Gå til innhold

Når daten blir stille en stund... da tenker jeg.. er han interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en date, som jeg har datet i en måned nå.Vi har hatt sex, litt tidlig gjerne, men men. Og jeg kjenner at det knyttes mye følelser i meg når vi har gjort dette, og jeg er redd det skal ryke. Noen ganger så blir han veldig stille etter treffene. Jo han sender alltid en melding med hjerte i, og at han liker meg, men så kommer stillheten. Da blir jeg usikker. Og etter en stund så bryter jeg gjerne stillheten med å sende en melding for å teste om han er videre interessert. Han pleier å reagere med at han vil møte meg igjen, og han møter meg igjen.

Hvor ofte er det normalt å sende meldinger med en date? Jeg har det slik at jeg kontakter han dersom han ikke sender melding på en stund. For jeg vil jo vite hvor jeg står og gidder ikke bare gå rundt å vente.

Hva synes dere om det?



Anonymous poster hash: 49e26...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C'est la vie:)

Dette er et velkjent problem blant starten i forhold rundt dating. Jeg vil av erfaring si at menn er annerledes konstruert enn oss kvinner... Noen menn tar ikke initiativet slik som kvinner skulle ønske, og er mer tilbakeholden av natur. Dersom han er slik, indikerer meldingene han sender at han liker deg.

Dersom du ønsker å vite hvor dere står, kan en alltids ta det opp med personen neste gang dere treffes. Utover det ville jeg tatt det med ro, og prøve å ikke tenke på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver ikke akkurat jeg med dating for øyeblikket.
Men slenger med litt tanker og erfaringer:
Jeg blir fort "urolig", tror det henger igjen fra en nokså turbulent tid med en gammel x, men da bruker jeg å si til meg selv at det er bare å slappe av. Ja, det knyter seg i magen, ja det gjør litt vondt(?).
Vi er jo levende individer med mye følelser..

Jeg er litt splittet der selv... haha :vetikke:
For egentlig, så liker jeg mystiske, tilbaketrukne mannfolk :fnise:

Jobb mye med deg selv, sett deg i hans posisjon! Tenk igjennom hvordan din "oppførsel" oppfattes gjennom hans øyne.

Uansett, Lykke til!

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "en stund"?

Jeg er ikke så ivrig på sms nesten uansett hvor godt jeg liker fyren, det er bare ikke min måte å kommunisere i det hele tatt. Hvis motparten da kontakter meg mye på en måte som jeg kan oppfatte som mas så kan det heller kjølne følelsene mine. Normal kontakt for meg etter en måndes tid med dating ville nok vært noen ganger i uken. Noe mer om jeg er stormforelsket og vi har god skriftlig kjemi.



Anonymous poster hash: 614eb...3b2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "en stund"?

Jeg er ikke så ivrig på sms nesten uansett hvor godt jeg liker fyren, det er bare ikke min måte å kommunisere i det hele tatt. Hvis motparten da kontakter meg mye på en måte som jeg kan oppfatte som mas så kan det heller kjølne følelsene mine. Normal kontakt for meg etter en måndes tid med dating ville nok vært noen ganger i uken. Noe mer om jeg er stormforelsket og vi har god skriftlig kjemi.

Anonymous poster hash: 614eb...3b2

Trådstarter: regner med at han ville ha sagt det hvis jeg kontakter han for ofte. Han sier alltid : vi snakkes i morgen til meg, og da tror jeg at jeg kan kontakte han dagen etter osv. Vi snakker sammen på chat hver kveld.

Anonymous poster hash: 49e26...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: regner med at han ville ha sagt det hvis jeg kontakter han for ofte. Han sier alltid : vi snakkes i morgen til meg, og da tror jeg at jeg kan kontakte han dagen etter osv. Vi snakker sammen på chat hver kveld.

Anonymous poster hash: 49e26...7f7

Hvis dere snakker sammen hver dag så skjønner jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 614eb...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere snakker sammen hver dag så skjønner jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 614eb...3b2

Enig.

Anonymous poster hash: 5493c...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...