Gå til innhold

Norges Beckhams?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Nei, det er de ikke. JAR har ikke jobb for øyeblikket så vidt jeg har forstått. Slik som jeg har forstått det har David lagt opp som profesjonell fotballspiller nå (korriger meg om jeg tar feil), men jeg tror ikke at han hadde gått uten arbeidskontrakt i noen dager slik som JAR har. DB hadde uansett kunnet velge og vrake i diverse oppdrag (modell etc) utenom tror jeg.

Man kan heller ikke likestille Victoria med Louise. V oppnådde jo kjendisstatus verden over på 90-tallet. Louise er vel kanskje ønsket av media å være B/C-kjendis muligens her i landet. I mine øyne er hun kanskje en D-kjendis. Victoria er jo en som hele verden (nesten) vet hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem faen er JAR og LA?

Skal være rimelig lite oppegående om man klarer å bevege seg inn i denne tråden, lese trådens tittel og ikke skjønne hva JAR står for.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være rimelig lite oppegående om man klarer å bevege seg inn i denne tråden, lese trådens tittel og ikke skjønne hva JAR står for.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Glupt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Arne Riise og det nye tilbehøret hans.

Anonymous poster hash: b5c06...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er nettopp "Norges svar på Beckham". Altså i litt mindre målestokk, og der har vi ikke noen bedre kandidater enn Riise. Hvem skulle det vært? Gamst lizzm?



Anonymous poster hash: 623cc...937
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sammenligner du 70 % Valrhona med First Price-sjokolade. Beckhams er to vakre kjendiser hvorav begge har store karrierer og gigantiske sponsoravtaler. De har vært gift i 15 år og har fire vakre barn sammen. John Arne Riise var riktignok en av Norges mest dyktige og suksessrike fotballspillere, men nå er han jo ute av landslaget i tillegg til at han er ufrivillig klubbløs. Louise Angelica har hverken jobb eller kjendisstatus utover å være JARs kone nr 3.

Å lufte idèen om Caroline og Lars Kristian Eriksen blir også veldig å ta i da Lars Kristian ikke engang spiller på landslaget. Ei heller har han vært noen toppspiller, da skader og stagnasjon har ødelagt for ham etter et par lovende år for 8-10 år siden.



Anonymous poster hash: 9003f...321
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange gram silikon LA har tatt?



Anonymous poster hash: c25d6...ccd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckhams er to vakre kjendiser

Anonymous poster hash: 9003f...321

Victoria verken er eller har vært spesielt vakker. Men begge Beckhams er/har vært internasjonale superstjerner. Når det gjelder Riise er verden byttet ut med Norge, altså alt i betydelig mindre målestokk. Riise i Norge kan absoutt sammenlignes med Beckham i verden.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Vil påstå at Beckhams er litt mer classy enn JAR og fruen......

bare min mening. Det går ikke bare på utseende, men faktisk hvordan man oppfører seg i media og hva man lirer av seg..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria verken er eller har vært spesielt vakker. Men begge Beckhams er/har vært internasjonale superstjerner. Når det gjelder Riise er verden byttet ut med Norge, altså alt i betydelig mindre målestokk. Riise i Norge kan absoutt sammenlignes med Beckham i verden.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Akkurat dette med Riise i verden er litt interessant, da jeg selv har opplevd at folk har sagt "Oh Riise" da jeg har nevnt at jeg er fra Norge... Dette skjedde sist da jeg var i karibien!

Endret av Lillemy23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange gram silikon LA har tatt?

Anonymous poster hash: c25d6...ccd

Dette lurer jeg også på.

Anonymous poster hash: e64f0...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beckham 115 landskamper for England. Riise 110 landskamper for Norge. Begge trolig den mest omtalte av spillerne på eget landslag gjennom landslagskarrieren.

Begge har en kone som også er kjent. For The Riises er det selvsagt i litt mindre skala, men joda, man kan fint kalle dem Norges svar på The Beckhams.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckham 115 landskamper for England. Riise 110 landskamper for Norge. Begge trolig den mest omtalte av spillerne på eget landslag gjennom landslagskarrieren.

Begge har en kone som også er kjent. For The Riises er det selvsagt i litt mindre skala, men joda, man kan fint kalle dem Norges svar på The Beckhams.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Hun er jo bare kjent pga at han er kjent...? Det ville jo gjeldt hvem som helst

Anonymous poster hash: 6c670...bd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

begynner det ikke å haste litt for JAR? 31 aug er på søndag.



Anonymous poster hash: 0c5ab...70d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner det ikke å haste litt for JAR? 31 aug er på søndag.

Anonymous poster hash: 0c5ab...70d

Jeg håper inderlig han klarer det.... :tommel:

Det er på tide å hente frem gamle kunster igjen :ball:

Anonymous poster hash: 7bf99...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner det ikke å haste litt for JAR? 31 aug er på søndag.

Anonymous poster hash: 0c5ab...70d

Han er kontraktsløs, og derfor ikke låst til overgangsvinduet.

Anonymous poster hash: c25d6...ccd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke fulgte med på fotball i det hele tatt så var det ingen grunn til å vite hvem David Beckham var i slutten av 1996 og begynnelsen av 1997.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Alle jenter jeg kjente som var født mellom 1983 og 1989 var veldig klar over hvem David Beckham var ihvertfall! Han var jo "den kjekkeste" i hele verden ;) Avbildet i jentemagasiner og mange jenter hang med manu kun pga han. Guttene drømte om å bli han.

Anonymous poster hash: 210cc...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...