Gå til innhold

Norges Beckhams?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norge har naturlig nok ikke engelske fotballspillerkjendiser som er gift med verdenskjente popstjernedamer. Men vi har andre ting. Brunost for eksempel... og et forum, der man gjør sitt yttereste for å rakke ned på de som stikker nesa frem litt, for å føle seg litt bedre selv.



Anonymous poster hash: f6994...664
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfrue?

Har du link eller annet "bevis" på det?

Nå snakker vi forbi hverandre her, jeg snakker om David Beckham og Victoria :fnise:

Edit: Ser nå at det var jeg som bomma der. Det var jo ikke dem det var snakk om. Beklager Lillemy :)

Endret av mini-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi forbi hverandre her, jeg snakker om David Beckham og Victoria :fnise:

Edit: Ser nå at det var jeg som bomma der. Det var jo ikke dem det var snakk om. Beklager Lillemy :)

Ok, da forstår jeg.

Redigerte forsåvidt innlegget mitt før du rakk å sitere, så fant "bevisene" selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en fotballspiller? Han var en av verdens beste! Og litt av et sexsymbol!

Helt riktig, men sammenlignet med henne var han ikke så kjent når de ble sammen var det jeg skulle frem til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, men sammenlignet med henne var han ikke så kjent når de ble sammen var det jeg skulle frem til:)

David Beckham var ikke så kjent? Han var veldig kjent på 90-tallet altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Beckham var ikke så kjent? Han var veldig kjent på 90-tallet altså.

Det kommer vel litt an på hva du interesserer deg for. Jeg hadde NULL peiling på fotball utenfor Norge på 90-tallet, men elsket musikk. Derfor kjente jeg bedre til Victoria enn David. Men en fotballinteressert person med null interesse for musikk, derimot, vil nok kjenne David bedre enn Victoria.

Anonymous poster hash: 40292...d47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David Beckham var ikke så kjent? Han var veldig kjent på 90-tallet altså.

Ja, men hun var en større stjerne enn ham da de ble sammen. Det forholdet var avgjørende for å løfte ham fram til en superstjerne.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hun var en større stjerne enn ham da de ble sammen. Det forholdet var avgjørende for å løfte ham fram til en superstjerne.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Tull, han var en av verdens beste fotballspillere. Han var allerede superstjerne. Spice Girlen hjalp selvfølgelig, men var ikke avgjørende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

What? Alle visste da hvem David var, klarte fint å løfte opp seg selv han. Og jeg har minus fotball interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, han var en av verdens beste fotballspillere. Han var allerede superstjerne. Spice Girlen hjalp selvfølgelig, men var ikke avgjørende

Bortsett fra at han selv også i biografien hans sier at hun var mye større. I Europa er fotball stort, men spice girls var stort over hele verden. I USA for eksempel visste ingen hvem han var på tiden de ble sammen, men hun var superkjendis der å

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at han selv også i biografien hans sier at hun var mye større. I Europa er fotball stort, men spice girls var stort over hele verden. I USA for eksempel visste ingen hvem han var på tiden de ble sammen, men hun var superkjendis der å

Jeg sa ikke han var større enn Victoria, lite var større enn Spice Girls. Og hadde jo ikke vært særlig beskjedent av David å sagt noe annet.

Faktum er at med mindre du bodde under en rot i skogen uten noen kontakt med omverdenen visste du hvem David Beckham var

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, han var en av verdens beste fotballspillere. Han var allerede superstjerne. Spice Girlen hjalp selvfølgelig, men var ikke avgjørende

Dette er noe stort tøv. Han var 21 år gammel da de møttes, og hadde debutert på det engelske landslaget bare noen måneder i forveien. Han hadde spilt regelmessig på Manchester United i litt over et år. Ja, visst var han blitt kjent, men han var slett ikke regnet som en av verdens beste fotballspillere allerede da (det er vel mange som mener han aldri har vært blant verdens beste), og var på ingen måte en superstjerne.

Stjernestatusen fikk et byks da han begynte å date en Spice Girl, det var da det tok av.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe stort tøv. Han var 21 år gammel da de møttes, og hadde debutert på det engelske landslaget bare noen måneder i forveien. Han hadde spilt regelmessig på Manchester United i litt over et år. Ja, visst var han blitt kjent, men han var slett ikke regnet som en av verdens beste fotballspillere allerede da (det er vel mange som mener han aldri har vært blant verdens beste), og var på ingen måte en superstjerne. Stjernestatusen fikk et byks da han begynte å date en Spice Girl, det var da det tok av. Anonymous poster hash: 623cc...937

han hadde spilt på man i litt over ett år?! Han hadde spilt der i seks!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han hadde spilt på man i litt over ett år?! Han hadde spilt der i seks!

Dette vet du tydeligvis lite om. Spilt? De første 4 årene spilte han på juniorlaget, og var utlånt til Preston som spilte langt nede i ligasystemet. Og det blir man ingen internasjonal superstjerne av. Det var først høsten 1995 at han begynte å spille regelmessig.

Gå inn på wikipedia-siden hans. Der ser du at han fikk 4 ligakamper i 94-95 i tillegg til at han ble utlånt til Preston North End som lå på laveste nivå i ligasystemet, først i 95-96 spilte han seg inn på laget og fikk over 30.

De møttes i november 1996 (enkelt å søke seg fram til), to måneder etter hans landslagsdebut i september samme høst. Han var up and coming, men det var det.

Anonymous poster hash: 623cc...937

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet du tydeligvis lite om. Spilt? De første 4 årene spilte han på juniorlaget, og var utlånt til Preston som spilte langt nede i ligasystemet. Og det blir man ingen internasjonal superstjerne av. Det var først høsten 1995 at han begynte å spille regelmessig. Gå inn på wikipedia-siden hans. Der ser du at han fikk 4 ligakamper i 94-95 i tillegg til at han ble utlånt til Preston North End som lå på laveste nivå i ligasystemet, først i 95-96 spilte han seg inn på laget og fikk over 30. De møttes i november 1996 (enkelt å søke seg fram til), to måneder etter hans landslagsdebut i september samme høst. Han var up and coming, men det var det. Anonymous poster hash: 623cc...937

du må få deg noen bedre kilder enn Wikipedia. Dette stemmer ikke. Ha en god dag du kjempeanonyme bruker med Wikipedia referanser
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må få deg noen bedre kilder enn Wikipedia. Dette stemmer ikke. Ha en god dag du kjempeanonyme bruker med Wikipedia referanser

Og der ble du plutselig useriøs, ja. Selvsagt stemmer det, jeg fulgte med på fotball på den tiden, og han ble ikke skikkelig kjent før han scoret fra egen banehaldvel i åpningskampen mot Wimbledon i august 1996. Men superstjerne—nei, det var ikke før etter han ble sammen med Posh Spice.

Og hva har det å si hvilken bruker som forteller deg hvordan det egentlig forholder seg? Vær så god.

Endret av Leifern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt riktig, men sammenlignet med henne var han ikke så kjent når de ble sammen var det jeg skulle frem til:)

Dette er det riktige. Etter hvert ble det motsatt, men på den tiden var det han som datet en stjerne, ikke motsatt.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at med mindre du bodde under en rot i skogen uten noen kontakt med omverdenen visste du hvem David Beckham var

Om man ikke fulgte med på fotball i det hele tatt så var det ingen grunn til å vite hvem David Beckham var i slutten av 1996 og begynnelsen av 1997.

Anonymous poster hash: 623cc...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...