AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Del Skrevet 23. august 2014 Jaja, lykke til da. http://www.tv2.no/2014/08/23/underholdning/louise-angelica/john-arne-riise/god-kveld-norge/5932577 Anonymous poster hash: c4413...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Del Skrevet 23. august 2014 Skal gi JAR rett i én ting: de er et bra team... Anonymous poster hash: 68f5c...4e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roberta Skrevet 23. august 2014 #3 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg synes ikke det var noe galt i den sammenligningen hun gjorde ... ofte stemmer det etter hva jeg har sett. Det jeg synes er trist er at det virker som om de andre barna hans ikke er en del av familien. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. august 2014 #4 Del Skrevet 23. august 2014 Lettere å oppdra hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 23. august 2014 #5 Del Skrevet 23. august 2014 Så nettopp dette på God Kveld Norge og jeg fikk vel heller inntrykk av at hun siktet til hvordan hun selv ville bli som mor basert på hvordan hun er med hundene... ikke at hun sammenlignet hunder med barn (går ikke an, hunder er jo mye artigere). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 23. august 2014 #6 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Synes det er tøft (og kanskje litt dumt) å si nå skal vi ha barn. For alt de vet så kan de bruke lang tid som prøvere, og ryktene og spekulasjonene vil da komme. Vil ikke det føles litt sårt da? Jeg hadde ikke sagt noe til noen medier før jeg var gravid. Endret 23. august 2014 av Leintle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg syns Riise og kona får tyn uansett hva de gjør og sier. Ja, de har valgt det selv, men fortjener de virkelig så mye pepper? Jeg er ingen fan av de, men hvorfor diskutere og spekulere i en samværskonflikt vi ikke har innsikt i eller noe med? Ta hensyn til barna som er den uskyldige part i det hele. De kommer til å vokse opp og etterhvert lese det negative som skrives om foreldrene, bestemødre, stemødre. Hva med å ta en Riise-pause?Anonymous poster hash: 6ad74...685 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #8 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg syns Riise og kona får tyn uansett hva de gjør og sier. Ja, de har valgt det selv, men fortjener de virkelig så mye pepper? Jeg er ingen fan av de, men hvorfor diskutere og spekulere i en samværskonflikt vi ikke har innsikt i eller noe med? Ta hensyn til barna som er den uskyldige part i det hele. De kommer til å vokse opp og etterhvert lese det negative som skrives om foreldrene, bestemødre, stemødre. Hva med å ta en Riise-pause?Anonymous poster hash: 6ad74...685 Da kommer de også til å finne drittslenging mellom mora si,stemor og bestemor. For min del hadde det vært hakket værre. Anonymous poster hash: 61f61...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Del Skrevet 24. august 2014 Jaja... tilbake til opningsinnlegget: Jg har ikke lest linken ts kom med, med utsagnet at man oppdrat hunder og unger likt, har jeg alltid sagt, så jeg ser inget problem med dette. Man belønner positiv oppførsel, og korrigerer negativ oppførsel. Sånn er det, enten vi snakker om hunder eller unger. Anonymous poster hash: 9b7fe...338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #10 Del Skrevet 24. august 2014 Da kommer de også til å finne drittslenging mellom mora si,stemor og bestemor. For min del hadde det vært hakket værre. Anonymous poster hash: 61f61...a0a Derfor er det fritt frem for å henge ut Riise, mener du?Anonymous poster hash: 6ad74...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #11 Del Skrevet 24. august 2014 Du har ikke barn... Jaja... tilbake til opningsinnlegget: Jg har ikke lest linken ts kom med, med utsagnet at man oppdrat hunder og unger likt, har jeg alltid sagt, så jeg ser inget problem med dette. Man belønner positiv oppførsel, og korrigerer negativ oppførsel. Sånn er det, enten vi snakker om hunder eller unger. Anonymous poster hash: 9b7fe...338 Anonymous poster hash: d459a...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. august 2014 #12 Del Skrevet 24. august 2014 Jaja... tilbake til opningsinnlegget: Jg har ikke lest linken ts kom med, med utsagnet at man oppdrat hunder og unger likt, har jeg alltid sagt, så jeg ser inget problem med dette. Man belønner positiv oppførsel, og korrigerer negativ oppførsel. Sånn er det, enten vi snakker om hunder eller unger. Anonymous poster hash: 9b7fe...338 Voksne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 24. august 2014 #13 Del Skrevet 24. august 2014 Syns ikke egentlig det var noen dum sammenligning når hun først skulle sammenligne med noe - siden hun ikke har annen erfaring, annet enn det med stebarna, som ganske klart har vært lite (av grunner vi ikke vet noe om). Syns dette blir litt som å gjøre en fjær til ti høns, jeg. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 24. august 2014 #14 Del Skrevet 24. august 2014 Skjønner ikke helt problemet. Det virker som om ting blir feil for folk uansett hva de sier. Jeg synes ikke sammenligningen var så himla dårlig heller. Hun vet nok at det er forskjell på hunder og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #15 Del Skrevet 24. august 2014 Derfor er det fritt frem for å henge ut Riise, mener du?Anonymous poster hash: 6ad74...685 JeppAnonymous poster hash: 61f61...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. august 2014 #16 Del Skrevet 24. august 2014 Ryddet for spekulasjoner, hets og avsporing. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 25. august 2014 #17 Del Skrevet 25. august 2014 Synes de er flotte jeg :-) Og ønsker dem lykke til med prøvingen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #18 Del Skrevet 25. august 2014 Synes de er flotte jeg :-) Og ønsker dem lykke til med prøvingen :-) Enig! Norges Beckhams:) Anonymous poster hash: 68f5c...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 25. august 2014 #19 Del Skrevet 25. august 2014 Enig! Norges Beckhams:) Anonymous poster hash: 68f5c...4e3 ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #20 Del Skrevet 26. august 2014 John Arne Riise var i går fotballekspert for TV2 sine Premier League-sendinger, nærmere bestemt kampen mellom Manchester City og Liverpool. Og han gjorde en fremragende jobb. Så de som er "bekymret" for Riise og jobb etter fotballkarrieren kan ta det helt med ro. TV-kanalene kommer til å slåss om ham, og selv om han ikke vil tjene mange millioner i året som han har gjort som fotballproff, så klarer han seg nok. Anonymous poster hash: cf231...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg