Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015


Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Er bare meg (som jeg vet) fra mai-juni gruppa der ;) Ellers er resten fra mars-april.

Aha! Forstod det slik at vi hadde opprettet en egen jeg ;)

Edit: Så at det var for hele 2015 ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha! Forstod det slik at vi hadde opprettet en egen jeg ;)

Edit: Så at det var for hele 2015 ;)

Men, vi kan sikkert opprette en egen også? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, vi kan sikkert opprette en egen også? :nigo:

:Nikke:

Noen som er gode på å opprette hemmelige grupper som ikke synes på noen som helst måte?

Edit: Virket ikke så vanskelig *prøve seg frem*

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å opprette en gruppe nå, men må bare vente på at Hvitløk skal akseptere meg som venn på Facebook først. Måtte nemlig invitere inn noen helt fra starten av, og da må det være en av mine egne venner. Tror det etterpå er mulig å invitere pr mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å opprette en gruppe nå, men må bare vente på at Hvitløk skal akseptere meg som venn på Facebook først. Måtte nemlig invitere inn noen helt fra starten av, og da må det være en av mine egne venner. Tror det etterpå er mulig å invitere pr mail :)

I have accepted your request :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er gruppen oppe og går :nigo:

Dersom du vil være med kan du sende mail-adressen (den som er tilknyttet facebook) på PM til meg :)

Endret av Nautika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen deres? Jeg er litt over seks uker nå, og kvalmen begynner å bli uutholdelig. Har ikke matlyst, samtidig som det bli enda verre av å ikke spise.. Det eneste jeg har lyst på er stort sett usunn mat... Jeg kommer til å bli diiiiger hvis dette ikke stopper snart. Ser heller ikke for meg at det blir særlig mye bedre av all drittmaten jeg putter i meg, huff. Akkurat nå har jeg lyst på reker&loff, potetgull, grønnsaker og dip. Det eneste positive på matfronten er at jeg har mistet helt lysten på Pepsi Max (som jeg kanskje drakk litt for mye av før) og drikker stort sett bare vann med sitron nå:)

Har også plutselig fått lyst på mye jeg egentlig aldri har vært spesielt begeistret for. I tillegg har jeg hodepine og er veldig trøtt, men kvalmen gjør at disse plagene blir mikroskopiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig grei, men i dag brakk jeg meg. Bikkja får alltid vom (rått kjøtt) til frokost, og den lukta var litt heftig for nesa mi i dag. Det blir ikke jeg som gir frokost til bikkja fremover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er også bra. Som skrevet tidligere har jeg egentlig ingen symptomer. Når det er sagt har jeg faktisk vært litt uggen/kvalm de siste par dagene, men nå har jeg blitt veldig forkjølet også så det kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen deres? Jeg er litt over seks uker nå, og kvalmen begynner å bli uutholdelig. Har ikke matlyst, samtidig som det bli enda verre av å ikke spise.. Det eneste jeg har lyst på er stort sett usunn mat... Jeg kommer til å bli diiiiger hvis dette ikke stopper snart. Ser heller ikke for meg at det blir særlig mye bedre av all drittmaten jeg putter i meg, huff. Akkurat nå har jeg lyst på reker&loff, potetgull, grønnsaker og dip. Det eneste positive på matfronten er at jeg har mistet helt lysten på Pepsi Max (som jeg kanskje drakk litt for mye av før) og drikker stort sett bare vann med sitron nå :)

Har også plutselig fått lyst på mye jeg egentlig aldri har vært spesielt begeistret for. I tillegg har jeg hodepine og er veldig trøtt, men kvalmen gjør at disse plagene blir mikroskopiske..

Samme her, før drakk jeg pepsi max hver dag, nå har jeg ikke drukket det på flere uker! Frister overhodet ikke, noe jeg er veldig glad for :)

Her hjelper druer og klementin når jeg er kvalm.. Ellers legger jeg meg ofte kl 9 på kvelden, skeier helt ut ikveld og er oppe til etter kl halv ti :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det flere dager siden jeg har vært kvalm. Det synes jeg er meget underlig og jeg tror ikke det kan forklares på noe annen måte enn at det vokser seg større en liten gutt inni der denne gangen. :fnise: Hvordan er deres erfaringer med ulike svangerskap og ev. ulike kjønn? Spennende (og ganske godt å slippe kvalmen!) dettan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har ikke jeg mistet Pepsi Max-lysten, men har redusert inntaket betraktelig da, samme med kaffe. Dessverre ikke med lett hjerte :grine:

Jeg er kvalm store deler av tida tida, har følt meg konstant fyllesyk i mange uker nå, og det er verst om kvelden. Sikkert ikke bra for tennene, men det hjelper å ha et drops i munnen når jeg legger meg. På dagtid spiser jeg mye, og har gått opp noen kilo allerede. Ikke noe spesiell mat som jeg ikke takler, men har fått en liten preferanse for a)lakris og b)karbonade :fnise: Satser på at kvalmen gir seg snart (11 uker i morra).

Og så har jeg blitt veldig sensitiv for lukt! Klarer nesten ikke bruke noe parfyme eller lignende om dagen, det lukter helt jævlig.

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig grei, men i dag brakk jeg meg. Bikkja får alltid vom (rått kjøtt) til frokost, og den lukta var litt heftig for nesa mi i dag. Det blir ikke jeg som gir frokost til bikkja fremover :ler:

Da er du heldig, du får nyte det! Får håpe det ikke blir noe verre da. Haha det kan jeg skjønne, jeg klarer ikke lukten av middag engang.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er også bra. Som skrevet tidligere har jeg egentlig ingen symptomer. Når det er sagt har jeg faktisk vært litt uggen/kvalm de siste par dagene, men nå har jeg blitt veldig forkjølet også så det kan være det.

Da er du jammen heldig, er glad på dine vegne! For en slik kvalme jeg har hatt den siste uka unner jeg ingen :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, før drakk jeg pepsi max hver dag, nå har jeg ikke drukket det på flere uker! Frister overhodet ikke, noe jeg er veldig glad for :)

Her hjelper druer og klementin når jeg er kvalm.. Ellers legger jeg meg ofte kl 9 på kvelden, skeier helt ut ikveld og er oppe til etter kl halv ti :fnise:

Så bra :laugh: Det er rart det der, det er faktisk en del andre ting jeg ikke er så glad i lenger også.. Mens andre ting jeg aldri har vært særlig begeistret for er plutselig blitt en favoritt :vetikke:

Klementiner har jeg også spist en del av, tror jeg går til innkjøp av druer i morgen for det hørtes godt ut! Oi oi skikkelig utskeielse altså :fnise: (legger meg stort sett rundt ni selv, våkner i åttetiden, sovner igjen og sover noen timer til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig, du får nyte det! Får håpe det ikke blir noe verre da. Haha det kan jeg skjønne, jeg klarer ikke lukten av middag engang.. :ler:

Av erfaring vet jeg at jeg bør nyte det mens jeg kan ;)

Ingen flere som ville inn i facebook-gruppa? :lete: Vi biter ikke (så hardt) altså ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessverre har ikke jeg mistet Pepsi Max-lysten, men har redusert inntaket betraktelig da, samme med kaffe. Dessverre ikke med lett hjerte :grine:

Jeg er kvalm store deler av tida tida, har følt meg konstant fyllesyk i mange uker nå, og det er verst om kvelden. Sikkert ikke bra for tennene, men det hjelper å ha et drops i munnen når jeg legger meg. På dagtid spiser jeg mye, og har gått opp noen kilo allerede. Ikke noe spesiell mat som jeg ikke takler, men har fått en liten preferanse for a)lakris og b)karbonade :fnise: Satser på at kvalmen gir seg snart (11 uker i morra).

Og så har jeg blitt veldig sensitiv for lukt! Klarer nesten ikke bruke noe parfyme eller lignende om dagen, det lukter helt jævlig.

Føler med deg :klem: Jeg er sjeleglad for at lysten på Pepsi Max forsvant av seg selv, for ellers hadde jeg hatt store vanskligheter med å kutte ned..

Kjenner den følelsen, men hos meg er det verst om fra jeg våkner og til 17.30-18.30, da pleier det å roe seg litt. I starten telte jeg ned til 12 uker, nå teller jeg ned til legetime så jeg kan spørre etter noe som demper kvalmen :ler:

Oi, da er du snart over den "magiske grensen" da, gratulerer! Selv er jeg bare ca 7 uker, så tiden går saaakte.

Parfymen ble lagt i skuffen i forrige uke, og den blir nok liggende en goood stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg at jeg bør nyte det mens jeg kan ;)

Ingen flere som ville inn i facebook-gruppa? :lete: Vi biter ikke (så hardt) altså ;)

Jeg har egentlig lyst, men jeg er redd for at om det er noen jeg kjenner der så er det plutselig ikke så hemmelig at jeg skal ha baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :laugh: Det er rart det der, det er faktisk en del andre ting jeg ikke er så glad i lenger også.. Mens andre ting jeg aldri har vært særlig begeistret for er plutselig blitt en favoritt :vetikke:

Klementiner har jeg også spist en del av, tror jeg går til innkjøp av druer i morgen for det hørtes godt ut! Oi oi skikkelig utskeielse altså :fnise: (legger meg stort sett rundt ni selv, våkner i åttetiden, sovner igjen og sover noen timer til)

Så herlig, tror aldri søvn har vært så deilig som nå :laugh:

Er veldig glad for at pepsi max-avhengigheten min forsvant over natten.. Druer anbefales på det sterkeste :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lyst, men jeg er redd for at om det er noen jeg kjenner der så er det plutselig ikke så hemmelig at jeg skal ha baby ;)

Jeg syntes også det var litt skummelt, men foreløpig er vi ikke så mange da. Dessuten, dersom du skulle kjenne noen i gruppa bærer dere jo på samme hemlighet :fnise: Hadde ihvertfall vært veldig koselig med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...