Gå til innhold

Sæd i vasken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min nye type fortalte meg at når han runker, så pleier han å sprute i vasken på badet.

Er ikke dette utrolig ekkelt, eller er det bare meg som reagerer?

Badet hans er alltid rent og pent, og jeg har aldri sett eller merket noe til dette, så han er sikker flink å skylle/vaske etter seg altså. Men likevel.... :kvalm:

Anonymous poster hash: 153f4...c29

Anonymous poster hash: 47445...ac0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg, jeg hadde også syntes det var litt ekkelt. Ihvertfall siden du pusser tennene dine der osv. Feks jeg går jo langt ned med hodet i vasken når jeg skal hive vann i morgenfjeset mitt når jeg står opp ... Ikke så kjekk den tanken at han spurter oppi der da :P

• Liker 3
Skrevet

Fy faen det synes jeg er disgusting. Jeg synes det er litt ekkelt at samboer spruter i do når han runker, men der skjønner jeg at det bare er hodet mitt som tuller :fniser: Men i vasken: Uaktuelt.

Anonymous poster hash: cb565...d1b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår deg, jeg hadde også syntes det var litt ekkelt. Ihvertfall siden du pusser tennene dine der osv. Feks jeg går jo langt ned med hodet i vasken når jeg skal hive vann i morgenfjeset mitt når jeg står opp ... Ikke så kjekk den tanken at han spurter oppi der da :P

Man pusser vel ikke tenna nedi sluket eller gnir tannbørsten mot vaskeservanten? Tviler for at det kommer sæd ut krana! :P

• Liker 16
Skrevet

Hvis han vasker etterpå er det jo greit

Skrevet

Da får du vel aldri spruten i ansiktet regner jeg med?? :P

• Liker 12
Skrevet

Klarer ikke helt å skjønne hva som er ekkelt med det.

Anonymous poster hash: 19acc...4b3
  • Liker 5
Skrevet

Ekkelt. Ferdig snakka.

Et håndkle henger som regel rett ved siden av.

Klar, ferdig, ferdig -og kast det i vaskemaskinen.

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Vi må jo sprute et sted når vi runker :P Men bedre å sprute i doen (eller på dama xD) enn i vasken. Må jo ta hensyn til at andre vasker hendene, pusser tenner og bruker vasken. Så lenge det blir vasket godt etterpå så er det vel ikke sånn et problem.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han følte at han måtte fortelle deg at han spruter i vasken.....

Gjest krokodillen
Skrevet

Det du spytter ut nårdu pusser tenna er garantert verre en sperm

Hadde ikke brydd meg

Gjest krokodillen
Skrevet

Ekkelt. Ferdig snakka.

Et håndkle henger som regel rett ved siden av.

Klar, ferdig, ferdig -og kast det i vaskemaskinen.

Håndkle? Hva med dopapir?

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg lurer på hvor folk vasker hendene sine hen når de hsr vært på dass. Eller bytta O.B.

Mens og dritt er greit men sperm er no go. Verden er rar

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har da papir! Og det ville blitt knotete å dra med seg hele den stasjonære pc'en på dass...

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet så lenge han vasker etter seg og det ikke ligger sæd i vasken.

Anonymous poster hash: 6898a...9c7
  • Liker 1
Skrevet

Håndkle? Hva med dopapir?

..og i nøden spiser fanden fluer..

Skrevet

Man vasker jo henda etter å ha bæsjet, ser ikke at dette er verre...

Anonymous poster hash: 9852a...0ef
  • Liker 4
Skrevet

En ting jeg alltid lurer på når jeg leser tråder som dette.

Hvordan kom dere på å begynne å prate om dette?

Hvordan var hele samtalen?

Anonymous poster hash: c844a...39d

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet så sant han vasker/skyller "hvitevarene" vekk etter seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...