Gå til innhold

Nettdating og single damer fra nord norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor på østlandet og er på datingsider på nettet. Jeg ser det er noen søte jenter fra nord norge, ikke så mange da men noen. Men jeg lurer på noe i den forbindelse.
Ønsker dere kontakt med menn fra sør-norge, og vil dere evt vurdere å flytte sørover om dere finne kjærligheten? Jeg tenker vell kanskje at det ikke er så mange menn i nord kontra i sør-norge her størsteparten av folket bor.

Det er jo forskjellig hva enkelt person ønsker selvsagt, jeg ønsker å høre om det er noen fra nord som kan uttale seg om dette. Om noen har funnet kjærligheten med noen fra nord norge så ønsker jeg å høre om det. Ting som flytting hit eller dit, avstandsforhold en periode osv. Hva er din erfaring?



Anonymous poster hash: becfe...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du kan regne med at de er klare for å flytte sørover. Det er ikke u-land der oppe heller. Du kan vel dra nordover hvis de er så uimotståelige?



Anonymous poster hash: 1d490...990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent like mange menn som kvinner i nord-norge, så damene sitter ikke alene der og venter på bli hentet sørover av den store flokken menn sørpå :)

Hvorvidt de vil flytte på seg eller ikke kommer an på hvor knyttet de er til hjemstedet og hvor stort og tett nettverk de har. Noen er flyttbare og noen vil helst bo der de er pga nettverk, familie og jobb. Hva med deg, er du villig til å flytte hvis du møter drømmedamen?



Anonymous poster hash: ecb5a...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å gjøre det meste for den rette.
Så flytting er i høyeste grad ikke et hinder for meg!

Kunne vært godt å kommet seg sør for Nordlandsporten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke mulig å svare generelt på slike spørsmål.

Noen er lette å flytte på,noen er ikke. Enten de er østlendinger eller nordlendinger. Hvorfor spør du dem ikke bare, hvis det ikke står noe i profilen om dette?

Jeg fant ei som bodde i Nord.Norge og flyttet sørover for å bo sammen med meg etter et halvt år med chat og et par besøk.. Men det hjelper io ikke DEG stort....



Anonymous poster hash: ab375...327
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere nettdatingsider har innstillinger for hvor stort geografisk område man ønsker å søke matcher innenfor, eller eventuelt en innstilling for om man er villig til å flytte på seg eller ikke. I teorien bør du derfor bli matchet med de som har deg innen sitt geografiske område, eller som i utgangspunktet ikke ser på det som en umulighet å flytte for rette vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...