Cordelia Skrevet 24. august 2014 #101 Del Skrevet 24. august 2014 Herregud. denne tråden får frem kvinner verst. Ro ned bitchingen et par ti hakk. Svar ts ordentlig på svaret,og ferdig med det. Og ts, ikke noe vits å hisse seg opp, da får man bare verre svar tilbake. Ser for meg noen som sitter og flirer godt mens dee hauser opp stemingen her inne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. august 2014 #102 Del Skrevet 24. august 2014 Og vil minne om at bryllupsetikette ikke er det samme fra land til land. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. august 2014 #103 Del Skrevet 25. august 2014 Hvis du har ett gram med pupp eller rumpe, så vil den være i det korteste laget. Det der er en sånn kjole man kan se trusa di i, selv når du står. Må være fryktelig slitsomt å gå rundt i en hel dag. Anonymous poster hash: b870c...8b8 Kan lett unngås. Bare la vær å ta på truse, det - om en engster seg for at noen skal få et glimt av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #104 Del Skrevet 25. august 2014 Den vil fremdeles være alt for kortAnonymous poster hash: 61631...25d Spørs på høyden? Jeg er ikke så høy, så den ble cirka knelengde på meg. Anonymous poster hash: ffbe6...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 25. august 2014 #105 Del Skrevet 25. august 2014 "Motepolitiet" på KG kan godt roe seg ned, spør du meg. Jeg hadde ikke reagert negativt om noen dukket opp i et bryllup med den kjolen. Hvor "pyntet" man ser ut, kommer jo mye an på hår, sminke, smykker og annet tilbehør også. Jeg fikk høre at en kjole var helt grusom en gang her på forumet - men når jeg postet et bilde av meg selv i kjolen, så var den visst ikke så ille likevel. Den så visst lengre ut på meg, eller noe sånt - selv om jeg da var ti cm. høyere enn modellen på det aktuelle bildet. Tror man skal ta en del kommentarer med en klype salt. Synes du skal ta på deg kjolen, se i speilet - og spørre deg selv: "ser jeg fin ut i denne kjolen?" og "føler jeg meg vel i denne kjolen?" Er svarene ja, så tror jeg ikke noen andre tenker noe annet enn positivt om antrekket ditt heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #106 Del Skrevet 25. august 2014 Og vil minne om at bryllupsetikette ikke er det samme fra land til land. Den kjolen er ikke bryllupsetikette noe sted i hele verden... Unnskyld, TS. Men når du sier du vil bruke den til hverdags, så sier det seg igrunnen selv at det ikke er en kjole til å gå i bryllup. Der pleier man nemlig å pynte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #107 Del Skrevet 25. august 2014 "Motepolitiet" på KG kan godt roe seg ned, spør du meg. Jeg hadde ikke reagert negativt om noen dukket opp i et bryllup med den kjolen. Nei, ikke hvis de hadde tatt på den egentlige kjolen sin over undertøyet som var på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 25. august 2014 #108 Del Skrevet 25. august 2014 Det kommer litt an på hvordan du styler den. I hudfarget strømpebukse og ingen gardigan, da hadde ivertfall jeg følt meg avkledd. Men ser for meg den hadde blitt fin i bryllup med svart strømpebukse og en blazer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #109 Del Skrevet 25. august 2014 Nei, ikke hvis de hadde tatt på den egentlige kjolen sin over undertøyet som var på bildet. Jeg er vanligvis ikke prippen på en flekk, men akkurat her må jeg si meg enig. Nå begynner det dog å bli såpass kjølig at slikt regulerer seg selv (får man håpe). Anonymous poster hash: 2b56f...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #110 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg er vanligvis ikke prippen på en flekk, men akkurat her må jeg si meg enig. Nå begynner det dog å bli såpass kjølig at slikt regulerer seg selv (får man håpe). Anonymous poster hash: 2b56f...594 Nja. Ikke nødvendigvis. Så flere som vandret rundt i kort-korte Nelly-kjoler sist nyttårsaften... Ute i kulda, med hudfargede nylonstrømper. Tydeligvis jenter med student-økonomi. Det lyser studentøkonomi av sånne kjoler. Billige å produsere pga minimalt med kjolestoff brukt per plagg, samt at de sys av underbetalte samlebåndsarbeidere. Det er jo egentlig ikke en kjole, per say. Kjoler pleier å ha skjørt av noe slag. Det har ikke de kreasjonene der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #111 Del Skrevet 25. august 2014 Nja. Ikke nødvendigvis. Så flere som vandret rundt i kort-korte Nelly-kjoler sist nyttårsaften... Ute i kulda, med hudfargede nylonstrømper. Tydeligvis jenter med student-økonomi. Det lyser studentøkonomi av sånne kjoler. Billige å produsere pga minimalt med kjolestoff brukt per plagg, samt at de sys av underbetalte samlebåndsarbeidere. Det er jo egentlig ikke en kjole, per say. Kjoler pleier å ha skjørt av noe slag. Det har ikke de kreasjonene der... Du, jeg har i mange år hatt dårlig råd, jeg tok meg likevel råd til kjoler som nådde kneet, og nylonstrømper til alt annet enn hverdagsbruk. (Altså, nylonstrømper du bruker hofteholder til. Koster mer enn en vanlig strømpebukse, men føles 10 ganger bedre.) Anonymous poster hash: 2b56f...