Gå til innhold

Fikk dere gaver fra arbeidsgiveren/kolegaer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

Vi fikk! Til tross for st vi giftet oss i all hennelighet i utlandet.

Sa det til kollegaene mine da vi var tilbake, og dagen etter var det kake og gave 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fikk overraskende fin gave fra arbeidsgiver, nemlig et ganske stort antall av krystallglassene vi ønsket oss. Overraskende fordi disse var veldig dyre.... Men mistenker at de hadde kjøpt annensortering på tilbud, flere av glassene knuste nemlig veldig lett :).

I tillegg hadde ansatte i avdelingen spleiset på en fin gave :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakker du ned på mennesker som er hos NAV?

Du er klar over at det er mange forskjellige grunner til at noen får midler fra NAV?

Uansett, sjefen min ga meg et feriehus i Spania idag... jeg føler meg heldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare være fornøyd med det du fikk?

Jeg er glimrende fornøyd med hus i Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania faktisk.. skikkelig charterplass litt sånn ....90 talls.. stakkars deg for en kjip sjef du har. Jeg fikk et ferie hus på Fijiøyene av min sjef, men jeg solgte det og gav pengene til kreftforeningen. Det var jo bare lommerusk, men uff ja.. det feriehuset ditt er vel ikke lommerusk en gang, bare ....navlelo.. synes du bare kan gå å låse deg inn på et mørkt rom siden du er mislykket og her en kjip sjef. Vi fikk en volvo xc 70 av min sjef til vårt bryllup, den er grei å ha siden vi fikk et eget slott i scotland av svigers der var det greit med bil, flott natur en helt midt på 3 gave. Her hjemme har vi så klart en privatsjåfør, og av han fikk vi han førstefødte sønn til å tjene oss gjennom et langt og godt ekteskap.

Anonymous poster hash: ad3c1...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan du ikke bare være fornøyd med det du fikk?

Jeg er glimrende fornøyd med hus i Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg her var det konkurranse gitt :P

Fikk gave fra kolleger. I bedriften hvor jeg jobber så samler de inn penger og så kjøper de gave ut fra det. Bedriften har en liten ting som de gir som standard til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men jeg tørker meg i ræva med penger og mater hunden med tusenlapper.

Sjefen min vet å verdsette oss.

Da jeg havnet på sykehuset tidligere i vinter, kom sjefen på besøk.

Han hadde med seg et mannskor som sang et ønske om at jeg skulle bli frisk igjen.

Fikk et kort hvor det sto, med signatur fra alle mine kolleger:

"Håper du snart er oppe og går igjen!

Vi savner deg! Du er verdifull her på jobb! Ingenting er helt som det skal uten deg.

God bedring - vi har overført 250.000 kroner på kontoen din så vi får fremskyndet hjerteoperasjonen litt i Tyskland. Du og din familie får også bo på et nøye utvalgt hotell under oppholdet. Si ifra hvis det er noe mer dere trenger, så ordner vi det! Hjertelig hilsen dine velmenende kolleger!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er morsomt at jeg er heldig, så er det bare fint det :)

Jeg synes forøvrig selv det er både morsomt og trivelig å ha det så fint som jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var vanlig at kolleger og arbeidsgiver skulle gi gave?

Har faktisk aldri hørt om det før.



Anonymous poster hash: caf87...f3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lite tinghusbryllup en fredag ettermiddag med foreldre og søsken og besteforeldre. Fikk gave fra begges arbeidsgiver, samme sum og faktisk (gavekort).. Jobben min deler etasje med flere bedrifter, og jeg fikk gavekort fra alle kollegene i etasjen i tillegg :-)

Anonymous poster hash: 0b4f8...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at det var vanlig at kolleger og arbeidsgiver skulle gi gave?

Har faktisk aldri hørt om det før.

Anonymous poster hash: caf87...f3a

Det er vanlig, men man egentlig ikke skal forvente det. Vi inviterte ingen, men medarbeidere visste om dato. Så begge oss fikk gaver på jobben.

Anonymous poster hash: 0bb97...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ja. Selv om jeg hadde sluttet 3 uker før. Vi fikk 4 sånne innrammede klovnebilder fra Marianne Auli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk fra kollgaene på den ene arbeidsplassen. Ikke på den andre (de hadde jeg ikke fortalt at jeg skulle gifte meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært borte i både og. Noen sjefer ga til jul/ bryllup/runde dager, andre ikke. Men arbeidskollegaer gikk som regel og kjøpte en liten ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...