen med/ ligget med, delte han disse ganske lattermilde med meg. "Aaaaw, ser du har fått kjæreste, er det seriøst denne gangen;-) ." , "heiii, lenge siden sist, så koselig med kjæreste da:-) Tenker ofte på deg vet du;)" Osvosvosv.

Er de så oppmerksomhetssyke mon tro. Eller er opptatte menn så mye mer interessante?

Anonymous poster hash: 6e914...f19

Så fremt det er en eks som har vært en venn, så synes jeg det er naturlig og hyggelig at vi kan sende slike gratulasjonsmeldinger til hverandre de svært få gangene det faktisk er aktuelt :).

Anonymous poster hash: 00f18...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.... men mange er nok bare nysgjerrige også ;)..



Anonymous poster hash: 00f18...65f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg tror det er nysgjerrighet som fikk meg til å sende meldingen. Jeg vurderte det lenge. Vurder for og i mot og kom frem til at det er jo ikke så farlig. Men jeg skal aldri ta kontakt med han igjen. Jeg synes det er veldig ubehagelig at han fortsatt har følelser for meg. Fikk melding av han i går kveld og da beklaget han at han var så ærlig men han mente alt han sa. Har har nok følelser for meg pga han ikke har truffet en jente han er ordentlig forelsket i. Men jeg håper han forelsker seg i den jenten som han er med nå og glemmer meg. Det var ikke en direkte voldelig forhold. Altså det har skjedd kun en gang og da var han full. Noe vi har snakket ut om for lenge siden. Men det er akkurat som jeg ikke stoler på det han sier. Han sa "elsker man noen lar man dem gå" . Hva med de som elsker damene sine og tenker at dersom ikke de skal få de så er det ingen som skal få de og de dreper eks damene sine og så tar livet av seg selv.

En annen tanke som jeg har hatt er at han vil "fjerne" samboeren min slik at han kan få sjansen igjen. Men jeg håper at det er kun i mitt eget hodet. Ts

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel tok du kontakt? Når du tenker at han kan "fjerne" samboeren din? Sorry altså, men av og til virker folk helt korka...

Anonymous poster hash: 77f83...705

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye som ikke hang på greip. Høres ut som du ville ha bekreftelse på at du er litt diggere enn den nye dama hans.

Akkurat som alle andre damer som kontakter eksen når de ser at de har fått seg ny dame.

Patetisk.



Anonymous poster hash: 6e914...f19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden var for merkelig.

Tror jeg går tilbake og leser godtesnoptråden.



Anonymous poster hash: 6b827...84a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var sikkert i "mimremodus". Da kan man lett forveksle gode minner med forelskelse. For din egen del, og samboer og eks og dama hans sin del bør du la dette ligge og ikke analyser og mas mer på det.

Og sånn generelt; ikke ta kontakt med personer som du er redd for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ang dette at jeg er redd han. Vi fikk snakket ut om dette. Jeg sa til han rett ut at jeg er redd han kommet til å finne på noe dumt. Men han skrev at han kunne aldri finne på å forstyrre livet mitt på noen som helst måter og han hadde absolutt ingenting i mot den nye samboeren min. Så tror nok at jeg er paranoid ja. Men samtidig, ville du stolt på det han sa? Jeg må jo bare velge å stole på det han sier, det er ingenting annet jeg kan gjøre nå likevel. Jeg velger å stole på det han sa inntil det motsatte er bevist.

Og jeg håpte egentlig på at han ikke brydde seg noe særlig om meg så det var et sjokk å få vite. Så den egentlige grunnen til at jeg sendte melding til han var altså at jeg måtte ha bekreftelse på at han ikke vil ødelegge for meg. Jeg ble jo ikke redd han etter igår. Jeg var redd han hele tiden, i 3 år. Men ingenting skjedde da...

Ts

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare merkelig...

Tror nok dette er fylleangst, paranoid, overdramatisk og overanalysert.. Hvis ikke så tror jeg vet vekket mer følelser i DEG enn i han..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt her beviser bare at IQen synker gor hver generasjon...

Når den voldelige exen man er redd skal gjøre noe med samboeren også endelig får seg dame, nei da skal man start få sende sms til de igjen. I stede bare å la ting ligge...

Anonymous poster hash: 77f83...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor måtte jeg sende melding til eksen i går? Argh! Jeg var ute med noen venninner, og såg at eksen min har fått seg dame så jeg sendte han melding og skrev gratulere osv. Det endte med at vi snakket i lag i flere timer på Facebook chaten. Han fortalte hvordan livet hadde vært og litt forskjellig. Han sa også at han er fortsatt like glad i meg som han var da jeg dro min vei. Kjente jeg ble dårlig. Det er 3 år siden. Han sa også at jeg kommer alltid til å ha plass i hjertet hans og sånne kjærlighets erklæringer. Jeg kjente jeg ble helt dårlig. Han hadde fødsler for meg så lang tid etterpå? Han sa og at jeg trengte ikke å være bekymret for han kommer ikke til forstyrre livet mitt av den grunn osv. siden han også drakk i går så kan det hende han sa mer enn han ellers ville gjort, men man er mest ærlig da, er man ikke? Jeg ser jo for meg at han vil prøve seg nå og slike ting. Jeg burde absolutt aldri sendt denne meldingen i går. Fikk vite mer enn jeg burde rett og slett.