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #112 Del Skrevet 25. august 2014 Nja. Ikke nødvendigvis. Så flere som vandret rundt i kort-korte Nelly-kjoler sist nyttårsaften... Ute i kulda, med hudfargede nylonstrømper. Tydeligvis jenter med student-økonomi. Det lyser studentøkonomi av sånne kjoler. Billige å produsere pga minimalt med kjolestoff brukt per plagg, samt at de sys av underbetalte samlebåndsarbeidere. Det er jo egentlig ikke en kjole, per say. Kjoler pleier å ha skjørt av noe slag. Det har ikke de kreasjonene der... Du har jo uheldigvis rett på begge punkter. Å, som jeg savner sirkelskjørtperioden! Anonymous poster hash: 2b56f...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #113 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Du, jeg har i mange år hatt dårlig råd, jeg tok meg likevel råd til kjoler som nådde kneet, og nylonstrømper til alt annet enn hverdagsbruk. (Altså, nylonstrømper du bruker hofteholder til. Koster mer enn en vanlig strømpebukse, men føles 10 ganger bedre.) Anonymous poster hash: 2b56f...594 Det var godt du hadde vett nok til å kjøpe deg noe annet en en lang topp, som du kalte for kjole De som går i de lange tettsittende toppene, som stopper nedenfor rumpa, kan ikke kjøpe strømper og hofteholder. For det første synes undertøyet gjennom det trange, tynne stoffet. Og for det andre får de et åpent felt på lårene mellom der strømpen stopper og der "kjolen" stopper, som fjerner all tvil om det de har på er et horeantrekk... Endret 25. august 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #114 Del Skrevet 25. august 2014 Du har jo uheldigvis rett på begge punkter. Å, som jeg savner sirkelskjørtperioden! Anonymous poster hash: 2b56f...594 Hva er et sirkelskjørt? Aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. august 2014 #115 Del Skrevet 25. august 2014 Den kjolen er ikke bryllupsetikette noe sted i hele verden... Unnskyld, TS. Men når du sier du vil bruke den til hverdags, så sier det seg igrunnen selv at det ikke er en kjole til å gå i bryllup. Der pleier man nemlig å pynte seg. Kommer an på de sosiale normene i landet på det tidspunktet det. Ikke våre subjektive meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. august 2014 #116 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Hva er et sirkelskjørt? Aldri hørt om. Skjørt klippet ut av en sirkel og sydd sammen. Snurrer dama seg rundt blir det da en sirkel. A la f.eks swingskjørt. Endret 25. august 2014 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. august 2014 #117 Del Skrevet 25. august 2014 Den var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #118 Del Skrevet 25. august 2014 Kommer an på de sosiale normene i landet på det tidspunktet det. Ikke våre subjektive meninger. Men, nå er det ingen land i verden der et sånt neglisje er et antrekk for en gjest i et bryllup. Uansett om det nevnte neglisjeet er sydd i kjolestoff. Trusene synes når dama går. Det er hele poenget med sånne klær. Hun kunne eventuelt brukt det i brudgommens utdrikningslag, dersom hun var underholdningen for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. august 2014 #119 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Den var fin. Selvsagt var den fin. Men det er ikke noe damer tar på i brylluper. Med mindre de ikke har råd til noe anstendig antrekk og må velge mellom den der og en melsekk. Innspill fra min kone: Hun kunne gått i den hvis hun tok på seg "et bredt belte, glitrende tights og store smykker", samt " et par dødslekre sko til og matchende veske." Endret 25. august 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophh Skrevet 25. august 2014 #120 Del Skrevet 25. august 2014 Ja, om du vil at hele bryllupet skal se rumpa di. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå