Yvelia Skrevet 26. juli 2015 #4941 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvitløk: Blir han veldig rød da? Jeg synes det hørtes mye ut å bli hoven helt fra brynene og ned, men jeg er ingen ekspert jeg da:-p Her blir han litt hoven og rød under øynene hvis han er trøtt. Kan også bli litt blank innpå øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 26. juli 2015 #4942 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg trodde jeg leste det i bruksanvisningen til smokken, men skal ikke si det for sikkert altså. Her kokes både flasker, pumpedeler og skjold ihvertfall en gang i døgnet, så smokkene hives bare oppi den samme gryta Aha! Ja, det kan nok godt stemme da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 26. juli 2015 #4943 Del Skrevet 26. juli 2015 Han blir ganske rød ja. Noen ganger er det begge øynene, noen ganger bare ett av dem. Han blir litt blank i øynene også. Har tenkt å ringe helsestasjonen i morgen og høre med dem siden det har eskalert de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. juli 2015 #4944 Del Skrevet 26. juli 2015 Har dere badet med de små? Vi prøvde for andre gang i dag. Hun elsker det. Denne gangen bæsjet hun ut hele vannet så ble ikke så langt bad, men hun storkoser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 26. juli 2015 #4945 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvitløk: slik er jenta mi også, har lurt på om hun kan være allergisk mot noe.. Nyser en del innimellom og. Her koker vi smokkene når vi steriliserer flaskene hennes, har en sånn dampsterilisator. Sanker inn alle smokkene som har vært i bruk nesten hver dag så har vi enten alle smokkene eller ingen, alle forsvinner samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 27. juli 2015 #4946 Del Skrevet 27. juli 2015 Vi har to smokker vi bytter på og koker når de faller på gulvet eller får kattehår på seg. Men han vil veldig sjelden ha smokk, så det blir ikke koking så ofte. Spurte om det samme på forumet som anonym bruker, men spør her også. Er det noen som har vært borti at babyen blir hoven og rød rundt øynene? Han blir daglig rød og hoven fra øyenbrynene og til under øynene. Kan det være dyreallergi? Eller er det noe spebarn bare får? Kanskke lurt å få sjekket opp i om det kan være allergi ja. Renser du øyene? jeg leste en artikkel på babyverden nå nylig om at du kunne sprute litt morsmelk i øyet, det var visst like godt som legemidler og ble faktisk anbefalt av leger ved irritasjon. Får ikke til å linke på mobil, men den ligger på førstesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 27. juli 2015 #4947 Del Skrevet 27. juli 2015 Babyer nyser mye den første tiden. Mener å huske det hadde noe med utviklingeb av flimmerhår i nesa, som ikke er ferdige ved fødsel eller noe sånt. Her er det gjerne tre-fire nys på rappen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 27. juli 2015 #4948 Del Skrevet 27. juli 2015 Nyser endel her også. Vi har ikke dyr heller så :-) Babyen min blir så rød i halsgropen:( Passer på å fjerne skitten som samler seg der ofte, men synes det konstant er så rødt.. Ser ikke noe godt ut.. Noen tips for å få det bedre? Blir det slik til babyene til dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 27. juli 2015 #4949 Del Skrevet 27. juli 2015 Min nyser også, men jeg har bare tenkt at det er melk i nesa som irriterer, for hun gulper endel gjennom nesa. Vi har katt. Hun kan bli rød rundt øynene iblant,men det er særlig hvis hun er trøtt eller presser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 27. juli 2015 #4950 Del Skrevet 27. juli 2015 Yvelia: det kan gå sopp i hvis halsgropa er mye fuktig. Må smøres med canesten isåfall, men da er det rødt og hovent og blir ikke bedre med inotyol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. juli 2015 #4951 Del Skrevet 27. juli 2015 Min har også hatt et par runder med rød halsgrop, og det ser så vondt ut. Jeg vasker med bare vann hver kveld og sørger for at det er tørt mellom foldene. Han er ikke rød nå, og det har gått fra ildrødt til helt vanlig på et døgn, så det går fort over heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 27. juli 2015 #4952 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg kan anbefale potetmel for å holde det tørt i hudfoldene og i bleieområdet. Det er helt genialt syns nå jeg Bare ta på endel og børst av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. juli 2015 #4953 Del Skrevet 27. juli 2015 Var hos legen med mini i dag og hevelsen rundt øynene er mest sannsynlig allergi, enten mot katt eller støv. Så da må katten adopteres bort hvertfall for en periode for å se om det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. juli 2015 #4954 Del Skrevet 27. juli 2015 Var hos legen med mini i dag og hevelsen rundt øynene er mest sannsynlig allergi, enten mot katt eller støv. Så da må katten adopteres bort hvertfall for en periode for å se om det blir bedre. Så synd men syns disse legene har litt ulike meninger. De jeg har snakket med (3 stk) har alle sagt at allergi ikke blir merkbart før barnet nærmer seg 1 år. Jeg har spurt fordi vi har hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. juli 2015 #4955 Del Skrevet 27. juli 2015 Så synd men syns disse legene har litt ulike meninger. De jeg har snakket med (3 stk) har alle sagt at allergi ikke blir merkbart før barnet nærmer seg 1 år. Jeg har spurt fordi vi har hund. Så rart! Viste bilde av hvordan han blir og hun sa at det var typisk for pels- eller støvallergi. Vi må prøve elimineringsmetoden og sette vekk katten en periode først for å se om han blir bedre, for de tok sjelden blodprøve og pirquetprøve av så små for å bevise allergi sa legen. Kjedelig om det ikke stemmer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 27. juli 2015 #4956 Del Skrevet 27. juli 2015 Så kjedelig Hvitløk Kanskje jeg skulle tatt en tur med vesla til legen og, hun er innimellom ganske hoven, slik som jeg er når jeg er allergisk. Øyelokkene liksom bretter seg.. I helga fikk vi sommerkjole nr. 1000 i størrelse 62.. I-landsproblem, uten tvil Ikke er det sommervær, og 62 begynner å bli litt smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 27. juli 2015 #4957 Del Skrevet 27. juli 2015 Så leit, Hvitløk Jeg hadde blitt lei meg om vi måtte adoptere bort vår pus. Dere får se om dere kan la pus bo borte noen uker så får dere se når lille får møte pus igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. juli 2015 #4958 Del Skrevet 27. juli 2015 Så rart! Viste bilde av hvordan han blir og hun sa at det var typisk for pels- eller støvallergi. Vi må prøve elimineringsmetoden og sette vekk katten en periode først for å se om han blir bedre, for de tok sjelden blodprøve og pirquetprøve av så små for å bevise allergi sa legen. Kjedelig om det ikke stemmer da.. Ja,jeg syns det hørtes merkelig ut også. Lurt å sette bort katten og vaske godt først ja. Dumt å omplassere dersom det ikke er katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. juli 2015 #4959 Del Skrevet 27. juli 2015 Så kjedelig Hvitløk Kanskje jeg skulle tatt en tur med vesla til legen og, hun er innimellom ganske hoven, slik som jeg er når jeg er allergisk. Øyelokkene liksom bretter seg.. I helga fikk vi sommerkjole nr. 1000 i størrelse 62.. I-landsproblem, uten tvil Ikke er det sommervær, og 62 begynner å bli litt smått. Det er jo greit å sjekke, det ser så vondt ut med hovne øyne på så små. Vi har litt samme problem bare med t-skjorter. Det er det mest upraktiske plagget til baby jeg har vært borti. Han kaver veldig mye, så t-skjorta ligger som en krøll opp under armene hans. Og vi har fått så mange av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. juli 2015 #4960 Del Skrevet 27. juli 2015 Dere som ammer, blir dere veldig sultne? Føler jeg spiser og spiser, men er aldri mett lenge. Drikker også masse vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå