Gå til innhold

Sæd i vasken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke problemet i det hele tatt jeg.

Når jeg har sex og mannen kommer, så holder jeg ofte hånden under meg for at det ikke skal renne nedover bena mens jeg går til badet. Denne hånden som da blir full av sperm vasker jeg jo i vasken. Hva er forskjellen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt. Ferdig snakka.

Et håndkle henger som regel rett ved siden av.

Klar, ferdig, ferdig -og kast det i vaskemaskinen.

I følge noen her vil da vaskemaskinen bli full av sæd og alle klærne som blir vasket etterpå blir jo fulle av sperm.

Dette ble rett og slett for dumt

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Min nye type fortalte meg at når han runker, så pleier han å sprute i vasken på badet.

Er ikke dette utrolig ekkelt, eller er det bare meg som reagerer?

Badet hans er alltid rent og pent, og jeg har aldri sett eller merket noe til dette, så han er sikker flink å skylle/vaske etter seg altså. Men likevel.... :kvalm:

Anonymous poster hash: 153f4...c29

Anonymous poster hash: 47445...ac0

Med mindre du slikker vasken......!

Nei, dette er ikke noe å reagere på. :)

Skrevet

Det som jeg rent umiddelbart reagerer på er...

Han står altså og ser seg i speilet når han tilfredsstiller seg sjøl?

Hygienisk er det vel greit nok så lenge han vasker etter seg.

• Liker 2
Skrevet

Haha, hva som om han spruter i vasken? Typen min liker best å grise meg til, og joa greit det, frem til jeg får en svær sprutklase i øye! Jeg ville heller at han skulle spruta i vasken enn i øyet mitt igjen :P

Gjest Andrea93
Skrevet

Ser virkelig, virkelig ikke problemet. Det er jo der jeg går for å vaske av meg om han har kommet i fjeset/på kroppen min uansett, det blir jo skylt ned? Bir det mindre ekkelt fordi man dropper "mellomleddet"?

Skrevet

Ser virkelig, virkelig ikke problemet. Det er jo der jeg går for å vaske av meg om han har kommet i fjeset/på kroppen min uansett, det blir jo skylt ned? Bir det mindre ekkelt fordi man dropper "mellomleddet"?

Ja.

Anonymous poster hash: 820cc...514

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet? Du spytter i vasken, gjør du ikke?

Har man oralsex, får man sæden i munnen?

Det får da være måte på hva man kicker på! :laugh::danse:

• Liker 2
Gjest Andrea93
Skrevet

Ja.

Hvorfor? Det er da uansett sæd i vasken som skylles ned med en gang?

Hvis det er mindre ekkelt med et mellomledd, tenker jeg at det absolutt ikke er det hygieniske som plager deg (for det blir akkurat det samme om han spruter i vasken eller jeg skyller det vekk i vasken fra min egen kropp), men det at han runker.

Skrevet

Hva er problemet? Du spytter i vasken, gjør du ikke?

Har man oralsex, får man sæden i munnen?

Det får da være måte på hva man kicker på! :laugh::danse:

Man svelger, man spytter ikke i vasken, herreGUUUUUUUD! :nigo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Man svelger, man spytter ikke i vasken, herreGUUUUUUUD! :nigo:

Jeg spytter i vasken når jeg pusser tenner, jo. Spytt og sæd er like naturlige kroppsvæsker.

Sæd svelger jeg når jeg gir oralsex, hvis det var poenget ditt. Jeg er fryktelig lite prippen, selv om A2M nok var en togangerserfaring. ;)

Endret av Hunmedham
Skrevet

Hvorfor runker mannfolk når de har kjæreste som de bor sammen med? Altså samboer da?

Anonymous poster hash: 3a05a...4ec
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor runke?

Fordi det er godt? Løser spenninger? Fordi man er kåt? Fordi man bare gjør det?

Onani er ikke en erstaning for sex, men noe man gjør uansett. Er ikke alle enige om det forlengst, da?

• Liker 3
Gjest Silverstream
Skrevet

Hva er vitsen med å bli sammen med noen du må gi forbud til?

Åja, så hvis man gir ett forbud da kan man ikke bo sammen. Det er forresten forbudt å røyke også.

Skrevet

Jeg spytter i vasken når jeg pusser tenner, jo. Spytt og sæd er like naturlige kroppsvæsker.

Sæd svelger jeg når jeg gir oralsex, hvis det var poenget ditt. Jeg er fryktelig lite prippen, selv om A2M nok var en togangerserfaring. ;)

Jeg siterte litt feilaktig deg, merker jeg! Altså for meg så er litt sæd ingenting å ta seg nær av. Noe du og mener, ser jeg. :ler:

Gjest daisydaisy
Skrevet

Trodde mannfolk runket i senga, dusjen eller noe "lignende" jeg. Nå føler jeg meg en smule dum.

• Liker 1
Skrevet

Bir det mindre ekkelt fordi man dropper "mellomleddet"?

Hvorfor?

Hvorfor det blir mindre ekkelt om man dropper et mellomledd? Fordi da slipper man få det på seg. Kjekt om mannen tømmer seg et annet sted enn i eller på en.

Hvis det er mindre ekkelt med et mellomledd

Nei, uten.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stå og runke I vasken? :sjokkert:

Blir for uromantisk for meg... :fnise:

Men ser dog ikke problemet I det hele tatt. Er vel nok av andre ting å bekymre seg for I et forhold.

Klemmer han feil på tannkremtuba også?

Å runke/onanere pleier å vera såååå romantisk!!
Gjest HarryDotter
Skrevet

Å runke/onanere pleier å vera såååå romantisk!!

Åjaaada..jeg dimmer ofte lyset...slår av telefonen...legger roser rundt meg i sengen...setter på Barry White....levende lys, også peiser jeg på ;) hvem sa det ikke kunne være romantisk?

Hihihi

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...