Gå til innhold

Singel og alder: Hvor gammel er du? Har du blitt såret mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel dame i midten av tredveårene. Lurer litt på om det er mange som er single og føler det samme som meg. Dvs at jeg føler at alle finner kjærester foran nesen på meg, mens jeg går rundt å lengter. Har korte romanser, men så er det over, og jeg er sønderknust.

Noen som kjenner seg igjen i slike situasjoner med korte romanser og oppgittheten det følger.



Anonymous poster hash: 6c9c7...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28, har såret mer enn jeg har blitt såret. Stresser ikke, jeg finner meg tidsnok en ny kjæreste. Akkurat nå nyyyyter jeg å være singel :)

Anonymous poster hash: e29a0...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, har såret mer enn jeg har blitt såret. Stresser ikke, jeg finner meg tidsnok en ny kjæreste. Akkurat nå nyyyyter jeg å være singel :)

Anonymous poster hash: e29a0...671

Trådstarter: Jeg føler det motsatte. Jeg blir alltid fucket opp med følelser fra hans side, og så ligger vi sammen flere ganger, og så blir jeg gjerne dumpet.. Så jeg er litt oppgitt over at jeg har det sånn. Og tenker at noe er galt med meg. Men ønsker å fortsatt ikke gi opp kampen om å finne kjærligheten. Vi lever jo bare en gang.

Anonymous poster hash: 6c9c7...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år, og har nok blitt såret en del. Var sammen med en i 10 år, fra jeg var 20-30. Han gikk. Så var jeg i et forhold i 2 år, han gikk og jeg var sønderknust. Etter det noen korte forhold. Mennene oppfører seg forelsket, og som de har møtt kvinnen i sitt liv. Så har vi sex noen ganger og jeg blir dumpa etter hvert. Ikke det, 2 av de har bedt om å få en sjanse igjen, men det får de ikke.

Jeg er fortsatt optimistisk, men kjenner jeg har blitt mer skeptisk og holder igjen.

Så har jeg en god venn, som jeg har litt følelser for, han har litt følelser for meg. Han er bare på helt feil sted, gått nylig ut av et elendig forhold. Så jeg håper jo litt der etter hvert og.

Men skal virkelig ikke være lett.

Nå har jeg 2 barn fra før, så sånn sett har jeg ikke dårlig tid da.



Anonymous poster hash: a5910...6ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, har aldri hatt et seriøst forhold. En del useriøst. Vil ikke si at jeg har blitt såra så veldig mye, men har selvsagt noen ulykkelige forelskelser bak meg.

Har veldig lyst på kjæreste nå da, men må nesten møte noen først :sukk:Skal også sies at jeg var litt flinkere på flørting før, tror selvtilliten min har dalt litt, tør liksom ikke å ta kontakt hvis jeg liker noen :fnise: Da kommer man jo ingen vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en singel dame i midten av tredveårene. Lurer litt på om det er mange som er single og føler det samme som meg. Dvs at jeg føler at alle finner kjærester foran nesen på meg, mens jeg går rundt å lengter. Har korte romanser, men så er det over, og jeg er sønderknust.

Noen som kjenner seg igjen i slike situasjoner med korte romanser og oppgittheten det følger.

Anonymous poster hash: 6c9c7...ad7

Jeg er i begynnelsen av 30årene. Er alltid singel og har i allefall blitt mye skuffa. Ble litt lurt også da jeg var yngre. Vet ikke om jeg føler meg oppgitt akkurat, men en del kaldere og kynisk har jeg garantert blitt.

Anonymous poster hash: cd59d...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir snart 33. Holder meg unna menn for jeg ser ikke noe poeng i å bli dumpa enda en gang. Sparer penger på psykolog gjør jeg også :)



Anonymous poster hash: 1d317...e87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en singel dame i midten av tredveårene. Lurer litt på om det er mange som er single og føler det samme som meg. Dvs at jeg føler at alle finner kjærester foran nesen på meg, mens jeg går rundt å lengter. Har korte romanser, men så er det over, og jeg er sønderknust.

Noen som kjenner seg igjen i slike situasjoner med korte romanser og oppgittheten det følger.

Anonymous poster hash: 6c9c7...ad7

Trodde det bare var meg.....fint at vi er flere i det minste :( Jeg har vært i x antall brylluper de siste årene, jeg er selv litt over midten av trettiårene. Utad er jeg blid og smilende, tør ikke annet i frykt for å bli stemplet som sytete og klagete. Men jeg føler jo at jeg har et godt liv også :) Men savner en snill kjæreste i stedet for de korte romansene med menn som lyver om sine hensikter. Det skal sies at jeg har fått ganske mye baller de siste årene og har stått fint opp for meg selv. Men ja, gråt og tenners gnissel har det blitt en del av. Og nå er jeg snart 40....bah :glare:

Anonymous poster hash: ef72d...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22. Har et langt forhold bak meg, og noen korte, samt. en del dates og sånn flørting som ikke har utviklet seg noe mer. Jeg syns det er helt fint å være singel og sånt. Nyter tiden jeg har for meg selv til å fokusere på trening, studier, osv. Men den neste kjæresten håper jeg blir min siste ;) Kommer nok ikke til å gå inn i et forhold med en jeg føler et snev av usikkerhet om, kommer nok til å være veldig streng fremover. Jeg ønsker virkelig bare å finne drømmemannen. Mannen med stor M liksom! Så om det tar lang tid, så får jeg heller bare være singel frem til da.



Anonymous poster hash: a1fd4...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var meg.....fint at vi er flere i det minste :( Jeg har vært i x antall brylluper de siste årene, jeg er selv litt over midten av trettiårene. Utad er jeg blid og smilende, tør ikke annet i frykt for å bli stemplet som sytete og klagete. Men jeg føler jo at jeg har et godt liv også :) Men savner en snill kjæreste i stedet for de korte romansene med menn som lyver om sine hensikter. Det skal sies at jeg har fått ganske mye baller de siste årene og har stått fint opp for meg selv. Men ja, gråt og tenners gnissel har det blitt en del av. Og nå er jeg snart 40....bah :glare:

Anonymous poster hash: ef72d...89a

Jeg som skrev dette. Jeg har hatt et par lange forhold, utover det korte romanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21. år. Ble såret en gang på barneskolen, men vet ikke om det gjelds.

Hæ, jeg har alltid trodd du var 30 + jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hæ, jeg har alltid trodd du var 30 + jeg..

Ikke noe nytt. Alle tror jeg er gammel og grå. (ikke ment fornærmende mot de som faktisk er 30+)

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Gammel nok til å abonnere på Rullator-nytt, og går på smell etter smell etter smell. Noen år i mellom da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 år. To lange forhold bak meg. Har nok blitt såret en god del, men har også vært flink til å såre meg selv :sukk:

Godt poeng , tror det der kan mange si seg enig i.

Jeg er mer enn 2 X din alder , og tenker det samme selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 30-åra, kronisk singel. Har blitt såret noen ganger, at det ikke er mange ganger skyldes nok i stor grad at det går lang tid mellom hver gang jeg finner en mann jeg liker som viser interesse for meg. Dessverre er det ingen av dem som har likt meg godt nok til å ville beholde meg lenge nok til at jeg kunne kalle dem for kjæresten min engang.

Skulle ofte ønske at jeg kunne slutte å ha lyst til å finne en kjæreste, for nå begynner jeg virkelig å lure på om det faktisk ikke kommer til å bli noe av det noen gang. Men jeg må bare prøve å være fornøyd med livet som det er, det blir ikke bedre av å være sur.

Anonymous poster hash: 72622...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var meg.....fint at vi er flere i det minste :( Jeg har vært i x antall brylluper de siste årene, jeg er selv litt over midten av trettiårene. Utad er jeg blid og smilende, tør ikke annet i frykt for å bli stemplet som sytete og klagete. Men jeg føler jo at jeg har et godt liv også :) Men savner en snill kjæreste i stedet for de korte romansene med menn som lyver om sine hensikter. Det skal sies at jeg har fått ganske mye baller de siste årene og har stått fint opp for meg selv. Men ja, gråt og tenners gnissel har det blitt en del av. Og nå er jeg snart 40....bah :glare:

Anonymous poster hash: ef72d...89a

trådstarter: ja da har vi det likt :) Lik alder også.

Anonymous poster hash: 6c9c7...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...