Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Nei den er fort kort, og den er rød...

Kan man ikke bruke rød i bryllup eller ?

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bruke rød i bryllup eller ?

I utgangspunktet skal svart, hvitt og rødt ikke brukes i bryllup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal svart, hvitt og rødt ikke brukes i bryllup.

Jupp. Men det skal sies at både svart og rødt er akseptert i den moderne tid. Spesielt rød. Men her er det lengden, og ikke fargen som er et issue i mine øyne.

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bruke rød i bryllup eller ?

Nei man skal ikke bruke rødt, svart eller hvitt i bryllup. Men nå kommer det så klart ann på hvor konservativ bruden er. Ei venninne gifta seg tidligere i sommer og som hun sa: Hun brydde seg personlig fint lite, men om noen kom i rødt ville nok en del gamle tanter og bestemødre gjøre personen oppmerksom på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellen på bildet er ikke spesielt høy, kanskje 1,70. Hvis du er 1,50 høy vil den rekke deg til knærne. Er du ikke mer enn 1,50 høy?

Jeg er 174. Og jeg bestilte en størrelse større enn damen på bildet hadde. Den rakk meg til rett over knære. Er det noe du prøver å si eller? Får vel ikke akkuratt noe ut av å juge om det...

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor spør du når du allerede har bestemt deg, og i tillegg blir fornærmet når folk sier nei?

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

Les innleggene før du spør du. Jeg skrev at jeg ville ha et ja/nei svar og ikke slengbemerkninger. Hadde ikke bestemt meg, som du sikkert klarer å lese selv (eller ikke?)

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det søtt å vise rumpa i et bryllup? Det visste jeg ikke.

Må du bare kverulere? DEN RAKK MEG TIL KNÆRNE, FÅ DET INN I DET TETTE HUET DITT

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER IKKE HVORFOR FOLK FORTSETTER Å KOMMENTERE ? La det ligge, ferdig med saken!!

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innleggene før du spør du. Jeg skrev at jeg ville ha et ja/nei svar og ikke slengbemerkninger. Hadde ikke bestemt meg, som du sikkert klarer å lese selv (eller ikke?)

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

I alle dager, hvor gammel er du?

Du høres hvertfall ut som en snørrunge!..

For all del, vær white trash i bryllupet. Det er du som dummer deg ut, ikke jeg.

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en ny kjole, i RØDT som rekker meg til rett over tærne. Håper alle sure pissmegger her nå slutter å syte. Bruker kjolen ellers i ferien. Ferdig med saken

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER IKKE HVORFOR FOLK FORTSETTER Å KOMMENTERE ? La det ligge, ferdig med saken!!

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Ditto! Du sa du skulle slutte å kommentere, og forlate tråden. Funket bra? Hahaha.

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, hvor gammel er du?

Du høres hvertfall ut som en snørrunge!..

For all del, vær white trash i bryllupet. Det er du som dummer deg ut, ikke jeg.

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

Jeg ga deg et helt vanlig svar om at du burde lese før du kommenterer, hva har alderen min med saken å gjøre?

White trash å gå med en knelang kjole? Haha, ok kryr det av white trash i alle aldre her i Norge.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ditto! Du sa du skulle slutte å kommentere, og forlate tråden. Funket bra? Hahaha.

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

Det er jo dere som fortsetter å kommentere, så hold smella di igjen.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga deg et helt vanlig svar om at du burde lese før du kommenterer, hva har alderen min med saken å gjøre?

White trash å gå med en knelang kjole? Haha, ok kryr det av white trash i alle aldre her i Norge.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Hvis det var et vanlig svar, så høres du ut som en som generelt er motbydelig i talemålen. Kjipern.

Kjolen ER faktisk white trash å bruke i bryllup. Til hverdags blir noe annet å sammenligne mot.

Du desper jo totalt av at folk ikke var enig med deg. Bli noen år eldre, så kanskje du skjønner hva diskusjonsforum går ut på :fnise:

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dere som fortsetter å kommentere, så hold smella di igjen.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Ok :fnise:

Du et litt av et sjarmtroll ;)

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må du bare kverulere? DEN RAKK MEG TIL KNÆRNE, FÅ DET INN I DET TETTE HUET DITT

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Hilarious!

Anonymous poster hash: 88d0c...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dere som fortsetter å kommentere, så hold smella di igjen. Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Etter at du sa at du ikke skulle være en del av tråden så har du faktisk kommet med hele 20 nye svar og de fleste veldig spydige, aggresive og frekke.

Når du stiller et spørsmål så må du jo regne med at noen av svarene du får ikke er de svarene du ønsker.

Det er absolutt ikke en kjole som kan brukes i et bryllup og helst ikke utenfor døren til soverommet. Det må jo være en neglisje og ikke en kjole som er ment å bruke ute blandt folk.

Anonymous poster hash: f0c92...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en kjole man går med på en vanlig fest. I tillegg er den rød (om brudeparet bryr seg om det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ett gram med pupp eller rumpe, så vil den være i det korteste laget.

Det der er en sånn kjole man kan se trusa di i, selv når du står.

Må være fryktelig slitsomt å gå rundt i en hel dag.



Anonymous poster hash: b870c...8b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...