Gjest Silverstream Skrevet 26. august 2014 #21 Skrevet 26. august 2014 Fyttirakkern, nei det der hadde ikke jeg likt hvertfall. Om det var kjæresten min og vi en gang skulle flyttet sammen hadde jeg forbudt det. Og i mellomtiden ikke brukt vasken hans.
skyflakes Skrevet 26. august 2014 #22 Skrevet 26. august 2014 Sålenge det blir vaska der etterpå så ser jeg ikke helt problemet? 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #23 Skrevet 26. august 2014 Jeg lurer på hvor folk vasker hendene sine hen når de hsr vært på dass. Eller bytta O.B. Mens og dritt er greit men sperm er no go. Verden er rar Bytte OB i vasken? Anonymous poster hash: dfa52...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #24 Skrevet 26. august 2014 Jeg bare lurer på..... Hvis han hadde latt ladningen komme i hånda si. Hadde det vært ok å gått bort til vasken og skylt, og vaska henda der? Håper noen svarer fort. Jeg skal legge meg nå, og hater å ligge og gruble på sånt når jeg skal sove.....Anonymous poster hash: c844a...39d 7
Gjest supernova_87 Skrevet 26. august 2014 #25 Skrevet 26. august 2014 (endret) Jeg bare lurer på..... Hvis han hadde latt ladningen komme i hånda si. Hadde det vært ok å gått bort til vasken og skylt, og vaska henda der? Håper noen svarer fort. Jeg skal legge meg nå, og hater å ligge og gruble på sånt når jeg skal sove.....Anonymous poster hash: c844a...39d Ja, lurer på det samme, for det er jo i prinsippet det samme? Det er da vel verre at hender som har skifta bind, og tamponger, skal vaskes i den samme vasken som man pusser tenna i? I verste fall blir det jo å pusse tenna med sæd, men det er jo ikke det verste som kunne skjedd det heller vel? Du får heller si at du gladlig tar deg av ladningen så slipper han å styre med hvor han skal gjøre av den. (... Og han skyller det jo godt vekk etterpå!) Endret 26. august 2014 av Rainstorm
Version 2.0 Skrevet 26. august 2014 #26 Skrevet 26. august 2014 Fyttirakkern, nei det der hadde ikke jeg likt hvertfall. Om det var kjæresten min og vi en gang skulle flyttet sammen hadde jeg forbudt det. Og i mellomtiden ikke brukt vasken hans. Hva er vitsen med å bli sammen med noen du må gi forbud til? 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #27 Skrevet 26. august 2014 Hva er vitsen med å bli sammen med noen du må gi forbud til? Min ex hadde forbud mot å røyke inne! Anonymous poster hash: c844a...39d 2
Version 2.0 Skrevet 26. august 2014 #28 Skrevet 26. august 2014 (endret) Min ex hadde forbud mot å røyke inne! Anonymous poster hash: c844a...39d Det skulle han ha skjønt uten å måtte få forbud. Hadde aldri blitt sammen med noen som syntes det var ok å røyke innendørs. Endret 26. august 2014 av Version 2.0 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #29 Skrevet 26. august 2014 Fyttirakkern, nei det der hadde ikke jeg likt hvertfall. Om det var kjæresten min og vi en gang skulle flyttet sammen hadde jeg forbudt det. Og i mellomtiden ikke brukt vasken hans. ? Anonymous poster hash: fc5bd...609 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #30 Skrevet 26. august 2014 Hahahaha. Det er greit å spyle trynet deres fullt, og å fylle fitta med sperm. Men å sprute i vasken, nei fy da Anonymous poster hash: 49c78...40e 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #31 Skrevet 26. august 2014 Herregud så fisefine enkelte her inne er. Det havner i vasken og skyller sikkert ned, hva er problemet? Er det bedre i blomsterbeddet? Anonymous poster hash: 1c7b0...308 1
Gjest HarryDotter Skrevet 27. august 2014 #32 Skrevet 27. august 2014 Jeg har aldri selv spruta i vasken....Det finnes masse dopapir der jeg kommer ifra....og det finnes håndklær.....Og ikke minst dusj OG dass....Føler ikke et intenst behov for å stå på tå og skyte i vasken. Ser alikevel ikke helt problemet med sperm i vasken da men.....er jo så mange som liker å få det i ansiktet...mens i vasken er det skingrende galt?? jaja.....Mye rart
Klar*a Skrevet 27. august 2014 #33 Skrevet 27. august 2014 Hva da med blod, tiss og bæsj. Tror vel alle har fått det på hendene en eller annen gang. Hvor skal man vaske seg da, om man ikke kan gjøre det i vasken. Hvis mannen ikke kan sprute i vasken, hva er regelen for kvinner da? Skal leketøyene vaskes i hageslangen ute? Og er det virkelig bedre å gjøre det i dusjen eller badekaret, er ikke det steder som vaskes sjeldnere en vasken? Har da papir! Og det ville blitt knotete å dra med seg hele den stasjonære pc'en på dass... Der har du unnskyldningen du trenger for å kjøpe nettbrett 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #34 Skrevet 27. august 2014 Tro meg, vi har rutiner på det. Og det blir alltid rent. Husk at de fleste av oss har "kukspytta" i vasken siden vi var 13 år, og da var det viktig å fjerne alle spor for foreldre og søsken. Vil tørre å påstå at 99% av alle menn gjør dette fra tid til annen. Anonymous poster hash: 3df1a...a68
Uredd Skrevet 27. august 2014 #35 Skrevet 27. august 2014 Stå og runke I vasken? Blir for uromantisk for meg... Men ser dog ikke problemet I det hele tatt. Er vel nok av andre ting å bekymre seg for I et forhold. Klemmer han feil på tannkremtuba også?
Gjest Heartbeat Skrevet 27. august 2014 #36 Skrevet 27. august 2014 Synes det høres helt normalt ut, trodde alle gutta spruta i do, dusjen, på bordet, i vasken og overalt de kan tenke seg? Får ofte deilige klipp fra kjæresten med spruting både på kjøkkenbenken, bordet og på blader og diverse ting Bare deilig og man vasker da godt opp etter seg! 4
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #37 Skrevet 27. august 2014 Man vasker jo henda etter å ha bæsjet, ser ikke at dette er verre... Anonymous poster hash: 9852a...0ef Og man vasker sannsynligvis vasken etter man har spønka
Gjest KateW Skrevet 27. august 2014 #38 Skrevet 27. august 2014 Hvordan forløp denne samtalen seg? Utover det, sperm er sperm og sperm er godt... De fleste menn pisser jo i vasken, for å ikke bli forvirret av do-sete-problematikken.... 1
Gjest HarryDotter Skrevet 27. august 2014 #39 Skrevet 27. august 2014 De fleste menn pisser jo i vasken, for å ikke bli forvirret av do-sete-problematikken.... I didn`t knoooow....
Sapientia Skrevet 27. august 2014 #40 Skrevet 27. august 2014 Jeg ser ærlig talt ikke problemet? Jeg har puttet mye rart i vasken som jeg synes ertil dels ekkelt, som diare bæsj fra hunder som tilfeldigvis havnet til dels på mine hender når jeg skulle vaske. Mens sæd jo i seg selv overhodet ikke er ekkelt. Eller synes du det er ekkelt ts?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå