Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenke deg å ta en kopp kaffe med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Kino om 3 måneder da?

Kommende filmer som, for min del, er aktuelle på kino:

September:

The maze runner

Oktober:

Fury

November:

The hunger games

Desember;

Hobbiten

Exodus

Det er bare å stille seg i kø. Jeg regner jeg blir nedrent av tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommende filmer som, for min del, er aktuelle på kino:

September:

The maze runner

Oktober:

Fury

November:

The hunger games

Desember;

Hobbiten

Exodus

Det er bare å stille seg i kø. Jeg regner jeg blir nedrent av tilbud.

November. Må jeg trekke kølapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fort drikke et par liter kaffe om dagen. Om jeg regner med at jeg drikker en kopp med hver enkelt bruker, vil jeg ha sånn ca. 10 muligheter i løpet av en dag.

Hvis jeg setter av lørdagen til:

- Mann42

- Tøytigern

- Gjest

- Coolaid

- Heartbeat

- bippo

- Frk.K

- Whitestripes

- Ms.Mx

- Testosteron

så hadde jeg hatt søndagen til kino med Silfen, helt uten kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det ble på søndagen, ellers kunne kaffeånden blitt ganske uutholdelig.

Tror det også hadde blitt alt for slitsomt med 10 kaffebesøk og et kinobesøk på en dag. Og godt poeng dette med ånden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i nærheten av å tro på deg.

Det gjør ingenting. Jeg er ikke vant til positive tilbakemeldinger og ventet det ikke denne gangen heller. Hadde bare lyst til å si det.

Ikke værre enn det

Anonymous poster hash: f5a26...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Bare jeg hører Steinar40-nicket får jeg rykninger i provokasjonsmusklene.

Men du er sød! :kyss:

Og du er sødere en sødest! Ho ho! :-)

PS1! Det er ikke meg på avatarbildet.

PS2! Jeg skriver jo knapt innlegg...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og du er sødere en sødest! Ho ho! :-)PS1! Det er ikke meg på avatarbildet.PS2! Jeg skriver jo knapt innlegg...?

Kvalitet fremfor kvantitet :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det gjør ingenting. Jeg er ikke vant til positive tilbakemeldinger og ventet det ikke denne gangen heller. Hadde bare lyst til å si det.

Ikke værre enn detAnonymous poster hash: f5a26...ecd

Si det på PM.

Ting fra AB betyr ingenting for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er sødere en sødest! Ho ho! :-)

PS1! Det er ikke meg på avatarbildet.

PS2! Jeg skriver jo knapt innlegg...?

Joda, det er du på bildet, og du skriver nok til at jeg har fått ein liden crøsj! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på at det ikke er interessant, fordi dere ikke liker kaffe. Svarer dere virkelig det i virkeligheten om noen spørr dere om å a ta en kaffe? Trodde kanskje de fleste er innforstått med at å ta en kaffe bare har blitt en språklig frase som ikke nødvendigvis krever at alle parter må drikke kaffe. Man drar jo ikke for kaffiens skyld, men mest for å treffes :)

For min del må det bli:

Ung Tøff Mann

brutal_mann

Dude91

Fame

Evel- men lurer på hvor hun er blitt av?

Lillsunshine

Herr Heftig, han var så snill mot meg i en tråd, men han vet det ikke selv enda :)

nobilian

Coolaid

Gunfreak

Lille-Pus

Arabella

HarryDotter

Gjest

Evans

Future Primitive

Nordavind

Enhjørning

Drømmemann1

Rossin

Uredd

Soccerplayer

Er de jeg kommer på nå :)

:nigo::kaffekopp:

Hurra og ditto! Og mange kjekke mennesker på listen din, som jeg gjerne hadde joinet i et stort kaffeslabberas :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på at det ikke er interessant, fordi dere ikke liker kaffe. Svarer dere virkelig det i virkeligheten om noen spørr dere om å a ta en kaffe? Trodde kanskje de fleste er innforstått med at å ta en kaffe bare har blitt en språklig frase som ikke nødvendigvis krever at alle parter må drikke kaffe. Man drar jo ikke for kaffiens skyld, men mest for å treffes :)

Jeg tenker det samme.

«Å ta en kaffe» betyr for meg å møtes ute på kafé på dagtid. På samme måte som at «å ta en øl» betyr å dra ut på kveldstid. Jeg bruker uttrykkene selv, trass i at jeg alltid drikker te i stedet for kaffe, og vin i stedet for øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på at det ikke er interessant, fordi dere ikke liker kaffe. Svarer dere virkelig det i virkeligheten om noen spørr dere om å a ta en kaffe? Trodde kanskje de fleste er innforstått med at å ta en kaffe bare har blitt en språklig frase som ikke nødvendigvis krever at alle parter må drikke kaffe. Man drar jo ikke for kaffiens skyld, men mest for å treffes :)

Hvordan ellers skal man bekjempe en så tåpelig språklig frase! Bevisstgjøring er det eneste som hjelper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ellers skal man bekjempe en så tåpelig språklig frase! Bevisstgjøring er det eneste som hjelper.

Psh, ta deg en bolle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøh.

:danse:

Mye bedre å si at man ikke liker kaffe, enn å ikke bli nevnt i sånne sammenhenger. Trust me! :flau:

Hahaha. Ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

tumblr_n35fr14IxQ1tw1vhco1_250.gif

:blomst:

Jeg kan fort drikke et par liter kaffe om dagen. Om jeg regner med at jeg drikker en kopp med hver enkelt bruker, vil jeg ha sånn ca. 10 muligheter i løpet av en dag.

Hvis jeg setter av lørdagen til:

- Mann42

- Tøytigern

- Gjest

- Coolaid

- Heartbeat

- bippo

- Frk.K

- Whitestripes

- Ms.Mx

- Testosteron

så hadde jeg hatt søndagen til kino med Silfen, helt uten kaffe.

:biggrin:

Dere som klager på at det ikke er interessant, fordi dere ikke liker kaffe. Svarer dere virkelig det i virkeligheten om noen spørr dere om å a ta en kaffe? Trodde kanskje de fleste er innforstått med at å ta en kaffe bare har blitt en språklig frase som ikke nødvendigvis krever at alle parter må drikke kaffe. Man drar jo ikke for kaffiens skyld, men mest for å treffes :)

:nigo::kaffekopp:

Hurra og ditto! Og mange kjekke mennesker på listen din, som jeg gjerne hadde joinet i et stort kaffeslabberas :biggrin:

Ja :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...