AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hvor gammelt er ditt barn, og hvor lenge går er det i barnehagen? Kjenner du dagsrytmmen i barnehagen, og kan beskrive det ditt barn deltar på? Anonymous poster hash: d4c0f...e7b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Vår er 1,5 år og er i barnehagen fra 08.30 til klokken 14. Vil ikke ha barnet så lenge der i begynnelsen. Nå er vi heldige og har fine jobbtider så vi har muligheten til det.Anonymous poster hash: 819a2...475
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 14 mnd, 5-6 timerAnonymous poster hash: e06b9...fec
Gjest Magdalene Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 (endret) De er 2år og 5år. Er der ca 6 timer for dagen fire ganger i uken, og har fri en dag, event 4-5 timer den dagen. De trives godt i bhg, og vil som regel ikke hjem, før vi har kommet oss utenfor porten. Men vi syns det er nok timer, og de er fornøyde når vi kommer hjem. Vet hva de gjør i bhg og når. Endret 27. august 2014 av Magdalene
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 14 mnd og 4 år. Er der 3,5-4 timer og har en fridag. Må nok gå fra 8:30-14:30 når jeg får jobb, men enn så lenge har vi laaaaang innkjøring.Anonymous poster hash: dd237...b71
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Han er 1,5 og er i barnehagen fra kl 8 til mellom kl 14 og 15. Han trives veldig godt, så har opplevd at hvis vi kommer for tidlig er det vanskelig å få ham med hjem for han har det så morsomt med å leke. De spiser frokost sammen kl 8, så vi synes det er greit å være der før da så får han ta del i at alle sitter rundt bordet sammen. Fin start på dagen, det. Det er småbarnsavdeling så de har ikke så mye program, men vet hva dagsplanen er sånn ca.Anonymous poster hash: 7205f...fc9 1
shiva Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 10 mnd og er der fra ca.07.30 - 14.00. Spiser frokost der, er med på samlingsstunden, frilek, lunsj, sover ca. 2 timer, så lek igjen til jeg henter henne. Hun er veldig "utadvent" og "eier" barnehagen. Høyt og lavt hele tiden, og superblid. Storkoser seg.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Våre er 3 og 1,5 og når mannen er hjemme (jobber offshore 2-4) begynner de rundt 9 og blir hentet 15, har fridager innimellom. Når han er borte er de der fra 7-15:30 ca.
Lou Salome Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 3 år. Veldig varierende. Leveres mellom 8-9.30, hentes 15.30-16.45 = fem til 7,5 timer? I snitt kanskje i underkant av 7. Vi vet alt de gjør, det står på oppslagstavle, pluss at de alltid snakker med oss ved henting, og alle avvik fra månedplan blir fortalt., ned til detaljnivå (de fikk saft istedetfor melk i dag, frukten var epler, det ble spist ute. Mitt barn har lekt med den og den i sandkassen). Samt at barnet mitt forteller selv (det gjorde ikke eldstemann).
Mafalda Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Minstejenta på nesten 1,5 har nettopp begynt i barnehage, og leveres mellom 8-9 (avhengig av formen hennes, jeg har permisjon så jeg kan tilpasse leveringen til når hun er max våken og blid) og hentes ca 15:15. Jeg kunne ha hentet henne tidligere, men de har et ganske sent måltid og sitter som regel ved bordet og synger/har aktiviteter når jeg kommer. Å hente henne midt i maten eller samlingen vil jeg helst unngå, så da blir det sånn. En dag i uka henter jeg kl. 13, og så går hun og jeg på musikkgruppe sammen. Barnehagen har tydelig oversikt over ukerytmen hengt opp på tavle, og vi får tilsendt månedsplan på epost. I tillegg snakker alltid personalet med oss når vi henter, så vi får vite om det har skjedd noe spesielt den dagen og hvordan dagen generelt har vært. Vi er veldig fornøyde med både informasjonen og avdelingen! Mellomste jenta har akkurat begynt på skolen, men på slutten av sin "barnehagekarriere" hadde hun lengre dager (da var jeg jo også i jobb, pluss at hun selv for all del ikke ville bli hentet for tidlig ) og fortalte som en foss om alt de hadde gjort. God informasjon på storebarnsavdelingen også, med infotavle, uke- og dagsrytme, og månedsoversikt på epost.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #14 Skrevet 27. august 2014 Mine er 3 og 5 år og er i bhg i ca 7 timer. I vår bhg har de faste aktiviteter hver dag og vi får mail hver ettermiddag med bilder og en oppsummering av hva de har gjort gjennom dagen, så har relativt god kontroll på hva de gjør i banrehagen gjennom dagen. Anonymous poster hash: 54188...ab3 1
GammelKaktus Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Lillegutt på snart 3 år har nettopp begynt i barnehagen og er der maks 5 timer om dagen. Han er der i kjernetiden og får med seg det pedagogiske + utelek og det er nok nå den første tiden og så lenge jeg har mulighet til å levere seint og hente tidlig. Foreløpig så har de ikke begynt med programmet de skal følge til vanlig, nå i august så skal de bare bli kjent osv. Men har fått utlevert planen over hva de skal gjøre framover. Han stortrives i barnehagen, var virkelig riktig tidspunkt for han å begynne
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 16 mnd og er i barnehagen fra 7-15, 4 dager i uka.Anonymous poster hash: c5ab1...068
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #17 Skrevet 27. august 2014 Han er der i kjernetiden og får med seg det pedagogiske + utelek og det er nok nå den første tiden og så lenge jeg har mulighet til å levere seint og hente tidlig. I vår barnehage anbefalte de ikke at vi leverte seint, da det kunne være vanskelig for barnet å komme inn i leken. Har dere hatt noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 7205f...fc9
Gjest Magdalene Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 I vår barnehage anbefalte de ikke at vi leverte seint, da det kunne være vanskelig for barnet å komme inn i leken. Har dere hatt noen erfaringer med dette?Anonymous poster hash: 7205f...fc9 Vi levere til kl 9 hver dag. Ingen av barna har problemer meg å komme inn i leken.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Min er akkurat blitt 2år. Det varierer litt hvor lange dager hun har, da mannen jobber turnus. De lengste dagene er fra halv8 til 16. Disse er det flest av dessverre. Korteste dager er 4,5t. Hun har alltid fri en dag i uka (jeg jobber 80%). Noen uker er det bare lange dager, mens andre uker er det mer variert eller kun korte. Anonymous poster hash: b5af1...1c0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 I vår barnehage anbefalte de ikke at vi leverte seint, da det kunne være vanskelig for barnet å komme inn i leken. Har dere hatt noen erfaringer med dette?Anonymous poster hash: 7205f...fc9 Jeg leverer sent og barnet vårt har aldri hatt problemer med å ikke komme inn i leken.Anonymous poster hash: dd237...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå