Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2014 #221 Skrevet 1. september 2014 Dust. Spanderer fremdeles skikkelig pølse på 3-kroneren når du har gått fjellturen uten smerter fra helvete
Silfen Skrevet 1. september 2014 #222 Skrevet 1. september 2014 Spanderer fremdeles skikkelig pølse på 3-kroneren når du har gått fjellturen uten smerter fra helvete Kommer til å kaste rekesalat på deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2014 #223 Skrevet 1. september 2014 Kommer til å kaste rekesalat på deg. Husker ikke om de har rekesalat der
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #225 Skrevet 1. september 2014 Ja takk og pris at vi er så forskjellig at det er helt greit å fylle helsekøene med plager som har rot i overvekt. Langt bedre at helsekøene fylles av bulimikere, anorektikere og andre kvinner som er for fokusert på vekt og utseende til å fungere? Anonymous poster hash: 910db...905
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. september 2014 #226 Skrevet 1. september 2014 (endret) Langt bedre at helsekøene fylles av bulimikere, anorektikere og andre kvinner som er for fokusert på vekt og utseende til å fungere? Anonymous poster hash: 910db...905 Mye mindre antall og det er lagt opp til at de får hjelp og de vil ofte ha hjelp. Sykelige overvektige derimot? Nei de er født forskjellig, vil ikke ha hjelp, skal elske kroppen sin og sånn er det! Endret 1. september 2014 av Trollkarlen
Silfen Skrevet 1. september 2014 #227 Skrevet 1. september 2014 Husker ikke om de har rekesalat der Finner alltids på noe.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #228 Skrevet 1. september 2014 Mye mindre antall og det er lagt opp til at de får hjelp og de vil ofte ha hjelp. Sykelige overvektige derimot? Nei de er født forskjellig, vil ikke ha hjelp, skal elske kroppen sin og sånn er det! Påstår du virkelig at antallet kvinner og unge jenter med forstyrret forhold til kropp og mat er insignifikant? Selv småjenter er redde for at de er "for store," fordi kvinnene de møter i media så ofte er sminkede og photoshoppede fra topp til tå. Anonymous poster hash: 910db...905 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. september 2014 #229 Skrevet 1. september 2014 Påstår du virkelig at antallet kvinner og unge jenter med forstyrret forhold til kropp og mat er insignifikant? Selv småjenter er redde for at de er "for store," fordi kvinnene de møter i media så ofte er sminkede og photoshoppede fra topp til tå. Anonymous poster hash: 910db...905 Leser du en gang til så ser du enkelt hva jeg sier. Det står ingen steder at de som har forstyrret kroppsbilde er insignifikant. Selvfølgelig i kjent KG stil skal man dra uttalelser i alle retninger bare fordi.
Gjest Riskjeks Skrevet 2. september 2014 #230 Skrevet 2. september 2014 Mye mindre antall og det er lagt opp til at de får hjelp og de vil ofte ha hjelp. Sykelige overvektige derimot? Nei de er født forskjellig, vil ikke ha hjelp, skal elske kroppen sin og sånn er det! Spiseforstyrrelser er den vanligste dødsårsaken blant unge kvinner i den vestlige verden. Bare det i seg selv er alvorlig nok. Og spiseforstyrrede vil da slett ikke alltid ha hjelp... 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #231 Skrevet 3. september 2014 Fy, for en syk, syk verden vi lever i. Dere vet at unge jenter og gutter kan sitte å lese denne tråden? Kunne ønske vi alle sluttet å kommentere og sammenligne kroppene til hverandre - uansett om man er liten eller stor. Mindre psykiske lidelser hadde det i alle fall blitt. Det viktigste er at man har det bra med seg selv, og holder seg noen lunde i form. Og det trenger så absolutt ikke ha noe med tallet på vekta å gjøre. Digger denne dama! Anonymous poster hash: 1df11...030 1
NoFuss Skrevet 5. september 2014 #232 Skrevet 5. september 2014 Jeg tror nok ikke alle menn liker samme type damer, for kvinner liker jo heller ikke samme type mann. TS liker en annen type kvinne enn de på bildene, mens andre menn kan like den type kvinne. Godt vi er forskjellig. Det jeg syns er rart at noen automatisk tror at en tynn person er i fin form, og en overvektig person er fullstendig ute av form. Det varierer nok en hel del fra tynn til tynn person og tykk til tykk person. Det er tynne personer som blir andpusten av å gå opp ei trapp, det fins tykke som fint klarer å gå timer i fjellet uten problemer. Samtidig som de motsatte finnes. Jeg syns ikke de avbildede damene var så ekstreme, og jeg syns det er fint hvis folk er fornøyde med seg selv for det er nok av både kvinner og menn som sliter med selvbildet.
Gjest KateW Skrevet 8. september 2014 #233 Skrevet 8. september 2014 Jeg har ikke tillagt deg disse meningene! Hvis en er gald i seg selv så lar en seg ikke bli så smellfeite som damene i Dagbladet (unntatt dama opp til høyre som ikke dukker opp på alle plattformer en kan lese Dagbladet på) er. Det er riv ruskende galt å fremstile så digre mennesker som noe positivt. Vi må heller finne ut hva de sliter med i sitt indre og få dem over i en sunn kropp. Hvem framstiller overvekt som noe positivt? Her fremstilles selvfølelse som noe positivt, og det er noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #234 Skrevet 8. september 2014 hehe, det er jo sant da jenter. Det er selvsagt noen som liker de tykke, men standarden er å like fysisk sunne kvinner. Og nei,feite folk kan ikke være sunne. Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg og hvor mange kvinner tror du syns han her er kjekk? http://colettelettieri.com/wp-content/uploads/2014/05/fit-man.jpg Anonymous poster hash: 671ca...355 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #235 Skrevet 8. september 2014 Fy, for en syk, syk verden vi lever i. Dere vet at unge jenter og gutter kan sitte å lese denne tråden? Kunne ønske vi alle sluttet å kommentere og sammenligne kroppene til hverandre - uansett om man er liten eller stor. Mindre psykiske lidelser hadde det i alle fall blitt. Det viktigste er at man har det bra med seg selv, og holder seg noen lunde i form. Og det trenger så absolutt ikke ha noe med tallet på vekta å gjøre. Digger denne dama! Anonymous poster hash: 1df11...030 Verden har en sykdom og den heter overvekt. Og det blir stadig flere overvektige. Anonymous poster hash: 671ca...355 3
Silfen Skrevet 8. september 2014 #236 Skrevet 8. september 2014 hehe, det er jo sant da jenter. Det er selvsagt noen som liker de tykke, men standarden er å like fysisk sunne kvinner. Og nei,feite folk kan ikke være sunne. Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg og hvor mange kvinner tror du syns han her er kjekk? http://colettelettieri.com/wp-content/uploads/2014/05/fit-man.jpgAnonymous poster hash: 671ca...355 Jeg syns ikke noen av dem var kjekke. Prøv igjen.
Gjest HarryDotter Skrevet 8. september 2014 #237 Skrevet 8. september 2014 Jeg syns ikke noen av dem var kjekke. Prøv igjen. Oisan...om ikke han nederste karen der blir ansett som kjekk så vil 99,9% av verdens menn slite med å få deg til alters 1
Gjest Riskjeks Skrevet 8. september 2014 #238 Skrevet 8. september 2014 hehe, det er jo sant da jenter. Det er selvsagt noen som liker de tykke, men standarden er å like fysisk sunne kvinner. Og nei,feite folk kan ikke være sunne. Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg og hvor mange kvinner tror du syns han her er kjekk? http://colettelettieri.com/wp-content/uploads/2014/05/fit-man.jpg Anonymous poster hash: 671ca...355 I sedvanlig KG-stil er det enten 250-kilos eller veltrent og blankpolert. Jeg ønsker ikke en så stor mann som han på det første bildet, men det er ikke sånn at jeg kun går for slik som han nederste heller. Det finnes ganske mange ulike kroppstyper mellom disse eksemplene...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #239 Skrevet 8. september 2014 I sedvanlig KG-stil er det enten 250-kilos eller veltrent og blankpolert. Jeg ønsker ikke en så stor mann som han på det første bildet, men det er ikke sånn at jeg kun går for slik som han nederste heller. Det finnes ganske mange ulike kroppstyper mellom disse eksemplene... Men samme eksemplet er brukt med bildene i artikkelen. I sedvanlig kg stil er du for lat til å lese start innlegget, bra jobbet. Anonymous poster hash: 671ca...355
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #240 Skrevet 8. september 2014 Jeg syns ikke noen av dem var kjekke. Prøv igjen. Jeg spør ikke hvem ho Stifen syns er kjekk, jeg spør hvem tror du flestparten av kvinner foretrekker. Samme er det med menn. De fleste menn går etter supermodeller og ikke overvektige. Sjokkerende virkelig.. Anonymous poster hash: 671ca...355 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå