Gå til innhold

Norges Beckhams?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena

Beckham 115 landskamper for England. Riise 110 landskamper for Norge. Begge trolig den mest omtalte av spillerne på eget landslag gjennom landslagskarrieren.

Begge har en kone som også er kjent. For The Riises er det selvsagt i litt mindre skala, men joda, man kan fint kalle dem Norges svar på The Beckhams.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Det kan kan man virkelig ikke kalle de. Han måtte da ha vært sammen med en mer kjent person. Hadde han vært sammen med Tone så kunne det begynt å ligne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riise kan ikke være Norges Beckhams, mest pga. dama. Victoria var en Spice Girl, hva er jenta til Riise?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise kan ikke være Norges Beckhams, mest pga. dama. Victoria var en Spice Girl, hva er jenta til Riise?

er det egentlig noe å lure på? LA var jo frøken Norge kandidat, modell og hvis jeg husker riktig, så var hun flink på politikk og sånt. Det kan ikke fru Beckham vifte med ;)

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckham 115 landskamper for England. Riise 110 landskamper for Norge. Begge trolig den mest omtalte av spillerne på eget landslag gjennom landslagskarrieren.

Begge har en kone som også er kjent. For The Riises er det selvsagt i litt mindre skala, men joda, man kan fint kalle dem Norges svar på The Beckhams.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Er fru Riise nr 3 kjent?? For hva da? Hadde aldri hørt om henne før hun ble sammen med JAR.

Anonymous poster hash: 9003f...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fru Riise nr 3 kjent?? For hva da? Hadde aldri hørt om henne før hun ble sammen med JAR.

Anonymous poster hash: 9003f...321

Ikke akkurat veldig kjent, men hun var Frøken Norge-finalist for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det egentlig noe å lure på? LA var jo frøken Norge kandidat, modell og hvis jeg husker riktig, så var hun flink på politikk og sånt. Det kan ikke fru Beckham vifte med ;)

Anonymous poster hash: 22791...290

Frøken Norge-kandidater er det vel 20 av i året, som presenteres over fire sider i Se & Hør for spesielt interesserte og som ingen andre får med seg. Og hvilke politiske spørsmål var det hun glimtet til på om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 9003f...321

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riise kan ikke være Norges Beckhams, mest pga. dama. Victoria var en Spice Girl, hva er jenta til Riise?

Nettopp. Synes ikke man kan kalle de for Norges Beckhams :s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare kjent pga at han er kjent...? Det ville jo gjeldt hvem som helst

Anonymous poster hash: 6c670...bd6

Joda, hun hadde neppe blitt kjent hadde det ikke vært for han. Jeg mener ikke at de er norges Beckhams eller noe sånt, for etter min mening er det ingen som kan ha en sånn tittel, da det bare er en Beckhams. Men nå har vel Louise Angelica gjort litt mer ut av seg enn kone nr 1 og 2? Hun har jo en instagramprofil med et greit antall followers (selvfølgelig fordi hun er gift med JAR, men mange synes hun er flink med klær også). Hun legger ut mye bilder av seg selv, antrekk, innkjøp og fester de er på, og kaller seg jo reseller også (selv om hun bare selger sine egne vesker for å få plass til nye). For meg virker det som om hun prøver litt å skape seg et navn utenom JAR også. De andre konene hans var vel "bare" gift med han, og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte ironiflagget. My bad!

Ikke lett når man bruker mobilen:(

Frøken Norge-kandidater er det vel 20 av i året, som presenteres over fire sider i Se & Hør for spesielt interesserte og som ingen andre får med seg. Og hvilke politiske spørsmål var det hun glimtet til på om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 9003f...321

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Riise fortsatt er klubbløs? Jeg håper han får fortsette å spille. Det er altfor tidlig å kutte ut fotballen nå.

Liker ingen av de, men fotball det er han god på.

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Riise skal spille i Champions League for Apoel Nicosia. Han skal møte Barcelona, Paris Saint-Germain og Ajax!

Kommer til å tjene masse gryn, så de som var bekymret kan ta seg en bolle.



Anonymous poster hash: 623cc...937
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å tjene masse gryn, så de som var bekymret kan ta seg en bolle.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Nuvel. Han vil tjene bedre enn en norsk lærer, men Apoel betaler langt fra de summene Riise er vant til (best betalte spiller i Apoel tjener fem millioner kroner i året).

Men for all del: ekteparet Riise får råd til en veske eller to, allikevel.

Anonymous poster hash: c25d6...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Nei, de er wanna bees, så det holder, men rekker ikke Beckhams til knærne en gang. Da Fru Beckham ønsket seg en shoppingdag på Harrods i London, stengte de av hele senteret, slik at hun kunne handle i fred. Synes jeg ser at dette hadde skjedd med fru Rise nr 3 :P.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel. Han vil tjene bedre enn en norsk lærer, men Apoel betaler langt fra de summene Riise er vant til (best betalte spiller i Apoel tjener fem millioner kroner i året).

Men for all del: ekteparet Riise får råd til en veske eller to, allikevel.

Anonymous poster hash: c25d6...ccd

Ja, Riise kommer til å gå kraftig ned i lønn nå.

Dette betyr vel forhåpentligvis at bidragene til ekskonene blir redusert?

Blir litt mindre shopping på denne Maria nå. Tipper Louis er ganske misfornøyd også.

Anonymous poster hash: 51583...8c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Gleder meg til å se han spille mot de store lagene. Tror nok JAR får bra lønn uansett. Både fra fotballen og fra pokerspillinga.

Han tjener uansett mer enn gjennomsnittet, så jeg tviler på kona er misfornøyd.

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han flyr i strupen så fort noen bemerker hvorfor fruen selger veskene sine, så kanskje de treffer et sårt punkt.



Anonymous poster hash: 7889f...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flyr i strupen så fort noen bemerker hvorfor fruen selger veskene sine, så kanskje de treffer et sårt punkt.

Jeg lurer på hvor mye hun egentlig har handlet for siden hun ble sammen med Riise. Tviler på hun tjener no særlig på å være "reseller" når hun nå selger ubrukte ting til redusert pris.

Anonymous poster hash: 7889f...080

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flyr i strupen så fort noen bemerker hvorfor fruen selger veskene sine, så kanskje de treffer et sårt punkt.

Anonymous poster hash: 7889f...080

Jeg lurer på hvor mye hun egentlig har handlet for siden hun ble sammen med Riise. Tviler på hun tjener no særlig på å være "reseller" når hun nå selger ubrukte ting til redusert pris.

Anonymous poster hash: 22791...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mye hun egentlig har handlet for siden hun ble sammen med Riise. Tviler på hun tjener no særlig på å være "reseller" når hun nå selger ubrukte ting til redusert pris.

Anonymous poster hash: 22791...290

Det virker som hun har vært en unge i lekebutikken. Hvor mange "bomkjøp" av samme veske/sko/tilbehør (med små variasjoner i farge) har hun egentlig?

Anonymous poster hash: 7889f...080

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...