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Hvis du ikke ville ha oppmerksomhet så hadde du aldri sendt den meldingen. Du fikk det du ville ha, og nå kan du lage ditt eget lille drama for å føle at du lever.

Sånn ellers kan jeg informere at noen av oss, som for eksempel meg, har følelser, for de mennesker som en har blitt oppriktig glad, i mer eller mindre hele livet. Det er ikke sånn at når du først, i alle fall for meg, blir oppriktig glad i noen at du bare slutter å være glad i dem. I så fall har du aldri vært særlig glad i vedkommende til å begynne med. Men, selv om en er inderlig glad i noen så kan en forandre hvordan en forholder seg til vedkommende og ens egne følelser for vedkommende. Så shock o horror, men jeg tror du visste og spekulerte i det som skjedde og det du nå har oppnådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor man skal gratulere eksen med nytt forhold??? Pinlig at ikke alle skjønner hvor teit det virker.



Anonymous poster hash: bde52...47c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet det var idiotisk gjort av meg. Jeg tenker ikke før jeg gjør ting nemlig.

Så dere tror det er normalt at han fortsatt har følelser for meg etter 3 år? Han sa han hadde det og jeg likte ikke det i det hele tatt. Og det mener jeg. Hvordan skal jeg forholde meg til alt dette nå da? Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dramadame. Du glemmer det hele. Enkelt og greit. Du har en samboer å konsentrere deg om, og om nødvendig, finn deg noen ekstra hobbyer.

Sender han deg flere meldinger, skriver du bare: "Nå er samboeren og jeg på vei ut for å hygge oss. Ønsker deg og dama di en fin kveld!"



Anonymous poster hash: 05091...ae4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte jeg sende melding til eksen i går? Argh! Jeg var ute med noen venninner, og såg at eksen min har fått seg dame så jeg sendte han melding og skrev gratulere osv. Det endte med at vi snakket i lag i flere timer på Facebook chaten. Han fortalte hvordan livet hadde vært og litt forskjellig. Han sa også at han er fortsatt like glad i meg som han var da jeg dro min vei. Kjente jeg ble dårlig. Det er 3 år siden. Han sa også at jeg kommer alltid til å ha plass i hjertet hans og sånne kjærlighets erklæringer. Jeg kjente jeg ble helt dårlig. Han hadde fødsler for meg så lang tid etterpå? Han sa og at jeg trengte ikke å være bekymret for han kommer ikke til forstyrre livet mitt av den grunn osv. siden han også drakk i går så kan det hende han sa mer enn han ellers ville gjort, men man er mest ærlig da, er man ikke? Jeg ser jo for meg at han vil prøve seg nå og slike ting. Jeg burde absolutt aldri sendt denne meldingen i går. Fikk vite mer enn jeg burde rett og slett.

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Du overdriver veldig nå tror jeg. Han sa han var glad i deg, ikke at han elsker deg. Noen av eksene mine er jeg fortsatt glad i og ønsker det beste, det betyr ikke at jeg vil ha han tilbake.

Anonymous poster hash: 18ed6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, han sa at han er like glad i meg som han var da det ble slutt. (Jeg som stakk) og at jeg alltid kommer til å ha plass i hjertet hans. Han har også ett bilde av meg som han ikke har klart og slette og så sa han også at han tenker på meg og savner meg. Hva faen man? Det har gått 3 år. Jeg blir skremt. Det er vel sånne som plutselig står på trappa di og skal skyte deg. Har lest om slike så mye om i avisene. Kan ikke akkurat gå til politet og anmelde han for å ha følelser for meg heller!!! Haha. Mannen er også dømt for vold to ganger tidligere. Det sier sitt.

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller la oss si eksen kjøper et våpen hos de folka og kommer på døren min for å skyte meg...uff nå må jeg gi meg her. Tenker veldig nå. Muligens det værste. Typisk meg. Ts

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller la oss si eksen kjøper et våpen hos de folka og kommer på døren min for å skyte meg...uff nå må jeg gi meg her. Tenker veldig nå. Muligens det værste. Typisk meg. Ts

Anonymous poster hash: 74b77...be3

Kanskje du skal få litt mer spenning i livet ditt, da slipper du å lage så mye drama ut av ingenting

Anonymous poster hash: 18ed6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han sa at han er like glad i meg som han var da det ble slutt. (Jeg som stakk) og at jeg alltid kommer til å ha plass i hjertet hans. Han har også ett bilde av meg som han ikke har klart og slette og så sa han også at han tenker på meg og savner meg. Hva faen man? Det har gått 3 år. Jeg blir skremt. Det er vel sånne som plutselig står på trappa di og skal skyte deg. Har lest om slike så mye om i avisene. Kan ikke akkurat gå til politet og anmelde han for å ha følelser for meg heller!!! Haha. Mannen er også dømt for vold to ganger tidligere. Det sier sitt.Anonymous poster hash: 74b77...be3

Ikke for å være stygg eller slem, men er det uvant for deg at folk er glad i deg?

Jeg er glad i de aller fleste av mine ekser. Ja faktisk alle når jeg tenker meg om. Både de jeg har dumpa, og de som dumpa meg.

Ikke den første tiden alltid. Men jeg er glad i alle. :)

Men det betyr ikke at jeg kunne tenkt meg å være sammen med de nå.

Anonymous poster hash: 97dcf...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...